zommes zei:Ja, zijn baby.
Maar ja, aan de andere kant. Krokodillen zijn hele kalme en absoluut geen agressieve dieren. Daarom was hij ook crocodile-hunter, als hij nou leeuwen met zijn blote handen ging vangen, dan had hij mij wel weten te boeien met die serie van hem.
Saivy zei:Kan da zijn dat die link ni werkt![]()
Play_bunny zei:Dat zegt zeker iets over de intelligentie ja, niet echt snugger dus
Ik vraag me dan eigenlijk ook af of je het wel trouwe fans kan noemen hoor.
Steve Irwin heeft nooit een dier gedood. Hij daagde ze uit, maar had wel respect voor ze. Althans zo zie ik het.
Die fans hebben totaal geen respect voor dieren, anders doe je dit niet.
zommes zei:Ik las vandaag in het volgende in de krant (Spits):
"Al minstens 10 pijlstaartroggen zijn gedood door Steve Irwin fans. Trouwe fans van Steve Irwin hebben met wraakacties al minstens 10 pijlstaartroggen om het leven gebracht. Steve Irwin stond bekend om zijn acties tegen het mishandelen van dieren."
Dit zegt volgens mij al meer dan genoeg over de intelligentie van de trouwe Steve Irwin fan.
zommes zei:Ik las vandaag in het volgende in de krant (Spits):
"Al minstens 10 pijlstaartroggen zijn gedood door Steve Irwin fans. Trouwe fans van Steve Irwin hebben met wraakacties al minstens 10 pijlstaartroggen om het leven gebracht. Steve Irwin stond bekend om zijn acties tegen het mishandelen van dieren."
Dit zegt volgens mij al meer dan genoeg over de intelligentie van de trouwe Steve Irwin fan.
SpacingBen zei:Wat zegt dat in hemels naam over hun intelligentie?
bedoelde je niet een ander begrip?