craving

psytrancer

Experimenterende gebruiker
sos is toch psychologisch een raar ding,

ben er nu al 6 maand vanaf, maar toch met op deze site te komen en al die verhalen over gebruik te lezen had ik het opeens weer zitten,

ik kon aan niets anders meer denken dan een pijpje zetten, gisteravond, en deze morgen toen ik wakker in mijn bed lag,

heb het maanden aan een stuk echt misbruikt, en kende het gevoel van 'craving' toch al,
maar dat het nu na 6 maand nog opeens kon terugkomen ben ik toch enorm van verschoten

nu heb gtje bestled, maar niet voor te basen,

is voor nieuwjaar,

de enige manier waarop je sos op een veilige manier kunt doen volgens mij,

houd het voor speciale gelegenheden,
verjaardag, nieuwjaar en zo stuff

boy

Bewuste gebruiker
Nou, hopelijk houd je het vol tot nieuwjaar, want de verleiding zal erg groot worden. Ik ken ook wel mensen die weleens een pakje van te voren halen, maar die gaat meestal dezelfde avond nog op.

Enne, sos blijft altijd in je zitten als je eraan hebt gezeten, hoe lang je ook gestopt bent.

paultje

Newbie
Je bent nu toch zover.
Stop er mee. Het is moeilijk, dat weet ik.
Maar je bent al zover. :)
Na al die jaren dat ik gebruikt heb voel ik me steeds beter!!!!!

kap met die hap

Ik wens je alle sterkte toe.

Cordini

Experimenterende gebruiker
boy zei:
Enne, sos blijft altijd in je zitten als je eraan hebt gezeten, hoe lang je ook gestopt bent.

absoluut waar, heb nu 2/3 maandjes nie meer gebruikt. Laatst keek ik de film lord of war, en zodra dr coke in voor kwam begon t kriebelen.

Maar idd kun je t bter voor speciale gelegenheden bewaren, of je moet sterk genoeg zijn om t om bepaalde termijnen te doen...

Deranged

Badass junkie
Het is nu of nooit. :wink: Als je vantevoren gaat zeggen ''binnenkort stop ik'' dan draait dat over het algemeen op niks uit. Lees eens wat van mijn ''documentatie'' zou ik zeggen. :wave:

HDA

Bewuste gebruiker
Inderdaad, het is nu of nooit ! Ik heb nu al een 9 maand geen coke meer gesnoven en ik moet zeggen dat ook ik er nog wel eens aan denk...
Vooral in situaties waarin ik vroeger gebruikte... (en dat was voornamelijk thuis, en dan klooien op de PC of poging wagen om muziek te maken... Damn, ik weet nu nog altijd niet hoe Oasis hun platen heeft kunnen maken op coke ! :wink: )

Als ik weer eens cravings heb, dan denk ik gewoon aan de slechte kanten van gebruik, althans die slechte kanten die mij het meest "aanspreken". Voor mij was dat bijvoorbeeld nachten overslaan. Daar kan ik nog steeds niet tegen en dat helpt me om toch maar die dealer niet te bellen.
Een zinvolle bezigheid zoeken is ook een optie. Voor mij persoonlijk is dat mijn vriendin (al 1maand) :mrgreen: en daarvoor ging ik op bezoek bij eenzame bejaarde mensen. Dat werkte voor mij, omdat ik iets kon geven waar anderen zich goed bij voelen en dat maakte me gelukkig...

Ik heb het grote voordeel dat ik een job heb waarin ik me niet kan permitteren om stijf van de coke te functioneren... Dus als ik al wil gebruiken, kan het nooit tijdens de week (was ook nooit tijdens de week) en enkel op vrijdagavond want ik moet zwaar recupereren van een grammetje.

Ik wens je 't allerbeste toe in het kappen met die handel !

Bovenaan