crystal meth in je pillen

Biertje

Bewuste gebruiker
Kun je dit zo in je testresultaten te zien krijgen? Want als dit waar is mogen we beginnen met ons grote zorgen te maken aangezien ze dan hier in omloop zijn... Ik hoorde laatst van een maat dat z'n pillen getest waren op 28 mg crystal meth en 180 mg cafeïne.

:confused: :(

Dopezilla

Badass junkie
Als je je pillen test zal je dit in de testresultaten zien ja. Of ze moeten bij het testcentrum echt compleet achterlijk zijn, wat me vrij stug lijkt.

Overigens lijkt crystal meth oraal nemen me niet zó schadelijk, maar het is niet waar je voor betaald hebt, natuurlijk.

Olle

Biertje

Bewuste gebruiker
Nja het gaat mij erom dat er iemand dus 'n flink pak slaag gaat krijgen. Welke mongool gaat er nu beetje crystal meth verkopen als mdma, stelletje losers!

En zowiezo... wat betekent dit nu voor nederland en xtc? Aangezien ik toevallig weet dat van deze nopjes 2500 rond gingen en ze al allemaal verkocht zijn! Dit betekent niet veel goeds volgens mij want tis een stuk goedkoper dan mdma.

Doe mij dan toch maar liever pillen verkankerd met mcpp dan crystal meth... bah :kots:

Angramar Temenos

Badass junkie
Isolation zei:
Nja het gaat mij erom dat er iemand dus 'n flink pak slaag gaat krijgen. Welke mongool gaat er nu beetje crystal meth verkopen als mdma, stelletje losers!

En zowiezo... wat betekent dit nu voor nederland en xtc? Aangezien ik toevallig weet dat van deze nopjes 2500 rond gingen en ze al allemaal verkocht zijn! Dit betekent niet veel goeds volgens mij want tis een stuk goedkoper dan mdma.

Doe mij dan toch maar liever pillen verkankerd met mcpp dan crystal meth... bah :kots:

Alsof die dealer dat wist.. die haalt gewoon ergens 100 pillen en gaat ze verkopen, 70% van de drugsgebruikers weet niet eens dat je uberhaubt kan testen, dat wij hier op het forum nou zo slim zijn :P

Dopezilla

Badass junkie
Ja, er zijn nu eenmaal bagger pillen in omloop. Overigens denk ik niet dat die crystal meth pillen zo'n groot probleem gaan vormen. Aangezien het effect in de verste verte niet op dat van mdma lijkt.

Ik denk niet dat producenten nu allemaal denken "Komaan, als we gewoon crystal meth in die pillen doen, hebben gebruikers het niet door en maken we dikke winst yo!"

Zelfs mensen die hun pillen níet testen zullen merken dat deze pillen niet het gewenste effect geven, en zullen ze niet opnieuw kopen, dus.

Olle

k.evin

Experimenterende gebruiker
Ollemann zei:
Overigens lijkt crystal meth oraal nemen me niet zó schadelijk, maar het is niet waar je voor betaald hebt, natuurlijk.

Olle

Niet zo scadelijk de schadelijkste drugs ter wereld.

alcoholist

Wijs gebruiker
is er geen meer info?

en is het 1 soort merk pillen dat c.m. bevat?
dat vraag ik omdat als ik deze tegenkom,ik zekerweten mn geld daar niet aan ga verspillen

Biertje

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Isolation zei:

Alsof die dealer dat wist.. die haalt gewoon ergens 100 pillen en gaat ze verkopen, 70% van de drugsgebruikers weet niet eens dat je uberhaubt kan testen, dat wij hier op het forum nou zo slim zijn :P

ja hij wist het, heeft naderhand alles opgebiecht... maar ''ze verkochten wel...''

Debris

Bewuste gebruiker
Waarom je crystal meth met mdma zou mixen is mij een raadsel :confused:.
Ze werken volledig tegenstrijdig met elkaar.

lysergine25 zei:
12 mg meth en 3 mg mdma .....

werd gewoon onder de meiden verkocht en gedeeld als XTC
Crystalmeth of methamphetamine?

W.F.L.

Badass junkie
Ik denk dat de meeste mensen gewoon denken dat ze 'n speedpil gekregen hebben dan. En ik heb het schijt aan al die verhaaltjes over hoe slecht meth wel niet zou zijn, het is gewoon een potentere vorm van speed, punt. Ook omdat er veel gebruikers besluiten dit te roken of te spuiten.. Dat is er om vragen he. Als je coke rookt of spuit kun je ook in de problemen komen. 12 mg meth oraal zou geen probleem moeten zijn.

Ik zou wel wat van die pillen lusten. :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mwah, als je niet weet dat het in je pillen zit, kan je nog wel eens van een koude kermis thuiskomen. Van meth blijf je nou eenmaal nog langer wakker als van gewone pep en ook de crash daarna schijnt niet zo fijn te zijn... Beetje kut als dat je overkomt, terwijl je eigenlijk op een veel kortere werkingsduur had gerekend en weer andere verplichtingen hebt.

Dubz

Bewuste gebruiker
Dat is inderdaad mogelijk.

Maar ik denk niet dat het een impact zal hebben op 'de scene'. Deze pillen waren er namelijk jaren geleden ook al (oranje Ya-ba's), en vrienden van me hebben die gegeten bij het leven. Totdat een van hen opgepakt werd met een aantal van die dingen, en de politie een test-rapportje liet zien van wat het precies was. :openmouth:

Ik raad het trouwens wel erg af om die dingen te gebruiken ipv MDMA of speed, je wordt er nogal psychisch van op den duur.

Dubz

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
zeker weer in Belgie dit? :grin:
Wat ik beschreef was in Nederland (NB), van topicstarter weet ik niet.

Maar die Ya-ba's zijn zover ik weet ook in grote steden in omloop geweest. Zijn gewoon kutdingen, staat genoeg over op pillreports.com

SperSIZEboon

Badass junkie
Dubz zei:
SperSIZEboon zei:
zeker weer in Belgie dit? :grin:
Wat ik beschreef was in Nederland (NB), van topicstarter weet ik niet.

Maar die Ya-ba's zijn zover ik weet ook in grote steden in omloop geweest. Zijn gewoon kutdingen, staat genoeg over op pillreports.com
ik heb het over dat van de topicstarter..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
die 3 mg mdma doen ze er in om de zuurtest te foppen ...
ik heb nee dank u wel gezegd, geen half werk voor Bonie.

Of een gram spatzuivere meth of niets ...

JunkXL

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Ik denk dat de meeste mensen gewoon denken dat ze 'n speedpil gekregen hebben dan. En ik heb het schijt aan al die verhaaltjes over hoe slecht meth wel niet zou zijn, het is gewoon een potentere vorm van speed, punt. Ook omdat er veel gebruikers besluiten dit te roken of te spuiten.. Dat is er om vragen he. Als je coke rookt of spuit kun je ook in de problemen komen. 12 mg meth oraal zou geen probleem moeten zijn.

Ik zou wel wat van die pillen lusten. :)

Haha :grin:
Ik zat ook al te denken al die crystal verslaafde vonden het ook heel leuk.
Leuk genoeg om het nog een keer en nog een keer en nog een keer te pakken.
Ik vind amphetamine en 4-methyl-aminorex en MDMA ook leuk.
Ik zal crystal vast en zeker ook leuk vinden. En misschien wel te leuk.

Ik wil methyleendioxymethamfetamine. Daarvoor betaal ik ook.
Ik zou persoonlijk enorm balen als er cafeïne of mCPP e.d. in zit.
Ik betaal er niet voor dus ik vind die stoffen een toxiciteit.
Dus ik ben maar wat blij dat er meth in de pillen zit. :P
Het zou van de zotte zijn als er de propriëteit nihil is.

Methamphetamine (also known as speed, meth, crystal, crank, tina, and sometimes confusingly called ice) is a chemical widely known for its stimulant properties on the human body. It is frequently confused with other drugs that share similar effects, including amphetamine, 4-methyl-aminorex, ephedrine, caffeine, and other chemicals, both legal and illegal.

Mac...

Badass junkie
Nja ik zou het zelf niet zo tof vinden als er meth zat in mijn pillen, mja beter dat dan niks, maar vind meth gewoon te grote troep en vind het belachelijk dat er mensen zijn die meth in dezelfde schaal leggen als gewone speed. Hier ontstaan dus junks door (is toch niet zo erg, neuh)

Maar goed, gelukkig is meth niet zo veelvoorkomend, maar het zou idd best eens kunnen zijn dat je een pilletje koopt waar wat dingetjes inzitten die je niet verwacht dat ze erin zitten.

dus...

Oom Klaas

Badass junkie
Mac... zei:
maar vind meth gewoon te grote troep en vind het belachelijk dat er mensen zijn die meth in dezelfde schaal leggen als gewone speed. Hier ontstaan dus junks door (is toch niet zo erg, neuh)

Heb je 't zelf al geprobeerd ?
Meth is zeer sterke speed, dus het is heel erg vergelijkbaar.
Junks ontstaan niet alleen door meth, maar ook door thc, alcohol, ghb, gewone PEP, coke, benzo's, heroine enzovoort.

Dopezilla

Badass junkie
Mac... zei:
Nja ik zou het zelf niet zo tof vinden als er meth zat in mijn pillen, mja beter dat dan niks, maar vind meth gewoon te grote troep en vind het belachelijk dat er mensen zijn die meth in dezelfde schaal leggen als gewone speed. Hier ontstaan dus junks door (is toch niet zo erg, neuh)

Maar goed, gelukkig is meth niet zo veelvoorkomend, maar het zou idd best eens kunnen zijn dat je een pilletje koopt waar wat dingetjes inzitten die je niet verwacht dat ze erin zitten.

dus...
Ja, meth is in principe troep, maar wanneer je het oraal neemt zal het niet zo vernietigend en verslavend zijn als wanneer je het rookt, wat de gemiddelde meth-junk doet.

Ik denk zelfs dat een dosis van 23mg meth oraal een best leuk nachtje kan opleveren zonder een ál te sterke crash. Maar ik ben geen ervaringsdeskundige hierin, en ik ben het ook niet van plan te proberen voor het geval ik het mis blijk te hebben.

Olle

Angramar Temenos

Badass junkie
Onthou ook, als je een gewone pep-junk bent valt daar opzich mee te leven, als je het een beetje binnen de perken houdt. Een slopende (zoals allemaal) maar vrij onderhoudbare/functioneerbare verslaving - bij meth heb je na een half jaar meer een lijk dan een mens. Bij gewone pep natuurlijk ook aftakeling, maar daar heb je na een half jaar wsl een nogal magere ongezond ogende, vaak opgefokte gast, en niet een levend lijk :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Waarom ga je ervan uit dat meth ongezonder is?

Een klein beetje meth of 'n aardige hoeveelheid pep (waar je iedere keer moet bijpakken)?

Ik ben er nog niet zo zeker van.

Het gaat natuurlijk niet over spuiten, roken of zelfs snuiven, gewoon oraal. Pep spuiten is ook niet gezond hoor. :wave:

Bovenaan