psytrancer
Experimenterende gebruiker
sos is toch psychologisch een raar ding,
ben er nu al 6 maand vanaf, maar toch met op deze site te komen en al die verhalen over gebruik te lezen had ik het opeens weer zitten,
ik kon aan niets anders meer denken dan een pijpje zetten, gisteravond, en deze morgen toen ik wakker in mijn bed lag,
heb het maanden aan een stuk echt misbruikt, en kende het gevoel van 'craving' toch al,
maar dat het nu na 6 maand nog opeens kon terugkomen ben ik toch enorm van verschoten
nu heb gtje bestled, maar niet voor te basen,
is voor nieuwjaar,
de enige manier waarop je sos op een veilige manier kunt doen volgens mij,
houd het voor speciale gelegenheden,
verjaardag, nieuwjaar en zo stuff
ben er nu al 6 maand vanaf, maar toch met op deze site te komen en al die verhalen over gebruik te lezen had ik het opeens weer zitten,
ik kon aan niets anders meer denken dan een pijpje zetten, gisteravond, en deze morgen toen ik wakker in mijn bed lag,
heb het maanden aan een stuk echt misbruikt, en kende het gevoel van 'craving' toch al,
maar dat het nu na 6 maand nog opeens kon terugkomen ben ik toch enorm van verschoten
nu heb gtje bestled, maar niet voor te basen,
is voor nieuwjaar,
de enige manier waarop je sos op een veilige manier kunt doen volgens mij,
houd het voor speciale gelegenheden,
verjaardag, nieuwjaar en zo stuff

en daarvoor ging ik op bezoek bij eenzame bejaarde mensen. Dat werkte voor mij, omdat ik iets kon geven waar anderen zich goed bij voelen en dat maakte me gelukkig...