dagen erna bijwerking

hoihoi

Newbie
Hoi hoi,

Ik heb al aardig wat gelezen maar wil toch hier zelf wat posten aangezien ik nogal een paniek zaaier ben. Afgelopen weekend heb ik x gebruikt tijdens een festival. Ben echt weer in de 7e hemel geweest de hele avond! Het begon om 18:00 uur en viel rond 06:00 uur in slaap. Echter was het wel iets te veel van het goeie, heb zo'n 1 en een kwart pil gehad en ben zelf 1.65m en 50 kg.

De dag erna nergens last van en nog steeds euforisch (nu nog steeds lekker happy) alleen vermoeid en zere mond. Echter heb ik sinds dag 2 last van tintelingen in handen/ duizelingen in hoofd, last van enge dromen die nog even doorgaan als ik wakker word en beetje angstig als ik alleen ben. Op dit moment (dag 4) is het wel een stuk minder godzijdank, heb alleen als ik heel druk ben in mijn hoofd last van tintelingen in mijn handen of als ik mezelf angst aanpraat (wat vrij vaak is moet ik zeggen haha).
Vriendinnen die ongeveer gelijk zaten qua index zeggen nergens last van te hebben...
Iemand die dit herkent?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Weet je hoeveel mg MDMA er in je pil zat? Nu weet je denk ik niet hoeveel je echt gehad hebt. Maar het klinkt als een klassiek geval van teveel en/of te vaak MDMA. Ga maar bij andere topics lezen daarover. Er zijn er al veel gepost hier met deselfde klachten en ook meestal dezelfde oorzaak. En dat je vriendinnen dat niet hebben zegt niets, elk mens en lichaam reageerd anders. Nu goed en gezond eten, lekker bewegen en sporten en ook genoeg slapen. Dan is het na een paar dagen of een week hoop ik wel over. Sterkte!

Narayani

Bewuste gebruiker
Te veel gebruikt waarschijnlijk. Dosering is eigenlijk 1 a 1,5 keer je lichaamsgewicht in mg MDMA over de hele avond. Dus dat zou zijn 50-75 mg. In de praktijk zijn er weinig gebruikers die zich daar aan houden. Maar veel pillen zijn hoog gedoseerd tegenwoordig. Stel dat jouw pilletje 180 mg was, dan heb je toch ongeveer 4x meer dan je aanbevolen dosering op, en daar krijg je last van. Zal over een paar dagen wel weer over zijn. Goed eten en rust houden.

Die zere mond ken ik wel, ook een paar keer gehad als gevolg van te veel gebruiken. Je kaak stelt je voor de keuze: klapperen of vast zetten. Uit angst om last van je kaken te krijgen probeer je ze te ontspannen en dan klapper je je suf. Door het verdovende effect van MDMA heb je geen flauw idee dat je tong vermalen wordt tussen je eigen kiezen. Ook daarvoor blijkt de ultieme remedie minder gebruiken. En zure dingen eten of drinken is geen aanrader!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Je zegt dat je jezelf angst aanpraat. Hoe is je ademhaling op zo'n moment? Tintelingen in de handen kan namelijk duiden op te zuurstofrijk bloed.

hoihoi

Newbie
Exceptional Insight zei:
Je zegt dat je jezelf angst aanpraat. Hoe is je ademhaling op zo'n moment? Tintelingen in de handen kan namelijk duiden op te zuurstofrijk bloed.

Dan verergert het inderdaad wel qua tintelingen. Er is nu toch niks meer aan te doen behalve goed voor mezelf zorgen dus moet proberen kalm te blijven haha.

hoihoi

Newbie
Dunnetjess33 zei:
Weet je hoeveel mg MDMA er in je pil zat? Nu weet je denk ik niet hoeveel je echt gehad hebt. Maar het klinkt als een klassiek geval van teveel en/of te vaak MDMA. Ga maar bij andere topics lezen daarover. Er zijn er al veel gepost hier met deselfde klachten en ook meestal dezelfde oorzaak. En dat je vriendinnen dat niet hebben zegt niets, elk mens en lichaam reageerd anders. Nu goed en gezond eten, lekker bewegen en sporten en ook genoeg slapen. Dan is het na een paar dagen of een week hoop ik wel over. Sterkte!

Ik heb hem een hele tijd geleden laten testen en toen had ik uitgerekend dat ik niet een hele pil moest nemen al was hij vrij licht. Maargoed in mijn enthousiasme niet helemaal aan gedacht.. Lesje voor de volgende keer dat weet ik wel

Bovenaan