• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dansen op keta, beter voor mij als X

Wisdom182

Newbie
Alleen (al voelt dat nooit zo op een goed feest), Factory 010, Speedy J aan de draaitafels. Kleine doseringen gedurende 3 uur (3x gepakt in totaal).

Wat een ervaring! Ik ben een echte 'danser' op feesten. Ik hou van de fysieke 'strijd', het uitputten van mijn lichaam gedurende 5-10 uur. Het steeds dieper gaan op zowel mentaal als fysiek vlak. Meestal op X of 4FA, maar deze avond dus op keta.

Waanzinnig! Het was niet puur de keta die het zo lekker maakte, maar de combi van de stroboscoop, Speedy J zijn heerlijke platenkeuze, de hitte op de dansvloer, de fijne mensen die mij in de gaten hielden omdat ze zagen dat ik heerlijk ging, maar soms wel balanceerde op het randje van 'ups misschien net teveel', en mijn fysieke en mentale staat.

Hoe vaak ik wel niet tegen mijn random buurman op de dansvloer schreeuwde hoe dik die stroboscoop i.c.m. keta was (en een liefdevolle glimlach terugkreeg), en hoe vet het was dat ik met bewegingen van mijn handen de tonen van de muziek kon beïnvloeden. Hoe mooi het voelde dat ik het tempo van de tijd (en dus de muziek) kon beïnvloeden. Fast forward geen probleem, stukkie vertraagd, hoppa, kon ik zomaar even doen!

Ik ben verkocht. 'Microdosering' met keta bij stevige dansbare muziek is gewoon baas, eindbaas, Bowser shit :rock:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zelf heb nog nooit keta gedaan, nog geen interesse in gehad.

Ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb dat ook met xtc of 4fmp. Alleen raak ik het sociale gedeelte kwijt, wat ik vreemd vind omdat je vaak socialer er van word. Maar ieder persoon verschillend denk ik.

Jou gedachten gang is hoe die van mij ook vaak zijn, keep it up! Zo houd je feestjes speciaal!

groetjes

MeejheM

Badass junkie
de effecten van ketamine zijn moeilijk te bechrijven. net als de kleur blauw uit te leggen aan iemand die alleen zwart-wit ziet. ook verschilt te werking behoorlijk per persoon en dosering. een beetje meer of minder levert vaak een compleet andere beleving op.

het blijft wel een van mn favorieten omdat het goed combineerd met de meeste stoffen, en relatief goedkoop is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zelf vind lage doseringen keta op een feest ook wel erg fijn. Wel echt minimale doseringen en niet te vaak, omdat het anders snel omslaat in willen zitten. Ik vind dansen op keta niet perse beter als op MDMA, vooral heel anders. Met keta ga ik ook meer gekke bewegingen erin gooien.

Snoeischaar

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Haha, klinkt leuk maat. Draaide Speedy J toevallig nog deze?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5mC58zzTvGY[/youtube]

En kun jij of Psychedelibee misschien een indicatie geven van hoeveel mg je per keer had gedaan dan?

Ik ben ook altijd wel in voor een andere ervaring op de dansvloer. Heb het zelf 1x gedaan met MXE, maar dat was wat minder succesvol omdat ik te veel gepakt had en niet meer kon staan voor 1.5u haha. Met keta zal dat gelukkig een stuk minder lang duren, maar liever niet te hard ofc.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Snoeischaar zei:
En kun jij of Psychedelibee misschien een indicatie geven van hoeveel mg je per keer had gedaan dan?
Ik doe op een feest meestal een enkele sleutelpunt (ong 30mg) per keer en dan minstens een uur en liever anderhalf uur wachten met bijnemen. Als je het te snel doet gaat het stapelen en eindig je alsnog ergens in een hoekje op de grond.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Ik doe op een feest meestal een enkele sleutelpunt (ong 30mg) per keer en dan minstens een uur en liever anderhalf uur wachten met bijnemen. Als je het te snel doet gaat het stapelen en eindig je alsnog ergens in een hoekje op de grond.

Klinkt bekend. Ik neem heel zelden keta op feesten. Vind het een heel fijn middel op feesten maar uiteindelijk stapelt het op en ben ik uiteindelijk nét ff te veel onder invloed.

De dag erna weet ik dan bijna niets meer van het feest, alleen vlagen en het feit dat ik het heel leuk vond :P

Kan me nog herinneren dat ik een keer op Ruigoord aan de keta zat en ontdekte dat ik weg moest ergens in de middag (na een hele nacht feesten). De bus bleek al in een kwartier te komen, dus wij haasten maar mijn maatje had net weer een (iets te grote) punt genomen. Uiteindelijk heb ik zijn busritje maar betaald omdat ie er niet meer uitkwam met de buschauffeur, de buschauf kreeg niet duidelijk dat ie een bepaald bedrag moest neertellen voor een kaartje :tearsofjoy: En dat was een bus vol duitsers die vanaf het strand kwamen. Hilarisch, maar gelijk dus de waarschuwing. Het is wel chill maar pas alsjeblieft op je dosis :tearsofjoy: :wave:

omfg

Belezen gebruiker
Ik heb dat ook ja.. bij keta dansen, gaat echt in 1 grote flow. Echt bizar is dat...

Bovenaan