Ik vraag me af of er sprake is van verdoving met cocaïne analogen ?Ik las in eerste instantie 2C-C en 2F-DCK.
Ik ga er stiekem vanuit dat het weinig voorstelt maar op zich wel nieuwsgierig.
Lokale verdoving wil nog wel eens voorkomen met cocaïne analogen, met RTI-111 leek dit weinig uit te maken. Piperidine ringen aan fenethylamine staarten verbonden willen ook nog wel eens (niet lokale) verdoving faciliteren. Dit is met cocaïne natuurlijk niet het geval, maar los van de acetyl en MeO groep kan ik wel begrijpen hoe ze op het idee zijn gekomen. De molecuulstructuren lijken wel wat op elkaar, dat gezegd hebbende kunnen kleine verschillen de effecten al grondig doen veranderen.Ik vraag me af of er sprake is van verdoving met cocaïne analogen ?
Thx man , weer wat wijzer.Lokale verdoving wil nog wel eens voorkomen met cocaïne analogen, met RTI-111 leek dit weinig uit te maken. Piperidine ringen aan fenethylamine staarten verbonden willen ook nog wel eens (niet lokale) verdoving faciliteren. Dit is met cocaïne natuurlijk niet het geval, maar los van de acetyl en MeO groep kan ik wel begrijpen hoe ze op het idee zijn gekomen. De molecuulstructuren lijken wel wat op elkaar, dat gezegd hebbende kunnen kleine verschillen de effecten al grondig doen veranderen.
Lokale verdoving is meestal toch met Lidocaïne?Lokale verdoving wil nog wel eens voorkomen met cocaïne analogen
Klopt, die Engelse brandnames zoals 'Synthcaine' en 'Eurocaine' bevatte random RCs zoals 5-MAPB, MDPV, A-PVP, Ethylfenidaat bijna altijd in combinatie met Lidocaine (lokale verdoving ook gebruikt door tandartsen en analoog op cocaïne). Soms RCs met Lidocaine op zichzelf maar soms ook meerdere RCs gecombineerd in deze Engelse brandname pakketjes.ik had eens synthacaine en dacht dat het echt zoals cocaïne zou zijn.Sloeg dat even tegen , was een mix van allerhande soorten rc stims en ook zonder verdoving.
En Novocaine inderdaad, allebei toegepast door tandartsen voor lokale verdoving al is Novocaine volledig door Lidocaine van de markt gedrukt om welke reden dan ook als ik mij niet vergis. Deze twee middelen hebben los van lokale verdoving verwaarloosbare recreatieve effecten, recreatief gebruik van deze middelen is om voor de hand liggende redenen ook vrij gevaarlijk natuurlijk.Lokale verdoving is meestal toch met Lidocaïne?
Lokale verdoving .......De molecuulstructuren lijken wel wat op elkaar, dat gezegd hebbende kunnen kleine verschillen de effecten al grondig doen veranderen.
Klopt, die Engelse brandnames zoals 'Synthcaine' en 'Eurocaine' bevatte random RCs zoals 5-MAPB, MDPV, A-PVP, Ethylfenidaat bijna altijd in combinatie met Lidocaine (lokale verdoving ook gebruikt door tandartsen en analoog op cocaïne). Soms RCs met Lidocaine op zichzelf maar soms ook meerdere RCs gecombineerd in deze Engelse brandname pakketjes.
En Novocaine inderdaad, allebei toegepast door tandartsen voor lokale verdoving al is Novocaine volledig door Lidocaine van de markt gedrukt om welke reden dan ook als ik mij niet vergis. Deze twee middelen hebben los van lokale verdoving verwaarloosbare recreatieve effecten, recreatief gebruik van deze middelen is om voor de hand liggende redenen ook vrij gevaarlijk natuurlijk.