datura

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo :grin: ik heb net daturazaadjes gekregen van een vriend :grin: xD ik zou graag een kleine trip hebben ... van een paar uur hoeveeel zaadjes moet ik dan opeten ?mijn vriend zei dat je van 15 zaadjes een trip van 4dagen had :grin: kan dit ? :tongueout:

Angramar Temenos

Badass junkie
Datura... Ik zou het niemand aanraden, je zal een verdomd ervaren psychonaut moeten hebben, 3-4 goede tripsitters die elkaar afwisselen, een hele precieze weegschaal (fatale overdosis en trip-dosis liggen gevaarlijk dicht bij elkaar), en mensen met enige medische kennis (letten op dingen als hartslag, uitdroging, etc). Zelfs dan is het niet volledig veilig... Maar om in je eentje datura te doen is zelfmoord.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je ervaringen van anderen met datura zou hebben gelezen zou je niet zo enthousiast een topic hier over hebben geopend denk ik.

Dus, zoek even op wat het doet of kan doen, Erowid.org is de beste plek daarvoor.

_Kat_

Bewuste gebruiker
DOEN!! Neem zoveel mogelijk zaden, en laat ons weten hoe het afloopt! Schrijf op in je testament dat iemand hier een trip report moet schrijven indien je het niet overleeft. :grin:

azgaza

Badass junkie
Datura is gewoon geen kleine trip. Het verschil tussen niet werkzaam, werkzaam en dood is enorm klein. De ervaring is een delerium waar bij je niet weet dat je tript en de hallucinaties zijn vaak van een nacht merrie achtige aard en omdat je denkt dat het echt is is er eigenlijk vaak ook op dat punt geen hol aan. Je kan een week nauweiljks zien door de vergrote pupillen, hebt vaak 2-3 dagen echt hallucinaties, je vergeet de helft, je voelt je slap, zwaar en vergiftigd, hebt zo'n droge mond dat drinken zelfs niet goed lukt.. en om het nog aar eens te zeggen, één zaadje te veel kan je dood zijn!

Als je het al wil doen kloppen AT''s tips wel, 3-4 tripsitters, liefst lichamelijk sterker dan jij die ook alles van datura af weten, dus ook alle medische feiten en hoe je met iemand onder invloed ervan moet omgaan die elkaar afwisselen zodat je 24 uur per dag scherp in de gaten gehouden wordt. De dosis kan nooit goed veilig omdat het tenslotte wel een natuur product is, de sterke kan varrieren en de ene keer voel je niks, de andere keer ben je 4 dagen van de wereld, de andere keer ben je dood.

Als je wil trippen, ga dan voor tripmiddelen en niet voor deleriummiddelen en stop die zaadjes gewoon in de aarde, want het is een mooie plant met mooie bloemen en op die manier heb je er tenminste nog iest aan.

Drientje

DF-koning
Dat is ie ook. Heb tot nu toe eigenlijk maar 1 Datura tripreport gelezen waarbij de gebruiker niet in zijn broek scheet voor de duivel en waarbij al zijn vrienden oplosten in een plasje bloed, waarna hij wakker werd in de cel van een politiebureau.

Goed dat je hier checkt wat het is. Datura is echt geen kinderspeelgoed! Net wat azagza zei, stop die zaadjes maar op een mooi schaduwrijk plekje in de grond.

tomz0r

Badass junkie
Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan de reacties van Angramar Temenos en azgaza.
Fijn dat je hier nog even geïnformeerd hebt en niet meteen iets stoms ging doen.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Om maar eventjes advocaat van de duivel te spelen; als je dit echt wilt proberen, en niet wilt aannemen dat het te gevaarlijk is, kijk dan eens een documentaire over 'henbane' (bilzekruiid) , een andere plant met dezelfde werkzame stoffen;

Sacred Weeds; Henbane

En dit gaat over een lage gecontroleerde dosis !

In 2008 celebrity chef Antony Worrall Thompson recommended Henbane as a "tasty addition to salads" in the August 2008 issue of Healthy and Organic Living magazine. He subsequently said that he had made an error, confusing the herb with Fat Hen, a member of the spinach family. He apologised, and the magazine sent subscribers an urgent message stating that Henbane "is a very toxic plant and should never be eaten

Oom Klaas

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Wacky zei:
Wel een goede tip is overigens het anaal inbrengen van red bull.

Oh ja, als je dat juist uitkookt kun je toch extreem hard gaan? Is wel illegaal...
=)

Uitkoken met keukenzout om alles goed te binden, daarna in een vloeitje stoppen om vervolgens deze te pluggen en te genieten als nooit te voren.

@topicstarter:

Wat een goede vriend is dat zeg! :rolleyes:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
En zelfmoord is waar veel mensen (stiekem) naar verlangen :grin:

ik ben meer bezig met de "perfecte" zelfmoord actie dan dat ik het ooit in mn hoofd zal halen om datura te nemen.

@ topicstarter: mag ik vragen hoe oud je bent? ik denk namelijk niet veel ouder dan 15 jaar..
beetje zonde van je leven. als je zo graag wil trippen begin met een half portie paddo's zou ik zeggen.

dfssdfde

Badass junkie
Stiekem hoop ik toch dat 1 van die idioten eens veel te veel datura neemt :grin:
Ben dan stiekem ook een slecht mens.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ivoos zei:
Stiekem hoop ik toch dat 1 van die idioten eens veel te veel datura neemt :grin:
Ik hoop het iets minder stiekem, maar dan hoop ik niet dat ze te veel nemen. Dan zijn ze dood, daar heb je niks aan. Ik ben altijd wel benieuwd naar deze verhalen, maar net niet gek genoeg om het zelf te proberen.

dfssdfde

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ivoos zei:
Ik hoop het iets minder stiekem, maar dan hoop ik niet dat ze te veel nemen. Dan zijn ze dood, daar heb je niks aan. Ik ben altijd wel benieuwd naar deze verhalen, maar net niet gek genoeg om het zelf te proberen.
True, met veel te veel bedoel ik eigenlijk ook net een mg of zo te weinig, dat ze net niet dood gaan.

Drientje

DF-koning
Ivo, schaam je! Nee hoor, ik hoop dat stiekem ook. Dan is meteen survival of the fittest mooi in beeld gebracht.

L

Lid 6909

Gast
Oom Klaas zei:
Angramar Temenos zei:
Wacky zei:
Wel een goede tip is overigens het anaal inbrengen van red bull.

Oh ja, als je dat juist uitkookt kun je toch extreem hard gaan? Is wel illegaal...
=)

Uitkoken met keukenzout om alles goed te binden, daarna in een vloeitje stoppen om vervolgens deze te pluggen en te genieten als nooit te voren.

@topicstarter:

Wat een goede vriend is dat zeg! :rolleyes:

haha redbull uitkoken? haha

underworld

Wijs gebruiker
kunnen we niet een sticky maken over datura uitleggen dat al die kleine jochies moeten wachten tot ze oud genoeg zijn om aan echte drugs te komen ipv eventjes snel datura doen :rolleyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Datura... Ik zou het niemand aanraden, je zal een verdomd ervaren psychonaut moeten hebben, 3-4 goede tripsitters die elkaar afwisselen, een hele precieze weegschaal (fatale overdosis en trip-dosis liggen gevaarlijk dicht bij elkaar), en mensen met enige medische kennis (letten op dingen als hartslag, uitdroging, etc). Zelfs dan is het niet volledig veilig... Maar om in je eentje datura te doen is zelfmoord.

kan niet ieder zaadje werkt verschillend.

Intoxication

Bewuste gebruiker
inderdaad smerig spul is het lees ff alle reports op erowid van datura en trek dan je conclusies
maar meestal overdrijven ze daar echt, lol 500seeds, 2 bloemen etc?
weet je wat ik zou doen
gwn een jointje rollen vd bladeren of zaadjes en kleine trekkies doen en altijd eve wachte en kijke wat er gebeurd , je kunt zo dan altijd de trekkies opvolgen :P

Bovenaan