Crystal Meth

Koeloe

Newbie
Ik heb in Thailand, toen ik daar woonde vele keren crystal meth gebruikt (ice). Goede kwaliteit.
Ik had laatst hier wat bemachtigd maar leek echt helemaal nergens op vergeleken met wat ik gewend was . Ik voelde niets. Is dat normaal met de meth verkrijgbaar in NL? Heeft het te maken met de regio waarin ik woon? NH?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb in Thailand, toen ik daar woonde vele keren crystal meth gebruikt (ice). Goede kwaliteit.
Ik had laatst hier wat bemachtigd maar leek echt helemaal nergens op vergeleken met wat ik gewend was . Ik voelde niets. Is dat normaal met de meth verkrijgbaar in NL? Heeft het te maken met de regio waarin ik woon? NH?
Tja, lastig zeggen..

Je vergelijkt meth met meth. Dat zou hetzelfde moeten zijn.

Drie dingen kunnen nog een rol spelen:
  1. De dosis was niet hetzelfde
  2. Misschien had je in Thailand d-methamfetamine, wat iets sterker is (maar ook weer niet zoveel sterker dat het een goede verklaring geeft voor het verschil)
  3. Mogelijk heb je tolerantie opgelopen door de effecten
Mij valt vooral op dat je zegt dat je 'niets' voelde van de meth hier. Dat is wel heel weinig. Dus je bleef er niet wakker van? Je ging niet meer praten? Je had geen verminderd hongergevoel?

Als dat echt het geval was, dan lijkt het me eerder dat je hier in Nederland geen methamfetamine hebt gehad. Heb je de meth laten testen?

Verder kunnen we hier een hoop gaan speculeren over wat er wel of niet in je zakje drugs zat. Maar dat kunnen we niet met zekerheid zeggen. Bovendien mag je niet speculeren (zie forumregels).

Dus wat dat betreft eindig je met het antwoord: meth is meth, dus daar zou geen verschil in moeten zitten.

Koeloe

Newbie
Nee, geen van die dingen. Ik kon gewoon eten, sliep iets moeilijker maar viel uiteindelijk gewoon in slaap. Idd niet laten testen .
Maar je antwoord is duidelijk. Speculeren over wat het wel was schijnt niet te mogen dus laten we het hier maar bij houden dan . Thx

• Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan