Crisis

Cole

Belezen gebruiker
Wat een crisis is het hier. Ik ben van omstreke Mechelen en er valt werkelijk niets meer te vinden. Geen pillen, en nog wel speed, maar je voelt er zero zero zero van. En nog wel coke maar ook geen goeie

Is het overal zo zwak of alleen hier ?

Helemaal radeloos. Ik wou morgenavond een lekker avondje onder X gaan, maar er valt gwn niets te vinden.

Drientje

DF-koning
[sarcastische modus]Heb jij even pech dan.... Een avondje zonder pillen dat kan echt niet![/sarcastische modus]

Gelukkig ga ik morgenavond naar iemand toe die nog wel een kilootje of drie heeft staan. Gewoon goed inkopen op momenten dat je goede kwaliteit treft en niet alles meteen op maken dan heb je in tijden van crisis ook gewoon je pilletjes.

3970

Wijs gebruiker
Goed dat je het even meldt, dit soort topics hebben we laatste tijd nog niet genoeg gezien :wink:

Judas

Wijs gebruiker
Woonde ik maar in zo'n gebied waar een permanente staat van crisis heerst. :grin:
Dan kon je craven tot je een ons woog, maar als er niets (fatsoenlijks) te halen valt hoef je er ook geen weerstand aan te bieden. Zou lekker makkelijk zijn...

Eindelijk gewoon boodschappen voor de avondmaaltijd halen, zonder die gedachte ' stel dat ik X tegenkom' .
Eindelijk een avondje uit, zonder de dat de drang 'zou ik toch maar ff bij Y langsgaan.' boven kan komen drijven.

Lucky you Cole :wink:

cropp

Badass junkie
er zijn naar mijn idee genoeg pillen en speed aan te komen, zoek alleen je contactpersonen

Cole

Belezen gebruiker
Mss wel, 'k zit al een hele tijd in hetzelfde milieu en daar valt gewoon weinig te vinden. Mss eens verder gaan zoeken dan mn neus lang is :grin:

Bovenaan