Creativiteit en Wiet

buzzrider

Wijs gebruiker
als ik pokkestronken ben word ik ook altijd creatief. dan hoor ik bijvoorbeeld het gezoem van de verwarming en dan kan ik er uren liedjes mee maken :grin:

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik word wel wat creatiever door wiet... Maar dan moet ik echt keihard gedwongen worden om er iets mee te doen, anders ga ik gewoon zitten en niks doen :mrgreen: Maar mijn jointje voor filosofie elke week maakt me iig een bijzonder goede filosoof.

Dreamy

Experimenterende gebruiker
Als ik geblowd heb kan ik hele mooie verhaaltjes schrijven. :grin:
Maar tekeningen zien er NIET uit als ik later terug kijk.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
sdchrijf teksten en maak soms beats....

Stoned kan ik wel een voorstelling maken van wat ik wil (creatief in het vinden van een onderwerp enzo).

Maar krijg ik niks gedaan ...

Schrijven lukt me dan niet omdat ik blijf haken en het net niet vet vind...

Holymoly

Experimenterende gebruiker
Ik ben bij wiskunde beter als ik stoned ben, gewoon omdat ik creatiever ben, en ik vind wiskunde veel leuker als ik stoned ben..

5vwo wisb dus kom niet bitchen over de kwalitiet van wiskunde op mijn niveau.

buzzrider

Wijs gebruiker
Holymoly zei:
Ik ben bij wiskunde beter als ik stoned ben, gewoon omdat ik creatiever ben, en ik vind wiskunde veel leuker als ik stoned ben..

5vwo wisb dus kom niet bitchen over de kwalitiet van wiskunde op mijn niveau.
over de wiskunde zeg ik niets maar je grammatica is niet echt op het hoogste niveau he?

over de kwalitiet van wiskunde
"kwalitiet" :grin:

Aaah ik word altijd echt ontzettend creatief van wiet, ik bedenk de meest rare theorieen met mijn vrienden en ook het bedenken van muziek gaat me heel goed af! :grin:

Bovenaan