• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Datura(doornappel) live

benzzzy

Badass junkie
Ik heb net 30 zaatjes van de datura gepakt en hou jullie op de hoogte van de hel die ik zal meemaken

Ik zit nu op dertig minuten na iname begin een beetje een droge mond te krijgen en licht lam gevoel het teken dat ie begint te werken

Heb er nog 30 bij gepakt

Begin wat lichte kramp te krijgen zag een bonetje van het ziekenhuis aan voor een bon van rabobank maar verder nog niks

benzzzy

Badass junkie
Ik zit nu op 2uur en mer nog nix dus heb ik er 30 bij gepakt als ik iets mer weizig ik mijn report

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik hoop dat je een grap maakt.

Als je al niks voelt van 30 zaden is het toch op zijn minst handig om 1-2 dagen te wachten voor je een hogere dosis van dezelfde batch zaden gaat proberen.

Houd je hartslag in de gaten, die heeft nogal is de nijging om ver omhoog te schieten.

benzzzy

Badass junkie
Mijn hardslag is normaal voel geen fuck k ga morgrn naar de kermis in den bosch dan koop ik wrl wa xtc

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Net even ingelezen op Erowid, vrijwel elk verhaal geeft aan dat Datura echt gestoord spul is waarvan je compleet leip wordt. Eveneens is 30zaden een vrij heftige dosis waarvan de potentie sterk varieert, zag voorbij komen dat een knul 4 dagen getript had waarvan 3 in het ziekenhuis nadat hij thee had gezet van 15zaden.

Ik denk dat je hier beter vanaf kunt zien, 30zaden voor een eerste keer is echt roekeloos van wat ik heb gelezen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
JMThomas zei:
Ik denk dat je hier beter vanaf kunt zien, 30zaden voor een eerste keer is echt roekeloos van wat ik heb gelezen.
Hij heeft er 60 genomen.

Benieuwd of er nog wat van hem over is.

Bovenaan