Dag na xtc zweterig?

Robinson

Newbie
Ik heb nu al een paar keer xtc gehad, en ik ben de dag erna altijd erg zweterig en heb het snel warm. Het zweet loopt dan echt met straaltjes van m'n hoofd af. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Of is het gewoon een bijwerking die ik maar voor lief moet nemen?

Wacky

Badass junkie
Dat heb ik niet gehad en kan ik je niet mee helpen. Wel afwisselend warm en koud hebben zonder dat de temperatuur wisselt.
Wel wat algemene dingen om de bijwerkingen van XTC minimaal te houden kun je de volgende dingen doen:

-Van te voren zorgen dat je gezond en fit bent. Gezond eten een wat sporten dus.
-Niet te veel op 1 nacht nemen (beste gewoon 1 pil van 100-120mg)
-Niet te vaak nemen (liefst niet meer dan om de 2 maanden)
-Niet combineren met alcohol.
-Een beetje op jezelf letten wanneer je onder invloed bent. (genoeg water drinken als je actief bent, niet in een sloot springen omdat je het warm heb terwijl het juist erg koud is)
-Gezond eten de dag na je XTC, ook al heb je geen honger. Probeer wat fruit ofzo.
-After E nemen of iets van dien aard. Te koop bij de smartshop.
-Jezelf niet druk maken over een beetje zweet ofzo, zorg dat je niets moet doen die dag, relax gewoon wat en probeer te genieten van het moment :)

Een hoop mensen houden zich aan weinig van die zaken en hebben toch nergens last van, maar het zijn mogelijkheden waar je op zou kunnen letten :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Je zweet ook omdat je zoveel zooi naar binnen hebt gewerkt die er ook weer uit moet. Waarom denk je dat je zo stinkt na pepgebruik bijvoorbeeld.

En je hele systeem is in de war ook dat. Je lichaam is veel actiever dan normaal dus je lichaamstemperatuur ook veel hoger.

Althans dit is wat ik denk, heb het eigenlijk nooit echt opgezocht ofzo.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
zweten de day after, heb er zelf nooit last van gehad, maar ik moet ook wel zeggen dat ik de day after vrij was en niets hoefde te doen, dus lekker rustig aan. wat je misschien eens zou kunnen proberen is een glas melk te drinken, melk neutraliseerd.
:stoned:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Je lichaam zweet gewoon de afvalstoffen eruit wat Supervlieg ook al zegt. En je temperatuur is sowieso nog wat hoger want de dag erna zit het ook nog steeds toch wel in je lichaam ook al is het verder uitgewerkt, je lichaam is gewoon een beetje aan het vechten om de troep eruit te krijgen :)

matthijs

Badass junkie
Combo alcohol en XTC geeft echt de meest smerige zweet die je ooit zult ruiken. Ook de meest smerige schijt die je ooit zult ruiken trouwens :tongueout:

Serenity

Badass junkie
Jep, ik ben ook een slachtoffer. Het is verschrikkelijk goor, en na één minuutje stofzuigen kan je mij al opdrinken met een rietje. Niet dat het lekker maar okay.

Volgens mij wil je lichaam gewoon zo snel mogelijk die afvalstoffen eruit zweten. Ik heb het ook als ik speed opheb, dan zweet ik me ook de tyfus als ik ook maar één stap verzet.

Sgele™

Experimenterende gebruiker
Dextro Energy
Spa Citron
Fruit
en gewoon een maaltijd nemen, ook al heb je geen honger.

Dat werkt het beste..die dag er na is toch lamballen dag...

Zo los ik het altijd maar op, en werkt prima :)

Robinson

Newbie
Bedankt voor de reacties! Ik heb gemerkt dat ik minder zweet als ik iets minder xtc pak... Normaal pak ik 4-5 pillen in n nacht, en heb er gisteren 3 op en had vandaag nergens last van...

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Hahahaha vind je gek :P je gooit allerlei troep naar binnen op zaterdag avond en beland vaak daarna gelijk in bed.

Niet gek dat je lichaam alle gifstoffen dr uit moet zweten op de een of andere manier :wink::P

idem met een avondje flink zuipen!

ekstesie

Newbie
Het gaat vooral om je algemene conditie. Als je goed in vorm bent, veel sport e.d. en tijdens een feest alleen xtc gebruikt en daarbij alleen water en wat frisdrank ben je met 9 (noem ik wel meteen mijn hoogste aantal)pillen op de dag erna (en de daarop volgende dagen) bijna 100% fit. Je voelt je natuurlijk wel iets anders maar dat zit in je kop. Lichamelijk ben je fit.

Mijn broertje had er 7 op en heeft een veel mindere conditie, hij was de dagen daarna ook lichamelijk een stuk minder. Hoe slechter je conditie hoe trager je herstelt van die rotzooi, want dat blijft het natuurlijk wel.

Wacky

Badass junkie
Ik heb ook een waardeloos conditie en nooit echt ergens last van, maar ik neem er dan ook altijd maar eentje op een nacht.

Bovenaan