Dag 2

Ibrahim24

Newbie
Hey allemaal,

Ik heb besloten na 6/7 jaar intensief te blowen(1 tot 2 gram per dag) er helemaal mee te kappen,de eerste periode was het allemaal nog leuk en chill maar de laatste 3 jaar waren al lang niet meer relaxed,met ieder jointje dat ik daaide kwam ik in een dieper dal terecht. Ik zit nu pas op dag 2 (poging 244) denk ik.

Mijn probleem is dat ik mezelf jaren lang in slaap geblowd heb dus nu kan ik de eerste weken onmogelijk goed slapen en daar gaat het meestal fout want ik heb een baan waar ik moet zijn, een beetje fit het liefst maar omdat ik 2-3 dagen wakker moet blijven om een dagje chill te kunnen slapen is heel me functioneren naar de klote. Zodra de avond aan breekt wordt ik al zenuwachtig,hoe ga ik tv kijken en het leuk vinden zonder wiet,hoe lang moet ik vandaag wakker blijven voor ik in slaap val,en de tijden dat ik wakker ben denk ik alleen maar aan me problemen en voel me daar door alleen maar slechter waardoor slapen helemaal onmogelijk wordt. Kortom ik vind stoppen met blowen bijzonder moeilijk,Zijn er mensen die in het zelfde schuitje/fase zitten??

Arnie87

Belezen gebruiker
als je niet kan slapen koop bij de drogist melatonine dit maak je van nature ook aan :wave:
pak 3mg caps

Bovenaan