Darkweb topic

• Onderwerp starter Lid 152247
  • Startdatum
L

Lid 152247

Gast
Ik ben mij heel bewust van de forumregels. Ik ga hier niet hengelen naar verkooppunten.
Geen gespam etc, ga ervan uit jullie ook niet.
Zou zonde zijn als dit topic gesloten word.

Anyway , jullie goede en slechte ervaringen met darkweb? Voorkeur betalingen?

Vragen over darkweb kan je hier ook posten.

Bijlagen

• Screenshot_20210406-194744_Chrome.jpg
    Screenshot_20210406-194744_Chrome.jpg
    341,4 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt door een moderator:
L

Lid 152247

Gast
Als je iets vloeibaars besteld.Werd aangegeven dat het in plastic verpakt werd, dat weer in piepschuim, dat in een doos.

Jullie hier ervaring mee?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Altijd goede ervaringen gehad met cryptobetaling. Al een eind niet meer aangekocht na sluiting van enkele top markten. Op pakweg 25 bestellingen 1 die niet werd verzonden en dat heeft de markt mooi opgelost met een refund.

Nu lijkt het mij minder overzichtelijk. Meer kleine markten met onderaanbod.

Juun

Badass junkie
Altijd netjes en soms zelfs snel bezorgd. nooit problemen gehad👍 bij verschillende vendors

Senseo

Experimenterende gebruiker
Enkele jaren terug heb ik grammetje weed bestelt. Het kwam niet aan. De dealer gecontacteerd en geen probleem. Heeft het opnieuw verzonden en kwam goed aan.

L

Lid 152247

Gast
Mijn vriend heeft via darkweb gevonden wat hij wilde goede review. Maar hij kan niet betalen met die opties. Dus hebben ze een tikkie gestuurd. Zou.met.track n tracé zijn (vals adres..aanhef: surprise" om in te dekken)

Nou..dus geen track en tracé (melden ze na het verzenden) niets ontvangen....
Ze beloven bij track n tracé 100% geld.terug of opnieuw sturen.

Maar dus zwaar genaaid.
Denk dat de review fake zijn

Wat een kutzooi zeg. Nu al maanden bezig het te vinden. Oude dealer is gestopt. We lazen zoveel goede verhalen over darkweb..maar helaas

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mijn vriend heeft via darkweb gevonden wat hij wilde goede review. Maar hij kan niet betalen met die opties. Dus hebben ze een tikkie gestuurd. Zou.met.track n tracé zijn (vals adres..aanhef: surprise" om in te dekken)

Nou..dus geen track en tracé (melden ze na het verzenden) niets ontvangen....
Ze beloven bij track n tracé 100% geld.terug of opnieuw sturen.

Maar dus zwaar genaaid.
Denk dat de review fake zijn

Wat een kutzooi zeg. Nu al maanden bezig het te vinden. Oude dealer is gestopt. We lazen zoveel goede verhalen over darkweb..maar helaas

Vroeger op darkweb altijd besteld zonder T&T en 99% is aangekomen, meestal een week onderweg. Volgens mij zijn de beste vendors verdwenen met de grote busts. Dat ze T&T beloven en dan "verzenden" zonder geeft inderdaad wel aan dat het niet pluis zit.

• Like
Waarderingen: Juun

Lemmy

Badass junkie
Heb ooit, een jaar of 10 geleden, zo'n onion geïnstalleerd, maar dat werkte nooit echt goed.

Na een drietal maanden heb ik het dan maar verwijderd...

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Tussen de 10 en 20 bestellingen waarvan 1 niet is binnengekomen. Kwaliteit laat soms te wensen over maar vaak is het goed spul.

Laatst bewerkt:

Lemmy

Badass junkie
Tussen de 10 en 20 bestellingen waarvan 1 niet is binnengekomen. Kwaliteit laat soms te wensen over maar vaak is het goed spul.

Das heel goed!

Zelf vond ik, naast het traag werken van de betreffende site, nooit iets dat dicht in m'n buurt te koop was.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik had laatst een bestelling geplaatst voor een drug die lastig te krijgen was en nog best goedkoop was en ik kreeg er ook nog een gram ketamine bij. Van die keta had ik onverwachts een instant k-hole (wat dan weer niet zo prettig was, maarja, dat lag dan aan mijn keuze voor de hoeveelheid. Check ook dit tripreport: https://drugsforum.nl/threads/bizar...r-sleutelpuntjes-ketamine.69348/#post-1497220 ).

Mijn ervaring is wel prima dus. Het kost wel redelijk wat tijd qua voorbereiding om veilig te blijven maar ook om Monero geregeld te krijgen want je kan dat in Nederland niet rechtsreeks kopen en ik ben niet naïef genoeg om het rechtstreeks bij een Amerikaanse broker te kopen =P

De afgelopen twee jaar is het wel wat onoverzichtelijker geworden vanwege het sluiten van allerlei darkwebs. Maar ik kan je twee tips geven die echt ideaal zijn. De eerste is de website dark.fail, daarop staan allerlei actieve tor-links. Zie het als een soort primitieve versie van Google op het darkweb. De andere is het Darkwebforum Dread. Dat forum is een aftakking van wat vroeger allemaal op Reddit werd besproken maar wat daar nu niet meer mag. Dus op Dread vind je alle tips die je nodig hebt qua het vergaren van cryptocurrencies, veiligheidsinstellingen, reviews van vendors, ga zo maar door.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ik had laatst een bestelling geplaatst voor een drug die lastig te krijgen was en nog best goedkoop was en ik kreeg er ook nog een gram ketamine bij. Van die keta had ik onverwachts een instant k-hole (wat dan weer niet zo prettig was, maarja, dat lag dan aan mijn keuze voor de hoeveelheid. Check ook dit tripreport: https://drugsforum.nl/threads/bizar...r-sleutelpuntjes-ketamine.69348/#post-1497220 ).

Mijn ervaring is wel prima dus. Het kost wel redelijk wat tijd qua voorbereiding om veilig te blijven maar ook om Monero geregeld te krijgen want je kan dat in Nederland niet rechtsreeks kopen en ik ben niet naïef genoeg om het rechtstreeks bij een Amerikaanse broker te kopen =P

De afgelopen twee jaar is het wel wat onoverzichtelijker geworden vanwege het sluiten van allerlei darkwebs. Maar ik kan je twee tips geven die echt ideaal zijn. De eerste is de website dark.fail, daarop staan allerlei actieve tor-links. Zie het als een soort primitieve versie van Google op het darkweb. De andere is het Darkwebforum Dread. Dat forum is een aftakking van wat vroeger allemaal op Reddit werd besproken maar wat daar nu niet meer mag. Dus op Dread vind je alle tips die je nodig hebt qua het vergaren van cryptocurrencies, veiligheidsinstellingen, reviews van vendors, ga zo maar door.
In aanvulling op het stukje veiligheid: Je kunt het beste gebruik maken van Tails OS, dit is een beveiligd besturingssysteem dat je op een USB stick kan zetten en kan opstarten op elke device met een usb poort.

Tails routeert al het verkeer over het TOR netwerk, heeft ingebouwde PGP versleuteling en een persistant volume (beveiligde, geëncrypte) opslag + het is open source.

Tails is hier te downloaden: https://tails.boum.org/ er staat een duidelijke handleiding op de website/downloadpagina.

Inmiddels al meer dan 100 (in totaal over alle markten in de loop der jaren) bestellingen achter de rug, Darkweb is drugsdealen 2.0 als je het goed doet.

Laatst bewerkt:

HUUFD

Newbie
Hallo kent iemand de site op darkweb Modknip* Geen vendor namen benoemen ajb *modknip? ik heb er iets besteld, bestelling komt niet aan en ik begin mijn twijfels te krijgen

Laatst bewerkt door een moderator:

HUUFD

Newbie
oops sorry. Het is mijn bedoeling niet om de regels te overtreden. Ik heb gewoon absoluut geen idee waar ik met mijn vraag terecht kon. Mijn oprechte excuses

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
oops sorry. Het is mijn bedoeling niet om de regels te overtreden. Ik heb gewoon absoluut geen idee waar ik met mijn vraag terecht kon. Mijn oprechte excuses
Staat toch best duidelijk in beeld elke keer als je online komt.

Buu

Wijs gebruiker

Welke moeilijk verkrijgbare drug had je besteld?

Bovenaan