Isolation zei:Nja het gaat mij erom dat er iemand dus 'n flink pak slaag gaat krijgen. Welke mongool gaat er nu beetje crystal meth verkopen als mdma, stelletje losers!
En zowiezo... wat betekent dit nu voor nederland en xtc? Aangezien ik toevallig weet dat van deze nopjes 2500 rond gingen en ze al allemaal verkocht zijn! Dit betekent niet veel goeds volgens mij want tis een stuk goedkoper dan mdma.
Doe mij dan toch maar liever pillen verkankerd met mcpp dan crystal meth... bah![]()
Isolation zei:Doe mij dan toch maar liever pillen verkankerd met mcpp dan crystal meth... bah![]()
Ollemann zei:Overigens lijkt crystal meth oraal nemen me niet zó schadelijk, maar het is niet waar je voor betaald hebt, natuurlijk.
Olle
k.evin zei:Ollemann zei:Overigens lijkt crystal meth oraal nemen me niet zó schadelijk, maar het is niet waar je voor betaald hebt, natuurlijk.
Olle
Niet zo scadelijk de schadelijkste drugs ter wereld.
Angramar Temenos zei:Isolation zei:Nja het gaat mij erom dat er iemand dus 'n flink pak slaag gaat krijgen. Welke mongool gaat er nu beetje crystal meth verkopen als mdma, stelletje losers!
En zowiezo... wat betekent dit nu voor nederland en xtc? Aangezien ik toevallig weet dat van deze nopjes 2500 rond gingen en ze al allemaal verkocht zijn! Dit betekent niet veel goeds volgens mij want tis een stuk goedkoper dan mdma.
Doe mij dan toch maar liever pillen verkankerd met mcpp dan crystal meth... bah![]()
Alsof die dealer dat wist.. die haalt gewoon ergens 100 pillen en gaat ze verkopen, 70% van de drugsgebruikers weet niet eens dat je uberhaubt kan testen, dat wij hier op het forum nou zo slim zijn :P
Crystalmeth of methamphetamine?lysergine25 zei:12 mg meth en 3 mg mdma .....
werd gewoon onder de meiden verkocht en gedeeld als XTC
Debris zei:Crystalmeth of methamphetamine?lysergine25 zei:12 mg meth en 3 mg mdma .....
jaTeKNoZem zei:Debris zei:Crystalmeth of methamphetamine?lysergine25 zei:12 mg meth en 3 mg mdma .....
....is toch hetzelfde?
Wat ik beschreef was in Nederland (NB), van topicstarter weet ik niet.SperSIZEboon zei:zeker weer in Belgie dit?![]()
ik heb het over dat van de topicstarter..Dubz zei:Wat ik beschreef was in Nederland (NB), van topicstarter weet ik niet.SperSIZEboon zei:zeker weer in Belgie dit?![]()
Maar die Ya-ba's zijn zover ik weet ook in grote steden in omloop geweest. Zijn gewoon kutdingen, staat genoeg over op pillreports.com
W.F.L. zei:Ik denk dat de meeste mensen gewoon denken dat ze 'n speedpil gekregen hebben dan. En ik heb het schijt aan al die verhaaltjes over hoe slecht meth wel niet zou zijn, het is gewoon een potentere vorm van speed, punt. Ook omdat er veel gebruikers besluiten dit te roken of te spuiten.. Dat is er om vragen he. Als je coke rookt of spuit kun je ook in de problemen komen. 12 mg meth oraal zou geen probleem moeten zijn.
Ik zou wel wat van die pillen lusten.![]()
Methamphetamine (also known as speed, meth, crystal, crank, tina, and sometimes confusingly called ice) is a chemical widely known for its stimulant properties on the human body. It is frequently confused with other drugs that share similar effects, including amphetamine, 4-methyl-aminorex, ephedrine, caffeine, and other chemicals, both legal and illegal.
Isolation zei:die van mij waren in omloop in maastricht, en ze zijn nu gelukkig wel allemaal weg
Mac... zei:maar vind meth gewoon te grote troep en vind het belachelijk dat er mensen zijn die meth in dezelfde schaal leggen als gewone speed. Hier ontstaan dus junks door (is toch niet zo erg, neuh)
Ja, meth is in principe troep, maar wanneer je het oraal neemt zal het niet zo vernietigend en verslavend zijn als wanneer je het rookt, wat de gemiddelde meth-junk doet.Mac... zei:Nja ik zou het zelf niet zo tof vinden als er meth zat in mijn pillen, mja beter dat dan niks, maar vind meth gewoon te grote troep en vind het belachelijk dat er mensen zijn die meth in dezelfde schaal leggen als gewone speed. Hier ontstaan dus junks door (is toch niet zo erg, neuh)
Maar goed, gelukkig is meth niet zo veelvoorkomend, maar het zou idd best eens kunnen zijn dat je een pilletje koopt waar wat dingetjes inzitten die je niet verwacht dat ze erin zitten.
dus...