JanDeBrandweerman
Bewuste gebruiker
Heb een paar maanden lisdexamphetamine geslikt van de apotheek om wat meer werk klaar te krijgen voor een of twee dagen per week. De dosis hierbij was 15mg wat net genoeg is voor een boost maar niet eentje waarvan je helemaal van de kaart gaat. Nu is mijn voorraadje op en vroeg ik mij af of ik best meth kon gebruiken in plaats van lisdexamphetamine sinds amphetamine van de straat zelf heel vaak versneden is met rotzooi en ook nog eens duurder is.
Meth zelf wordt namelijk in de VS voorgeschreven als Desoxyn en was van plan om te beginnen met 5mg per dag oraal eenmaal in de week met 10mg als een maximum per week. Ik heb al ervaring met dit goedje alleen nam ik er de eerste paar keren wel echt gewoon veel van (50mg plugged een keer in de maand) dus het lijkt mij dat op deze manier het verslavingsgevoel wel controleerbaar is.
Meth zelf wordt namelijk in de VS voorgeschreven als Desoxyn en was van plan om te beginnen met 5mg per dag oraal eenmaal in de week met 10mg als een maximum per week. Ik heb al ervaring met dit goedje alleen nam ik er de eerste paar keren wel echt gewoon veel van (50mg plugged een keer in de maand) dus het lijkt mij dat op deze manier het verslavingsgevoel wel controleerbaar is.