De 2c-varianten!

salvation

Belezen gebruiker
Zijn al heel wat verschillende topics over 2c-varianten hier maar het lijkt me handig om een centraal topic te hebben waarin zoveel mogelijk varianten worden besproken. Moet zelf nog even geduld hebben voor ik ze kan testen maar ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Als er genoeg gepost zijn zal ik ze in deze startpost bij elkaar zetten.

2C-B
2C-B Dosages
Oral
Threshold
2 - 5 mg
Light
5 - 15 mg
Common
15 - 30 mg
Strong
25 - 50 mg

2C-C
Oral 2C-C Dosages
Threshold unknown
Light 15 - 25 mg
Common 25 - 35 mg
Strong 35 - 55 mg

2C-D
Oral 2C-D Dosages
Threshold 3 - 4 mg
Common 20 - 50 mg
Strong 50 - 100 mg

2C-E
Oral 2C-E Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 10 mg
Common 10 - 15 mg
Strong 15 - 20 mg
Heavy 20 - 25 mg

2C-I
Oral 2C-I Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 20 - 30 mg

2C-G-5

2C-T-7
Oral 2C-T-7 Dosages
Threshold 3 - 5 mg
Light 10 - 20 mg
Common 15 - 30 mg
Strong 10 - 50 mg
Heavy 25 - 60 mg

Oom Klaas

Badass junkie
Er zijn toch al heel wat ervaringen met 2c-x's gepost hier op het forum, in ieder geval genoeg om een topic mee te vullen :rolleyes:

salvation

Belezen gebruiker
Zou handig zijn als mensen die ervaring hebben met verschillende versies de verschillen posten en dat dat overzichtelijk bij mekaar wordt gezet, toch?

Hashja

Bewuste gebruiker

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Bij het zoeken van de 2c's op het net, kom ik 2 versies van elke chemical naam tegen, een met hydrochloride (hci) er achter, en een die dat niet heeft. Welke moet ik nou hebben, of maakt dat niks uit?

Sorry voor als dit een domme vraag is. :P

salvation

Belezen gebruiker
Wil binnenkort +/- 200 microgram lsd nemen en dit combineren met 2c-i. Welke dosis en volgorde raden jullie aan?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
2C-Em zei:
Hydrochloride in principe.

Ok, bedankt. En ook kom ik wel eens tegen dat de naam van de stof in een andere volgorde staat. Bv: 2,5-Dimethoxy-4-Iodophenethylamine / 4-Iodo-2,5-Dimethoxyphenethylamine. Is het dan nog de zelfde stof of heb ik hier te maken met iets totaal anders?

Edit: Nog even een vraagje, wat als de chemische naam nou totaal anders is. Bv: tert-butyl 4-ethyl-3,5-dimethyl-1H-pyrrole-2-carboxylate. Maar de moleculaire formule is het zelfde als die van: 2,5-dimethoxy-4-(n)-propylphenethylamine. Heb je dan nog met de zelfde stof te maken of niet.

C13H21NO2 en C13 H21 N O2 zijn toch het zelfde? Op de spatie na dan. :P

2C-Em

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
2C-Em zei:
Hydrochloride in principe.

Ok, bedankt. En ook kom ik wel eens tegen dat de naam van de stof in een andere volgorde staat. Bv: 2,5-Dimethoxy-4-Iodophenethylamine / 4-Iodo-2,5-Dimethoxyphenethylamine. Is het dan nog de zelfde stof of heb ik hier te maken met iets totaal anders?
In die twee gevallen gaat het beide om 2C-I.

Edit: Nog even een vraagje, wat als de chemische naam nou totaal anders is. Bv: tert-butyl 4-ethyl-3,5-dimethyl-1H-pyrrole-2-carboxylate. Maar de moleculaire formule is het zelfde als die van: 2,5-dimethoxy-4-(n)-propylphenethylamine. Heb je dan nog met de zelfde stof te maken of niet.
[/quote] In dat geval zeker niet.

ja.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
2C-Em zei:
DrippTone zei:
In dat geval zeker niet.

ja.

Maar die beide stoffen hebben dus wel dezelfde moleculaire formule, klopt er dan iets niet op die site of kan het goed zijn dat 2 verschillende stoffen de zelfde formule hebben?

2C-Em

Belezen gebruiker
dat kan zeker ja, er kunnen wel 5 stoffen (en vast nog meer) zijn die dezelfde molecuulformule hebben maar anders in elkaar zitten. De molecuulformule zegt alleen hoeveel van welke atomen er zijn gebruikt in een molecuul, hence the name. Het zegt soms weinig en vaker niets over hoe het molecuul er getekend en wel uitziet, of erger; ruimtelijk.

Hashja

Bewuste gebruiker
Molecuul formules van stoffen kunnen hetzelfde zijn, en toch kun je met een andere stof te maken hebben, dit zijn dan isomeren van elkaar.
Isomeren hebben (vaak) (bijna) dezelfde chemische eigenschappen maar totaal andere fysische eigenschappen.

Voorbeeld is butaan:
n-butaan (C4H10)

en een isomeer ervan, methylpropaan (C4H10),

Dezelfde molecuulformule, andere structuurformule.
:wave:

2C-Em

Belezen gebruiker
Doe je goed :) Ik doe een halve moord mijn aantal variantjes uit te breiden van 6 naar 10, met een aantal specifieke variantjes. Hehe.

Puk

Experimenterende gebruiker
Morgen, * nou ja, technisch gezien vandaag*, drukken Amaranth en ik beide 11 mg 2C-E d'r in... Ik heb eens eerder 5-meo-dipt gehad; was super. Ben benieuwd naar morgen=)

Qocaïne

Badass junkie
2C-Em zei:
Doe je goed :) Ik doe een halve moord mijn aantal variantjes uit te breiden van 6 naar 10, met een aantal specifieke variantjes. Hehe.

Leuk! Ja ik ben ook bezig om alles te proberen! :)
Kan gelukkig komen aan meerdere C'tjes zoals C, E etc. maar heb gekozen voor:

2c-t-2
2c-t-7
2c-i
en nog wat 2c-b

Ben nu weer ff platzak... over een aantal maanden de andere varianten proberen! ^.^

Puk

We hebben net 22 mg 2c-E verdeeld over 2 capsules (dus elk 11 mg). Om half 4 nemen we ze in, en dan kan de lol beginnen =)

Edit @ 18:22: Het valt heel erg tegen. Geen visuals, geen toffe gedachtengangen... zware bodyload, dat is alles... Alsof je twee of drie dikke joints gerookt hebt. Jammer :( We hadden toch wel wat meer verwacht qua visuals enzo. We wisten dat we een lichte trip zouden hebben maar dat het zo licht was... Mwa..

Edit @ 20:00: Nou, de trip was niet echt het maken van een report waard dus dat doen we dan ook maar niet. Ik heb hier een keer de tussenstand gepost toen het even niet zo lekker ging. Daarna hebben we een joint gedraaid en er wordt nu een tweede gedraaid. Het hele gebeuren is dus niet echt het noemen waard. Amaranth die heeft uiteindelijk de hele mikmak (we hadden biefstuk gemaakt tijdens de trip en kaassoufflé's maar die zijn bij hem niet goed gevallen) uitgekotst en voelde zich daarna een stuk beter. We zitten nu allebei in de na-trip en die bevalt prima. We voelen ons lekker zweverig en zitten barstensvol energie :).

Nou ja, enige wat we hiervan geleerd hebben is dat +/- 11 mg p.p. niet echt de moeite waard is, dus de volgende keer gaan we zeker meer doen, als er nog een volgende keer komt.

Qocaïne

Badass junkie
Zonde dat jullie zo weinig voelen Puk!

Op erowid staat het volgende over orale dosissen van 2c-E:

Light 5 - 10 mg
Common 10 - 15

11 is dus niet echt veel =)
Maar je zal vast een leuke avond hebben dan ik (nuchter :wink:) Geniet ervan!

2C-Em

Belezen gebruiker
Lekker :mrgreen:
Wel de leukste variantjes denk ik, die je tot nu toe hebt gekozen. E is ook wel ok, maar hebt het nog maar 1x op en dat was dus vrij heftig.

Maar ff de hele dosage range van 2C-E overnemen hier dan:
Oral 2C-E Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 10 mg
Common 10 - 15 mg
Strong 15 - 20 mg
Heavy 20 - 25 mg

19 zat dus wel aan het einde van de strong range :rock: misschien toch niet zo handig gedoseerd toen..aangezien we van de meeste andere 2C'tjes toch meestal in de common tot strong range zitten en niet aan de kant van de heavy range (als die er al bij staat..dat is soms niet het geval op erowid; minpuntje)

Puk

Qocaïne zei:
Zonde dat jullie zo weinig voelen Puk!

Op erowid staat het volgende over orale dosissen van 2c-E:

Light 5 - 10 mg
Common 10 - 15

11 is dus niet echt veel =)
Maar je zal vast een leuke avond hebben dan ik (nuchter :wink:) Geniet ervan!
hahaha, nuchter, grapjas :P Op de een of andere manier heb ik strakke kaken eraan overgehouden o.O *O*
In plaats van psytrance of goa ofzo hebben we reggae aangezet tijdens de trip. Dat was nog wel een plusje :sunglasses:

Qocaïne

Badass junkie
2C-Em zei:
Wel de leukste variantjes denk ik, die je tot nu toe hebt gekozen. E is ook wel ok, maar hebt het nog maar 1x op en dat was dus vrij heftig.

Maar ff de hele dosage range van 2C-E overnemen hier dan:
Oral 2C-E Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 10 mg
Common 10 - 15 mg
Strong 15 - 20 mg
Heavy 20 - 25 mg

19 zat dus wel aan het einde van de strong range :rock: misschien toch niet zo handig gedoseerd toen..aangezien we van de meeste andere 2C'tjes toch meestal in de common tot strong range zitten en niet aan de kant van de heavy range (als die er al bij staat..dat is soms niet het geval op erowid; minpuntje)

Ik denk het ook wel... heb alleen nog geen goed beeld wat ik kan verwachten van T2.
Die staat toch wel het dichst bij B?

Wist je van te voren dat 19mg aan het einde van deze strong range zat?

2C-Em

Belezen gebruiker
Qocaïne zei:
2C-Em zei:
heb alleen nog geen goed beeld wat ik kan verwachten van T2.
Die staat toch wel het dichst bij B?
I vind ik, maar tussen T2 en B is me ook om het even, maar ja heb nog weinig referentie punt wat T2 betreft; door het maar 1x op hebben ervan.

Wist je van te voren dat 19mg aan het einde van deze strong range zat?
Ja wist ik wel :) Alleen was het achteraf toch een beetje ongelukkig gekozen...denk dat er niet echt een ander C'tje was waarmee ik aan het eind van de strong range zat..dus ja logisch dat je het dan op je dak krijgt :rock: Maar ja kwam allemaal wel goed. Setting was niet al te best.
Volgende keer vast nog beter, maar wel de 19mg op retry en niet perse meer :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Puk zei:
We hebben net 22 mg 2c-E verdeeld over 2 capsules (dus elk 11 mg). Om half 4 nemen we ze in, en dan kan de lol beginnen =)

Edit @ 18:22: Het valt heel erg tegen. Geen visuals, geen toffe gedachtengangen... zware bodyload, dat is alles... Alsof je twee of drie dikke joints gerookt hebt. Jammer :( We hadden toch wel wat meer verwacht qua visuals enzo. We wisten dat we een lichte trip zouden hebben maar dat het zo licht was... Mwa..

Edit @ 20:00: Nou, de trip was niet echt het maken van een report waard dus dat doen we dan ook maar niet. Ik heb hier een keer de tussenstand gepost toen het even niet zo lekker ging. Daarna hebben we een joint gedraaid en er wordt nu een tweede gedraaid. Het hele gebeuren is dus niet echt het noemen waard. Amaranth die heeft uiteindelijk de hele mikmak (we hadden biefstuk gemaakt tijdens de trip en kaassoufflé's maar die zijn bij hem niet goed gevallen) uitgekotst en voelde zich daarna een stuk beter. We zitten nu allebei in de na-trip en die bevalt prima. We voelen ons lekker zweverig en zitten barstensvol energie :).

Nou ja, enige wat we hiervan geleerd hebben is dat +/- 11 mg p.p. niet echt de moeite waard is, dus de volgende keer gaan we zeker meer doen, als er nog een volgende keer komt.

Ik denk dat het echt _niet_ aan de dosis gelegen heeft. 2C-E is nu eenmaal niet zo'n heftig middel naar mijn mening.
Je kan uiteraard die 11mg pimpen tot 19mg, maar dan zal vooral je bodyload toenemen en in mindere mate de mentale effecten.

Ik vind 2C-E dan ook de saaiste van alle 2C-xen. Heb het reeds in alle dosissen geprobeerd en op zich kan het me niet boeien.

2C-E is dan weer wel geschikt voor een combo met LSD of Keta. Dan herinner je je meer van de K-Hole achteracf. Maar op zichzelf zijn het telkens saaie trips hier. Er komt wel een energie vrij, maar je kan er weinig mee.

Bovenaan