Zaterdag... Rem moest werken.. Dus ik er 5 uur uit, werken.. Thuis komen.. WEEKEND!!! Dus ik heel verstandig eerst ff wat gekookt etc. Eten, tijdens de koffie tevens wat speed naar binnen gewerkt. Het had een rare "smaak", en het voelde wat anders. Dus ik nam nog ff wat meer. En dat heb ik geweten...
Rond 17.00 op zondag begon ik te hallicuneren
.. Niet echt dingen zien, maar vanuit ooghoeken e.d. Zo was mijn box zijn speaker een tunnel.. Was de muur aan het golven, en op een gegeven moment zag ik 2 rare ovaalvormige dingen net iets boven mijn ogen langszweven.. Kreeg ook hoofdpijn dus heb maar even wat gegeten en een paracetamolletje gehad. Uurtje later dwong ik mezelf maar naar bed..
37.5 uur wakker zijn is niet voor mij weggelegd geloof ik.. Is dit normaal trouwens? Als ik sommige verhalen hoor valt 37.5 uur nog mee... Maar hoe dan ook was het niet de bedoeling en is deze hoeveelheid te veel geweest..
rem
Rond 17.00 op zondag begon ik te hallicuneren
37.5 uur wakker zijn is niet voor mij weggelegd geloof ik.. Is dit normaal trouwens? Als ik sommige verhalen hoor valt 37.5 uur nog mee... Maar hoe dan ook was het niet de bedoeling en is deze hoeveelheid te veel geweest..
rem