Ik ken geen uitgebreide reports van gerookte datura, maar waarschijnlijk is er nog steeds gewoon een kans dat je in een compleet delirium terecht komt, een andere mogelijkheid is dat veel van de scopolamine/hyosciamine verbrandt en dat de trip zo in ieder geval milder wordt (sommigen beweren dit), ik weet niks over de verbranding van deze stoffen dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen.DutchCookie zei:kan iemand mij nog een antwoord op deze vraag geven?DutchCookie zei:als je de bladeren rookt met wiet krijg je dan alsnog zo'n superintense leipe realistische trip, of begin je gewoon wat te hallucineren en spacen?witwit zei:knipknip
De combinatie met wiet lijkt mij niet veel gevaarlijker dan gebruik van enkel datura, voor zover ik weet, cannabinoïden en de alkaloïden uit datura werken op een heel andere manier, dus deze combi zou weinig (extra) gevaren op moeten leveren. Ik ben echter geen expert, biochemicus of neuroloog dus ben ik niet te vertrouwen. De psychologische effecten van wiet met datura ken ik sowieso niet.
Ik zou de gok er niet op wagen als je slechts wil "hallucineren en spacen". Ga dan in godsnaam paddo's kopen.