Creatief

bunny0989

Newbie
Hallo, zijn jullie ook zo emotioneel als jullie genomen hebbn. Ik begin vaak mooie quotes neer te schrijven zoals:

"Drugs is mijn enige vriend die me nooit zal laten gaan en in de steek laten "

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Weet niet wat het met verslaving te maken heeft maar ik ga er toch op in. Waarom zou drugs je vriend zijn het blijft ongeacht wat je doet een deel van je maar toch. Vrienden maken je gezondheid niet kapot en de meeste drugs wel. Vrienden maken je niet verslaafd, afhankelijk, junkie, psychisch labiel, etc. Dus hoe kan drugs je vriend zijn denk ik dan ik zeg het niet om je te bashen ofzo maar vindt het een raar iets om drugs als vriend te zien..

Zoari

Experimenterende gebruiker
"Pillenpraat".

voor iedereen anders maar voor mij is het een onderwerp of filosofische zin waar ik echt heel lang over kan praten zonder dat het verveelt.

"If freedom is so hard to reach...i will die for it."

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ken je dat niet? Als iemand een pilletje op heeft, en dan zijn/haar liefde met jou en de rest van het universum wil delen, blij is met iedereen om zich heen, :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:, over hoe fijn het wel niet is vanavond (terwijl zijn/haar mondhoeken het daar niet helemaal mee eenz zijn haha).

Op het moment dat dat sterk afwijkt van wat iemand normaal tegen ze zegt noem ik dat pillenpraat. (en tijdens pillenpraat mag je alles zeggen zonder dat het je later kwalijk wordt genomen :grin: )

harry123

Bewuste gebruiker
Hahaha pillen praat zoo herkenbaar. Zeggen hoe lief je je vrienden wel niet vind en dat je echt blij met ze bent :P. Iedereen aanspreken en vragen of ze het wel leuk vinden :P haha mooie tijden

Bovenaan