Dagje blijdorp met speed!

Meta4

Experimenterende gebruiker
Beste medegebruikers,

Pas geleden met 2 goeie maten naar Blijdorp gegaan met wat speed.
Moet zeggen dat het het 100% waard was haha.

750 foto's gemaakt... paar dagen later toen ik nuchter was dacht ik echt: Heb ik daar een foto van gemaakt?!

Wie heb dit soort uitstapjes vaker gepleegd? :tongueout:
Ben benieuwd!

Flameon

Badass junkie
wow 750 foto's gemaakt, das niet mis haha.
Vroeger op school eens een dagje naar een of andere beurs geweest voor verpleegkundige. Soort feestje achteraf, en daar met mdma rond gewandeld tussen met een paar zusters. Was wel toffe avond haha

Gemini

Badass junkie
Zoals Flameon zegt, wel zoiets met mdma gedaan, niet met speed.
Toen ik een jaar of 15 was, had m'n pa vrijkaartjes gekregen voor een idols concert in ahoy en ik en een vriendin zouden daarheen gaan. Ergens tegen ons zin in, maar ach, we moesten wat. We hadden al bedacht dat het met xtc op veel leuker zou zijn, dus wij met z'n tweeen 4 pilletjes mee. M'n vader stopte ons ieder 20 euro toe als 'zakgeld' en zette ons in Bunnik op de trein naar Utrecht, waar we moesten over stappen naar Rotterdam. In Rotterdam besloten we dat we eigenlijk helemaal niet naar dat concert wilden gaan, maar gewoon ergens wilden gaan chillen. Pilletjes waren al ingeslagen, we waren vrolijk en we hadden geld (voor ons was 40 euro toen heel veel geld), dus we zouden het vast wel overleven. We keken toch geen idols, stomme Boris & Maud.
Beiden nog nooit in Rotterdam geweest, maar we hebben de tijd van ons leven gehad. Beland in de meeste rare en geweldige situaties, zo kort als een koekje.
De weg naar huis was nog vrij moeilijk. We hadden geen idee waar het station was en haalden de trein echt nét op het nippertje, anders waren we flink in de problemen met m'n pa gekomen. Hij haalde ons op vanuit Utrecht en hij had godzijdank niks door, terwijl wij lacherig op de achterbank zaten, verhalen te verzinnen hoe leuk het concert wel niet was geweest.

Geen 750 foto's gemaakt, maar wel een prachtige avond gehad. We hebben het er nog dikwijls over, die goede oude tijd haha. :)

tomz0r

Badass junkie
Musical van een vriendin met LSD op. heb me rotgelachen terwijl het eigenlijk helemaal geen grappig verhaal was maar juist droevig. :P
Een vriend van me werd er ook nog uit gestuurd omdat hij teveel geluid maakte.

Hollywood

Lol @ tomzor :tearsofjoy:

Wel een keer toen er kermis in Groningen was heen geweest met een goeie vriend van me.
Onderweg nog gestopt bij een tankstation....daar nog een flinke lijn pep genomen. Lopen dat winkeltje binnen, staat daar ineens een heel peloton politieagenten :openmouth:

Sta je daar me je knetterstrakke kop zo normaal mogelijk te doen :mrgreen:

Sisa

Schooluitstapje naar Keulen met een vriendin op de XTC..
:hearteyes:
Heerlijk op een rondvaartboot in de zon, muziekje op..
dat ging echt lekker toen, heerlijk gespaced,
ik heb daar toen nog een gesprek gehad met mn teamleider, ik vond opeens alles goed snapte alles enzo maar niemand had iets door,
hele stad daar doorgelopen op blote voeten!

dat waren goede tijden ..
:hearteyes:

Meta4

Haha altijd leuk :grin:

Binnekort Efteling met MDMA... gaat koewl worden.
Wou eerst Walibi met speed... maar is volgens mij niet goed voor je hart... die achtbanen :P

MeejheM

Badass junkie
ik was laatst in de efteling, met wat vrienden. we hadden het buurmeisje(klein) meegenomen, want die ouders hebben een restaurant, en geen tijd om wat met haar te gaan doen.

dus daarom had ik geen drugs meegnomen, heb ik vroeger wel gedaan(was leuk) maar deze keer moest ik het doen met een rugtas vol met bier, en vodkaijsthee.

was leuker als met welke drugs dan ook, inclusief ruzie met de beveiliging daar

Bovenaan