Datura

yoow, ik ben den johnny,

mijn mate zeiden dat ge van nen datera plant kon trippe? nu hebbe wij er zo ene staan in den tuin. ik heb een kwartier geleden een handje van die zaadjes gegeten maar ik voel nog niks? wanneer ga dees werke?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het is Datura (doornappel) kijk hiermee uit!

Even uit ander topic:

Er is ook doornappel maar raad dat niemand aan! Dan krijg je een Delirium van. Is geen trippen te noemen want de werkzame dosis zit vlakbij de overdosis dus erg gevaarlijk, en het kan dagen werken en zeker een oppasser erbij en risico's die je loopt met gebruik ermee. En vaak geen leuke trip

http://nl.wikipedia.org/wiki/Doornappel
http://www.erowid.org/plants/datura/datura.shtml

Kan wel 2 uur duren voordat je er iets van voelt..
Hopelijk heb je er plezier mee!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
johnneey1997 zei:
wzzaznneer usf dit gedaznK??

Wanneer is dit gedaan? Dat merk je vanzelf wel, kan een paar dagen duren hoor.
Denk eerder ook dat je dit topic voor de gein hebt aangemaakt als dit niet zo is wens ik je verder nogmaals VEEL sterkte! Hoping for the best...

grts

nitrowke

Newbie
man man , ooit al eens gehoord van je jezelf inlezen over dingen voor je iets hersenloos naar binne tikt ?
Datura is 1 van de sterkste en gevaarlijkste tripmiddelen dat bestaat.
Dit was gewoon enorm dom....
Ik hoop dat je er na een dag al uit was en dat je geen 3 dagen denkbeeldige sigaretten hebt liggen roken op intensieve zorgen...
Laten we hopen dat je een geweldige tijd hebt gehad in ieder geval :)

justmakepeace

Belezen gebruiker
haha eigenlijk niet zo slim van je, ik hoop dat alles goed is gegaan. Hoe was het en wat voelde je, kun je een soort van tripreportje schrijven? lijkt me wel interessant, al is het maar als waarschuwing voor onwetenden.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Ben van plan Datura ook eens te proberen als ik er echt klaar voor ben, maar dat laat ik zeker nog een poosje wachten.
Btw: Zou hij er goed vanaf zijn gekomen? Een handjevol? En dat bericht schreef hij op het tijdstip en de datum dat hij het laatst online was ;s Hopelijk is er niets erg gebeurd en verwijst het getal 1997 niet naar z'n geboortedatum want volgens mij is Datura een te sterk tripmiddel voor een middeljonge leeftijd ;/

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind datura voor iedereen een NO GO. Veels te onvoorspelbaar met te veel risico's.
Er zijn veiligere en fijne tripmiddelen op de markt/natuur.

Grts

Herbalisme

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Ik vind datura voor iedereen een NO GO. Veels te onvoorspelbaar met te veel risico's.
Er zijn veiligere en fijne tripmiddelen op de markt/natuur.

Grts
Kun je hier een aantal voorbeelden van geven? Ben hier wel geïnteresseerd naar.
Greets,
Herbalisme

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ernstige ademhalingstoornissen, hartritmestoornissen, verlammingsverschijnselen, ziekenhuisopname, zelfmoord, one way ticket naar het gekkenhuis, coma, koorts, extreme verwardheid, toevallen, te hoge of te lage bloeddruk, kan een extreem lange duur van trippen zijn en in de meeste gevallen is het geen positieve trip eerder horrorscenario's en griezelige taferelen.

Grts

Herbalisme

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
ernstige ademhalingstoornissen, hartritmestoornissen, verlammingsverschijnselen, ziekenhuisopname, zelfmoord, one way ticket naar het gekkenhuis, coma, koorts, extreme verwardheid, toevallen, te hoge of te lage bloeddruk, kan een extreem lange duur van trippen zijn en in de meeste gevallen is het geen positieve trip eerder horrorscenario's en griezelige taferelen.

Grts
Ok, bij nader inzien zou ik Datura beter uitgommen ;S
Ik bedoelde voorbeelden van veiligere natuurlijke tripmiddelen.

Greets,
Herbalisme

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Herbalisme zei:
Ik bedoelde voorbeelden van veiligere natuurlijke tripmiddelen.
Aah oke :)

Hawaiian baby woodrose, mescaline bevattende cactussen, salvia, yopo, puntige kaalkopjes of andere types paddo's, truffels, ayahuasca ( wel best onder begeleiding doen )of de rookbare dmt-variant,....

Grts

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Hawaiian baby woodrose, mescaline bevattende cactussen, salvia, yopo, puntige kaalkopjes of andere types paddo's, truffels, ayahuasca ( wel best onder begeleiding doen )of de rookbare dmt-variant,....

Grts[/quote]

Ik ben van plan zaterdag naar de smartshop te gaan achter truffels, kan ik truffels eten en een week daarna yopo proberen zonder kruistolerantie?
En ik zie ook dat ze zoiets al BC2 Mindscaping tabletten hebben, werken die tabletten?

Grts

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Herbalisme zei:
En ik zie ook dat ze zoiets al BC2 Mindscaping tabletten hebben, werken die tabletten?

Die capsules bevatten onder meer blauwe winde, hawaiian baby woodrose en guarana, dan ben je beter af met de hawaiian baby woodrose zaadjes opzich.

Volgens veel reviews doen die capsules nauwelijks iets.

Met die kruistolerantie ben ik niet bekend.

Grts

Herbalisme

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Herbalisme zei:

Die capsules bevatten onder meer blauwe winde, hawaiian baby woodrose en guarana, dan ben je beter af met de hawaiian baby woodrose zaadjes opzich.

Volgens veel reviews doen die capsules nauwelijks iets.

Met die kruistolerantie ben ik niet bekend.

Grts

En is yopo de moeite waard?n Of welke producten uit de smartshop buiten truffels zijn er aan te raden?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Herbalisme zei:
En is yopo de moeite waard?n Of welke producten uit de smartshop buiten truffels zijn er aan te raden?

Yopo nog niet uitgeprobeert, kan je wel wat hoofdpijn bezorgen maar wel een mooi tripje (bevat ook dmt) vraag in de smartshop hoe je't bereiden moet.

Verder alle smart-producten die ik vernoemd heb zijn zeker aan te raden, ben zelf echt een fan van hawaiian baby woodrose.

salvia ken je wel...uniek, kort en krachtig.

cactussen zijn ook zeer leuk te gebruiken, kan ook wel een lang tripje worden maar wel hemels, mooi en filosofisch.

De rest ken je wel :wink:

GRts, als ik jou was zou ik eens gaan voor Hawaiian baby woodrose. Zeker een aanrader. Pure wiet roken vanuit een bong helpt tijdens de vlagen van misselijkheid die je het eerste uur of max 2uur kan ervaren. Voor de bereidingswijze ervan check DF heb het al meermaals uitvoerig beschreven. Als je't niet vind leg ik het nog wel eens uit :)

Herbalisme

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Herbalisme zei:

Yopo nog niet uitgeprobeert, kan je wel wat hoofdpijn bezorgen maar wel een mooi tripje (bevat ook dmt) vraag in de smartshop hoe je't bereiden moet.

Verder alle smart-producten die ik vernoemd heb zijn zeker aan te raden, ben zelf echt een fan van hawaiian baby woodrose.

salvia ken je wel...uniek, kort en krachtig.

cactussen zijn ook zeer leuk te gebruiken, kan ook wel een lang tripje worden maar wel hemels, mooi en filosofisch.

De rest ken je wel :wink:

GRts, als ik jou was zou ik eens gaan voor Hawaiian baby woodrose. Zeker een aanrader. Pure wiet roken vanuit een bong helpt tijdens de vlagen van misselijkheid die je het eerste uur of max 2uur kan ervaren. Voor de bereidingswijze ervan check DF heb het al meermaals uitvoerig beschreven. Als je't niet vind leg ik het nog wel eens uit :)

Ok bedankt, ik zal waarschijnlijk kiezen voor Hawaian baby woodrose zaadjes want heb mescaline cactussen staan en ik voel dat ik nog niet klaar ben om zo'n trip mee te maken ;D
Bereidingswijze zal ik wel vinden, en anders vraag ik het in de smartshop ^^
Sorry voor al die vragen, maar ja, ik ben zo iemand die alles in het leven eerst bevraagd en beredeneerd.

Met vele groeten,
Herbalisme

Herbalisme

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Herbalisme zei:
Sorry voor al die vragen, maar ja, ik ben zo iemand die alles in het leven eerst bevraagd en beredeneerd.

Sorry? Ben net blij dat jij je zo goed inleest en dingen afvraagd alvorens te gaan experimenteren. Knappe instelling!

viewtopic.php?f=10&t=39246&hilit=+lsa

Aub, had het je blijkbaar al uitgelegd in een eerder topic van jou :wink: .
Nogmaals sorry, ik dacht al dat ik baby hawaian seeds van ergens herkende, (;
Nogmaals erg bedankt voor de informatie!

Met vele groeten!
Herbalisme

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Mrrow14 zei:
johnneey1997 zei:
wzzaznneer usf dit gedaznK??

:grin: :mrgreen: :grin: :mrgreen: :grin: :mrgreen: :grin:

Jammer dat we niets meer hebben gehoord van deze gast.
Hmmm, denk dat hij waarschijnlijk ongelooflijk bad is gegaan, de dosis van Datura ligt erg dicht bij de overdosis. ;/
En op zo'n leeftijd een onverantwoorde hoeveelheid van zo'n sterk tripmiddel gebruiken is hem waarschijnlijk te veel geworden, hopelijk was hij slim en heeft hij z'n ouders ofzo ingelicht.

Greets,
Herbalisme

gandwarf777

Belezen gebruiker
Als je met datura wil experimenteren raad ik je eigenlijk aan Cyclizine te nemen ipv datura. Werkt vie hetzelfde mechanisme, is legaal en dosis is goed te controleren. Ik zelf dacht eraan om dit een keer met een betablokker en mischien een redelijke hoeveelheid wiet te nemen om ietswat euforie aan de trip toe te voegen en de hartslag in bedwang te houden.

Trouwens bij een overdosis doornappel of iets soortgelijks kan het effect in principe direct ongedaan worden gemaakt met Physostigmine uit Physostigma venenosum. Doornappel blokkert de werking van acetylcholine en Physostigmine stimuleert de werking van acetylcholine.

Waarschijnlijk zal je dit niet bij de hand hebben maar cafeine en nicotine kunnen overdosis verschijnselen ook wat minder maken. Nicotine doordat het bepaalde acetylcholine receptoren stimuleerd en cafeine doordat het in enige mate ook de werking van acetylcholine word gestimuleerd.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Re: Ga je trippen van nootmuskaat?

Doe het niet is mijn advies, er is zat anders echt leuk.

Hier staan je antwoorden, het staat beter bekend onder de naam Datura en brengt je in een delirium ; je weet als dat spul werkt niet dat je het genomen hebt. En kan tot 1 week duren wegens de extreem moeilijke dosis.

Lees het topic maar gewoon door, heb het samengevoegd met het vorige Datura topic

Re: Ga je trippen van nootmuskaat?

25tolife zei:
Doe het niet is mijn advies, er is zat anders echt leuk.

Hier staan je antwoorden, het staat beter bekend onder de naam Datura en brengt je in een delirium ; je weet als dat spul werkt niet dat je het genomen hebt. En kan tot 1 week duren wegens de extreem moeilijke dosis.

Lees het topic maar gewoon door, heb het samengevoegd met het vorige Datura topic

Is dat niet extreem gevaarlijk? =O
Mazzel! :rock:

Bovenaan