'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

zommes

Badass junkie
Ik denk niet dat er een risico is, ook al leg je die baby voor de neus van die krokodil neer.

buzzy

Badass junkie

Voor alle voodoo liefhebbers :sunglasses: :P

Dags

Bewuste gebruiker
Echt zonde dat hij dood is,

hij "pestte"altijd wel dieren maar had daarbij ook weer een onwijs goed lopend dierenpark waar veel dieren gered werden en hij heeft echt wel voor veel aandacht en geld gezorgd voor behoudt van "wildlife", dat soort mensen waardeer ik echt en zijn gewoon nodig daarom vindt ik het echt klote dat hij dood is.
Daarbij wist hij echt wel wat hij kon maken en wat niet, in het geval van zijn dood: hij is van wat ik heb gehoord pas de 2e australiër die overlden is na de steek van een pijlstaartrog alleen maar omdat ie in zijn hartstreek kwam.

Mac...

Badass junkie
Vind het idd wel erg jammer dat hij dood is, niet dat ik zijn prgramma's echt wel moe was, maar hij heeft zich echt wel extreem ingezet voor de welzijn van dieren, meer dan wij iig ooit zullen doen.

Dat met die baby vond ik idd ook niet kunnen, maar los daarvan wist ie wel wat ie deed en denk wel dat hij op geen enkele andere manier had willen sterven dan door een wild beest.

zommes

Badass junkie
Ik las vandaag in het volgende in de krant (Spits):

"Al minstens 10 pijlstaartroggen zijn gedood door Steve Irwin fans. Trouwe fans van Steve Irwin hebben met wraakacties al minstens 10 pijlstaartroggen om het leven gebracht. Steve Irwin stond bekend om zijn acties tegen het mishandelen van dieren."

Dit zegt volgens mij al meer dan genoeg over de intelligentie van de trouwe Steve Irwin fan.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Dat zegt zeker iets over de intelligentie ja, niet echt snugger dus :)
Ik vraag me dan eigenlijk ook af of je het wel trouwe fans kan noemen hoor.
Steve Irwin heeft nooit een dier gedood. Hij daagde ze uit, maar had wel respect voor ze. Althans zo zie ik het.
Die fans hebben totaal geen respect voor dieren, anders doe je dit niet.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Play_bunny zei:
Dat zegt zeker iets over de intelligentie ja, niet echt snugger dus :)
Ik vraag me dan eigenlijk ook af of je het wel trouwe fans kan noemen hoor.
Steve Irwin heeft nooit een dier gedood. Hij daagde ze uit, maar had wel respect voor ze. Althans zo zie ik het.
Die fans hebben totaal geen respect voor dieren, anders doe je dit niet.

Zijn ook geen echte fans lijkt mij..maar ff...

Ik denk dat Steve zelf best wel heel wat dieren heeft gedood hoor.
Hoe denk je dat ie aan al die kippen komt die hij voerde aan de krokodillen?Echt niet van een slagertje uit de buurt..een echte aussie slacht ze zelf..

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
zommes zei:

"Al minstens 10 pijlstaartroggen zijn gedood door Steve Irwin fans. Trouwe fans van Steve Irwin hebben met wraakacties al minstens 10 pijlstaartroggen om het leven gebracht. Steve Irwin stond bekend om zijn acties tegen het mishandelen van dieren."

Dit zegt volgens mij al meer dan genoeg over de intelligentie van de trouwe Steve Irwin fan.

Deze 'fans' slaan de plank duidelijk COMPLEET mis. Hoe triest :(

BacingsPen

Badass junkie
zommes zei:

Wat zegt dat in hemels naam over hun intelligentie?

bedoelde je niet een ander begrip?

zommes

Badass junkie
SpacingBen zei:
Wat zegt dat in hemels naam over hun intelligentie?

bedoelde je niet een ander begrip?

Intelligentie is waarschijnlijk niet het enige waar die lui een gebrek aan hebben, maar ik bedoelde geen ander begrip.

Bovenaan