DAG ERNA

MAX

Experimenterende gebruiker
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen zich voelen de dag nadat ze XTC hebben geslikt.
Ik heb zaterdag zelf weer 1 capsule geslikt met kristallen (166 mg).
Maar ik voel me de volgende dag echt beroerd.
- super droge mond hele tijd
- pijn in me kaken
- hele dag misselijk
- nergens zin in
- totaal geen honger ook geen zin om te eten

Het is nu maandagochtend en nu pas voel ik me beter en kan ook iets eten.

Wat kan ik nu doen om de kater minder te maken. Want elke keer deze bijverschijnsel krijg ik haast de neiging om geen XTC meer te gebruiken.
Terwijl het gevoel zelf zo lekker is alleen de dag erna :cry:

Lees eigenlijk weinig in dit topic hoe andere zich de dag erna voelen.

Ben dus heel erg benieuwd hoe andere zich de dag erna voelen.
Hoor ook wel eens van mensen dat ze de volgende dag helemaal nergens last van hebben zeker als ze kristallen slikken. Nee helaas geldt dit niet voor mij.

matthijs

Badass junkie
Veel vitamines eten de dag erna, genoeg water drinken de avond zelf. After E wil ook wel eens helpen. Dit is een voedingssuplement van de smartshop. Hierin zit l-tryptofaan en 5-htp. Als je dit neemt voor en na de XTC wordt de xtc-high beter en de kater minder.

xtaz

Wijs gebruiker
Als ik thuis kwam van een avondje/nachtje X dronk ik 2 grote glazen melk.
Dat 'ontnuchtert' je een beetje vind ik persoonlijk.
De dagen erna had ik soms wel last van aggresiviteit enzo..

Marklar

Belezen gebruiker
Het maakt denk ook erg veel uit hoe vaak je gebruikt. Ik doe het normaal gesproken 1x in de 3-6 maanden, en ervaar bijna geen kater erna en kan heerlijk slapen. Wel droge mond/keel (merk het vooral bij het eten). Wat me de dag erna het meest goed doet is contact met anderen. Lekker een jointje roken met wat vrienden, of me vriendin klieren, doet me zeker goed, verveel me anders zo thuis alleen (normaal kan ik prima mezelf vermaken). De beruchte dinsdag dip heb ik zelf niet erg veel last van, hoor dan wel van me omgeving dat ik erg "down to earth" ben, iets te nuchter.

Ik heb zelf nooit een supplement gebruikt zoals die Matthijs noemt, maar lijkt me ook wel een goed idee om een keer te proberen.

matthijs

Badass junkie
Heb ze zelf ook nooit gebruikt. Gebruik zelf ook niet veel XTC. Maar heb van horen zeggen dat het goed werkt :)

flashkop

Bewuste gebruiker
smorges als ik thuis ben van een feestje en ik heb der een paar gestoken, dan drink ik altyd massas fruitsap is echt goed voor je.
Maar ik vind de dag erna ook altyd wel iets leuk flashy hebben.

neti

Badass junkie
nergens last van eigenlijk. aleen van een korte nacht na het stappen en wat sloom/lijzig/dromerig op zondag. maar soms ook juist even heel actief. de maandag heb ik al nergens last meer van... goeie pillen dus

xtaz

Wijs gebruiker
Hmm, waar ik wel last van had de dag erna, was van m'n kaken en tanden.
Zeker omdat ik de hele nacht zat te tandenknarsen.. :rolleyes:

matthijs

Badass junkie
Enesteene zei:
nergens last van eigenlijk. aleen van een korte nacht na het stappen en wat sloom/lijzig/dromerig op zondag. maar soms ook juist even heel actief. de maandag heb ik al nergens last meer van... goeie pillen dus

Ligt ook wel aan, hoevak je gebruikt. Als je weinig gebruikt heb je er minder last van dan wanneer je een zware gebruiker bent.

NexxtGen

Belezen gebruiker
Me 2... serieus ik weet niet wat jullie allemaal slikken, maar kennelijk zit ik dus in een goede 'zone' wat de kwaliteit betreft. Ik heb namelijk NERGENS last van. 1 keer gruwelijk ziek geworden, maar dat was volgens mij in combinatie met een griepje. Echt 10 keer gekotst op een dag toen.
Maar ik heb dus NOOIT, maar dan ook NOOIT ergens last van. Sterker nog ik voel me beter dan normaal! Ook de dag daarna en de dag daarna.
Zei ik al dat ik me nooit slecht voel erna? :smoke: :hearteyes: :grin: :grin:

Lapzwans

Belezen gebruiker
zoon voedingssupplement was ik ook van plan te hale voor de dag na schyve diek deze vakantie ga doen, heb zoon voedingssupplement wel al een keer gehad (Bionix) en werd er wel actiever van en zo nu en dan kreeg ik ene melige bui, maar ik ben de dag na schyve ook altyd brak enzo, dus als ik die bionix er nog by heb gehaald zalk wel poste of het minder was of nie :) :xtc:

Cole

Belezen gebruiker
De dag erna slaap'k meestal heel de dag :grin:
dus vrijdag avond uitgaan , zaterdag tegen 12 uur in bedkruipen smiddags en heel de dag slapen .. zondag ben'k dan wel tam :grin:

flashkop

Bewuste gebruiker
haha, heb juist 2 dage lopen rondflashe op mdma +wiet + alcool, dag derna mdma + lsd(bangelijke combi) en nog meer wiet en alcool...
Heb gister 26u gepit van 8 tot 10 volgende dag en voel me nu kiplekker, afgezien van die natrips vanmorge:tongueout:

maverick

Belezen gebruiker
ik voel me onrustig en lusteloos drna niet echt kiplekker.. ook btj schuldig tegenover kameraden vn me die liever niet hebben dat ik doe.. maar op de avond zelf is het echt mega fyn gaan! :stoned: ..
maar goed eten vn tevoren en er na.. en goed blijven door drinken en sinasappelsap de dag erna.. liters :)! helpt ook wel.. en veel slapen..! wanneer je dat weer btj gaat.. afgelopen nacht lukte het klein btj duurde ff voordat ik in slaap viel en sliep btj oppervlakkig.. vaak wkkr enzo.. kging gister wel superfyn op 2 pilletjes...! kdoe het niet zo heelvaak, maar gister was echt meesterlijk mooi!

Boner

Belezen gebruiker
Pijn in je kaken is van die gezichten en al dat je daar altijd van trekt.
Voordat ik ga slapen drink ik dan zo'n wortelsapje van de aldi, dat helpt wel :)

nicole1973

Belezen gebruiker
de dag dr op voel ik me nog bijna net zo als ik me voelde toen in ging slapen .. word na een uur of 4 ook weer wakker en ben uitgeslapen.. voel me die dag ok .. wel een droge mond en de binnenkant van mn lippen zijn een beetje stuk net of ik steeds op mn lippen bijt of zo maar merk daar dus niks van...is meestal pas dinsdag dat ik me gaar voel maar dat is meestal ook wel weer zo over.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ben beetje suf, traag van begrip en kaken doen pijn tijdens het eten.

Als ik de vorige avond echt vol ben gegaan kan het zijn dat ik nog een beetje wazig ben. Maar met een beetje fruit verdwijnt het weer.

En dat was het zo'n beetje. :mrgreen:

ballie15

Belezen gebruiker
Vruchtenbal

Ik heb afgelopen maandagochtend toen ik terugkwam veel water gedronken.
Heb niet echt goed geslapen.
Voor het slapen met een vriend zitten praten en sigaretjes gerookt, tot ik helemaal kalm was.
Even geslapen, mandarijntjes gegeten, vruchtendrank gedronken, alles heel rustig aan gedaan. Eenmaal thuis vanuit Antwerpen lekker gegeten,
vroeg gaan slapen. 13 uurtjes geslapen. Licht spierpijnkaakgevoel, maar dat vind ik wel lekker ofzo. Nog even lekker nagepraat met een vriend over XTC en het feest enzo.
Ik moet gewoon zorgen dat ik niks te doen heb in de dagen erna, dan kan alles rustig en heb ik niet zoveel energie nodig.

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik ben de zondagmiddag weer tot de conclusie gekomen dat ik het wel chilly vind dat naspace, afgezien van de buikpijn die ik soms heb

Bovenaan