DAMN vaag

wausie

Experimenterende gebruiker
Oke bedankt voor alle antwoorden, blijkbaar bouw ik een veel snellere tolerantie op dan mijn vrienden

Robdebob

Bewuste gebruiker
MDMA is een stof waarmee je snel tolerantie opbouwt. Hierdoor zal je meer nodig hebben dan anderen die nog geen/weinig tolerantie hebben.
Met speed en sos is dit probleem ook wel aanwezig, maar dan minder. Speed/sos werkt trouwens op een ander systeem dan MDMA

Deborah20

Newbie
Ja ik hoor wel vaker van mensen dat ze gaan hallucineren.. meestal als ze gewoon (te) veel hebben gehad.. Dus dat is volgens mij normaal!

En dat je niks meer voelde op een gegeven moment komt denk ik gewoon doordat je het te vaak hebt gedaan.. net als wat robdebob zegt.. je bouwt tolerantie op!

Ik las ergens dat je het beste 2 maanden er tussen kan laten zitten..

Pikachu

Wijs gebruiker
Off topic: kan het eigenlijk ook dat je gaat hallucineren van een 'normale' hoeveelheid mdma, ik noem een 140-150 mg?

Hype

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens begrepen dat als je (te?) veel mdma neemt dat een gedeelte in je lever wordt omgezet in mda omdat het mdma niet kan worden verwerkt zo snel. Mda veroorzaakt die hallucinaties, zo heb ik me laten vertellen.

Allemaal papieren kennis hoor, nooit echte xtc/mdma gebruikt. (wel een ander goedje waar je ook lekker op kon spacen, zgn legaal etc).

Bovenaan