Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Feit is dat wij niet kunnen weten of jou drugs wel of niet ok is. Je kunt in nederland laten testen in testcentra verspreid over het hele land. Daar ga je beter geholpen zijn.
Feit is dat wij niet kunnen weten of jou drugs wel of niet ok is. Je kunt in nederland laten testen in testcentra verspreid over het hele land. Daar ga je beter geholpen zijn.
Ik snap echt helemaal niks van jouw posts... Waar heb je het over? Schrik voor je gezondheid nadat je coke in het lab hebt laten testen? Vanwege de versnijdingsmiddelen ofzo?
Dan gebruik je toch gewoon geen coke als blijkt dat het troep is? Beetje de omgekeerde wereld om het niet te laten testen omdat je anders geconfronteerd zou worden met slechte coke die slecht voor je gezondheid zou zijn. Dat is dan toch juist de reden om het te laten testen of het niet meer te gebruiken.
Ik snap echt helemaal niks van jouw posts... Waar heb je het over? Schrik voor je gezondheid nadat je coke in het lab hebt laten testen? Vanwege de versnijdingsmiddelen ofzo?
Dan gebruik je toch gewoon geen coke als blijkt dat het troep is? Beetje de omgekeerde wereld om het niet te laten testen omdat je anders geconfronteerd zou worden met slechte coke die slecht voor je gezondheid zou zijn. Dat is dan toch juist de reden om het te laten testen of het niet meer te gebruiken.
Jij hebt geen last van een verslaving ? Yep dat is het probleem en dan neem je wat er is . De volgende dag voel je je heel slecht.
Ik kan je verhalen schrijven van al de verschillende cokes dat ik al gebruikt heb... allemaal anders...
Maar heb geen zin om die verhalen uit te typen voor iedereen hier... als je ze wil horen dan mail je maar naar * MODEDIT ivm privacy stuur een pb en kijk daarna verder*
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.