• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

De 6 noten van geluk!

pogostick

Newbie
'Wat een saaie zoektocht naar een winterjas zou moeten zijn is de gelukkigste dag van mijn leven geworden'
door pogostick

Met wie? 3 vrienden en ik
Waar? In ons huis
Wanneer? Zaterdag 28 November 2009
Wat? Daar kom ik later op terug

Laten we beginnen bij het begin, pak wat ships of snoep want dit wordt een lang verhaal.

Al weken lang loop ik nog in de kou met mijn dunne zomerjasje, ik heb simpel weg geen tijd en zin om een goede winterjas te kopen. Ik eindig toch altijd met een jas die het gewoon net niet is. Maar goed, het wordt steeds kouder en ik moet er gewoon 1 hebben dus heb de hele zaterdag vrij gemaakt om naar amsterdam te gaan en toch maar te zoeken.
Ik HAAT het, of het was veel te druk en moest bijna in de rij staan om bij de jassen te komen of het was weer te rustig waardoor ik me bekeken voelde door de slechte verkopers die me altijd precies weten te leiden naar de verkeerde dingen, ligt dit soms aan mij? leg ik het niet goed genoeg uit? Ik zoek een winterjas, het liefst 1 die precies op de jas lijkt die ik nu aan heb alleen dik en warm genoeg voor de winter.

Na uren te hebben rondgelopen besloot ik maar om een smartshop in te lopen om te kijken of er iets leuks te vinden was om te gaan doen vanavond. Ik wilde dit keer geen truffels, ik wilde iets compleet anders. En de eerste goede verkoper die dag was Raymond in Smartshop Elements of Nature in Amsterdam (in een zijstraatje vlak bij het seks museum) mocht je het willen zoeken en niet vinden heb je toch nog iets te doen.

Hij heeft me bijna zijn hele assortiment laten zien en gaf daarbij een zeer goede en duidelijke uitleg. Zijn baas stond erbij die af en toe nog wat informatie wist toe te voegen. Uiteindelijk liet hij me een soort bonen/pitten of noten zien en hij zei dat je zeg maar in een soort droom wereld terecht komt, bij paddo’s zie je alle voorwerpen altijd net iets mooier met dit wordt de druk meer gelegd op het gevoel dat je erbij hebt en je verbeelding speelt een grote rol. Top dacht ik, ze zijn een stuk goedkoper, lekkerder en totaal anders dan truffels. Vrienden bellen, en liep met 4 pakjes de deur uit waar ik de naam niet van ga zeggen. Dit zou misschien kunnen leiden tot een te hoog verwachtings patroon waardoor het erg zou kunnen tegenvallen mocht je het willen proberen. Ik denk dat als je goed genoeg leest en de juiste vragen stelt in de smartshop dat een goede verkoper je er zo naartoe brengt.

En nu even een minder leuk gedeelte maar het komt helemaal goed. We hebben niks opgezocht over de effecten, duur en of je een bad trip kon krijgen. We wisten alleen dat het een uur inwerk tijd nodig had, hierbij kan ik vertellen dat dit onjuist is! Hup slikken en gaan.

We dachten, we hebben een uur…even snel naar de supermarkt wat voedsel halen. Eenmaal door de poortjes bij de supermarkt werd ik onrustig, ik wilde zo snel mogelijk weg. 2 andere begonnen misselijk te worden en de laatste merkte gelukkig niks. Ik ging buiten wachten met een van de misselijke gasten, ook ik werd misselijk. 3 van de 4 werden dus misselijk, ik was aan het vechten tegen het kotsen. Boodschappen waren afgerekend en snel naar huis.

We hebben niet eens snel gelopen maar toen we op de bank zaten waren we allemaal aan het bijkomen en zuchten. De persoon waarmee ik net buiten stond te wachten moest kotsen, gelukkig ging hij onopvallend naar de wc waardoor ik niks merkte, ik zou namelijk ook moeten kotsen als ik het had gehoord of erger nog had gezien (haha)

Hij kwam terug met een grote lach op zijn gezicht en was helemaal blij, ik voelde me een leeghoofd en wist gewoon niet meer wat ik moest denken. Echt een vaag gevoel alsof ik niks meer wist, gelukkig wist ik nog wel hoe ik een pizza moest maken en heb die in de oven te gedaan. Ik was nog steeds misselijk, een beetje dat misselijke gevoel als je niks gegeten hebt. Vandaar de pizza.

Persoon nummer 2 ging ook kotsen, weer niks gezien of gehoord…en ook hij kwam terug met een lach op zijn gezicht en begon te trippen. 2 van de 4 hebben gekotst, kotsers waren blij en de niet-kotsers waren sprakeloos en snapte gewoon niks meer.

Pizza klaar, 2 trippers, 2 leeghoofden (waaronder ik). Ik heb denk ik 2 stukken pizza op, ook de derde persoon begon te lachen en te trippen. Ik snapte er niks van, werkt dit niet bij mij? Ik nam nog 1 hap van de pizza die gewoon niet meer smaakte zoals normaal, ik kon hem gewoon niet meer doorslikken. Hij werdt helemaal droog in mijn mond en spuugde het uit in de prullenbak, ik kreeg een big smile op mijn gezicht en wist eindelijk hoe hun zich voelde.

Dol gelukkig! De misselijkheid duurde zo’n 20 á 30min, 50% kans op kotsen, maar kotsen scheen je strip sneller te laten opkomen. Het gerucht gaat dat zodra je gekotst hebt, je het gelijk vergeten bent en gelukkiger bent als nooit te voren.

We waren net weer kleine kinderen, lachen en puur genieten alles, het interesseerde me niet meer of ik nou een rode winegum had of een groene, ik deed gewoon alle kleuren in mijn mond en kreeg een smaak explosie.

ALLEEN maar lachen en mijn lichaam barste bijna open van geluk, het leek wel alsof ik het doel van mijn leven bereikt had. Als er een hemel zou zijn dan zaten wij er op dat moment in. Op een gegeven moment kon ik alles wat ik wilde gewoon indenken en ik zag het voor me.

Ik legde 3 tuinkussens op elkaar ging er op liggen en had nog nooit zo lekker gelegen, alles wat ik deed voelde lekkerder dan dat ik ooit had gedaan, als ik mijn benen en armen van de grond afhaalde en alleen met mijn buik op de tuinkussens lag leek het net alsof ik vloog! Ik zag de huisjes en auto’s onder me en begon te zwaaien naar ze. Ik wist niet wat me bezielde, ik ging op mijn rug liggen en het leek net alsof ik in een zwembad dreef! Het geluk kon niet meer op, lachen, vliegen, zwemmen, er was niks dat we niet konden doen.

Mijn plafond was een sterrenhemel geworden, en kon als ik moeite deed kon ik de sterren alle kleuren laten worden maar als ik gewoon keek bleven ze een soort van roze. Wanneer ik mijn ogen dicht deed werden de sterren verbonden door lange draden van energie. Een vriend van me hield het niet meer en moest zijn geluk kwijt op een of andere manier en besloot te douchen en naar zijn vrienddin te gaan die hij had afgebeld die dag om met ons te gaan trippen. Best jammer maar begreep hem wel, ik vraag me nog steeds af hoe hij het heeft gehad onderweg in de bus en of hij de beste seks van zijn leven heeft gehad. Ik denk het niet, we waren ten slotte net kleine kinderen zo blij…zijn vrienddin werd er waarschijnlijk niet zo blij van als hij.

Douchen was trouwens NIET NORMAAL, hij zei voordat hij weg ging dat hij nog nooit zo lekker gedouched had. Ik ging ook douchen en het was inderdaad niet te geloven het water voelde ongebrijpelijk goed en anders aan, en stopte pas met douchen tot de hele badkamer gevuld was met stoom en mijn hoofd een beetje zwaar werd (iets te veel stoom denk ik).

Na de douche begon ik eindelijk een beetje bij te komen en begonnen de “filosofische” verhalen die je normaal gesproken ook wel een beetje hebt bij paddo’s, we verzonnen de vetste teksten voor op shirts, leuke tv formats en hadden het over dingen waar we normaal nooit op zouden komen. Jammer dat we niks opschreven want meer dan de helft is me niet bij gebleven.

Ik kan me nog 2 teksen voor op shirts herinneren “ik ben harder dan de hel” en “god zijn, is cool” We hadden het over (hoe vet het wel niet is om god te zijn) en dat als google zo door gaat met hun google maps je straks gewoon kan personen live kan volgen. Gewoon zappen tussen personen en zien wat ze aan het doen zijn. Op dat moment klonk dat heel leuk.

Grappig is ook dat toen we rond een uur of 12 in de avond de tv aan zette er Bruce Almighty te zien was op BBC ofzo. Ik heb nog nooit zo hard gelachen en meegeleeft met een films als die dag. We begonnen toch best wel moe te worden en besloten te slapen. Kotser nummer 1 wilde de auto pakken om weer naar huis te gaan maar heb hem gelukkig tegen gehouden, hij dacht dat hij wel klaar was met trippen. Hij is blijven slapen en heb de wekker gezet om 7 uur zodat hij op tijd de auto thuis kon brengen, zijn spullen kon pakken en naar zijn werk kon gaan. Het leuke is dat we tot 6 uur ’s ochtends nog gesprekken hebben gevoerd waar een afgestudeerde filosoof nog een puntje aan kon zuigen. Nog steeds jammer dat er geen camera was die dit allemaal heeft gefilmt! Had google nou maar zijn people live stream, dan hadden misschien wat mensen het nog mee gekregen en geld kunnen verdienen.

Aan alles moet een einde komen en dus ook aan deze trip, we werden wakker met Q-music na een uur geslapen te hebben. Kotser nummer 1 is toch echt naar zijn werk gegaan, respect. Ik ben blijven liggen en heb mijn gemiste slaap lekker ingehaald. Helaas kan ik het gevoel dat ik had niet meer terug halen uit mezelf, maar weet bijna zeker dat ik deze drugs niet meer ga doen…leuker dan dit kan toch gewoon weg niet, een extra inname zou dan gewoon een slap aftreksel zijn van de eerste keer. Naja misschien nog een keer bij nieuw jaar, vuurwerk zou dan nog nooit zo mooi geweest zijn.

Hiermee ga ik afsluiten, de hele trip hebben we Chillout radio aangehad (te vinden op je digitale radio gids van je UPC Digitale TV box, en misschien ook wel op het internet), ik heb GEEN winterjas gevonden (dat wordt dus weer een weekje in de kou tot volgende week zaterdag) en ga nu dit fantastische verhaal aan mijn vader vertellen, jullie zijn dus de eerste die dit horen.

Ik ga ook de naam van de drug niet noemen omdat ik bang ben dat misschien je verwachtings patroon te hoog wordt waardoor je de trip ongetwijfeld niet zo zou ervaren als dat ik hem gedaan heb. Ik vraag dan ook om zelf ook geen namen te noemen mocht je denken te weten welke drugs dit is. Je kan het gewoon kopen in de smartshop en het is goedkoper dan truffels, meer zeg ik niet.

Succes en kids, dont do drugs.

alcoholist

Wijs gebruiker
klinkt heel gezellig,de mellow sfeer is goed te voelen.
inderdaad jammer dat je geen cam had,aanrader voor eventuele volgende keren.

nice reportje!

vitafitfit

Experimenterende gebruiker
Klinkt heel goed haha, maar is het nou wel of geen hallicunerend middel? Dus er is geen risico bij dat je enge dingen gaat zien of wel?

pogostick

Newbie
ik ben blij dat mijn verhaal zover goed is overgekomen.

vitafitfit zei:
Klinkt heel goed haha, maar is het nou wel of geen hallicunerend middel? Dus er is geen risico bij dat je enge dingen gaat zien of wel?

Je hallicuneerd wel maar niet zoals met paddo's, persoonlijk vond ik dit veel fijner. Dat stofje dat in paddo's, cactussen etc. zit hier ook niet in. Zo ver ik weet kan je niet Bad gaan, al kan je wel erg misselijk worden er is ook geen moment geweest dat ik me negatief voelde op de lichte misselijkheid in het begin na. Maar ik ben helaas geen expert op dit gebied.

misschien zal ik binnenkort toch wel de naam gaan noemen, ik ga er even een nachtje over slapen haha ik zou namelijk wel wat andere trip reports hier over willen lezen...eerst is even kijken of iemand me al voor is geweest in het verleden.

[edit] trip report gevonden van iemand, even lezen...als hij beetje het zelfde is als die van mij vertel ik de naam.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Goed report,leuk geschreven :)

pogostick zei:
Dat stofje dat in paddo's, cactussen etc. zit hier ook niet in.

En welk stofje mag dat zijn dan? Paddo's,cactussen en het grootste gedeelte van etc. bevatten allemaal verschillende werkzame stoffen...

pogostick zei:
Zo ver ik weet kan je niet Bad gaan

"Bad" gaan kan altijd, dat heeft namelijk niks met de drugs te maken maar met de gebruiker :wink:

Vindt je geheimzinnigheid over de substantie een beetje raar trouwens. Snap je punt wel, maar als iemand hier een positief,negatief of helemaal geen oordeel over vormt na het lezen van je verhaal, doe dat toch nog niks af aan jou ervaring,of de drug?

Zoveel Mensen Zoveel Drugs :grin:

pogostick

Newbie
zojuist trip reports gelezen van andere, je kan dus wel bad gaan :( maar een trip die toch vergelijkbaar is: viewtopic.php?f=21&t=21015&p=610634&hilit=lsa+report#p610634

Drugs was dus LSA zaden, Baby Hawaiian Woodrose ofzo. 8 euro, 6 zaden en we hebben ieder 6 zaden in een keer genomen. Eerst even schilletje eraf krabben en kouwen maar. Geen andere drugs erbij gebruikt zoals wiet, alcohol of wat dan ook.

Dat stofje dat ik bedoelde is wat paddo's soms een blauw kleur geeft..mescaline ofzo? klopt dit? naja succes in iedergeval, als ik andere mensen hoor heb ik blijkbaar wel wat geluk gehad...

Nathaniel

Wijs gebruiker
Hawaiian Baby Woodrose,leuk.
Wil nog steeds eens doen ook, maar de maagkrampen en misselijkheid die dr bij lijken te horen houden me nog wat tegen. Er zijn een aantal bereidings methoden die dit zouden verhelpen of verminderen, daar moet ik me nog maar eens goed over in lezen want de efeecten lijken me toch wel heel erg mooi..

Mescaline zit trouwens in cactussen als san Pedro en Peyote. De stof die paddo's bij kneuzing een blauwe kleur geeft is psylocibine, en die stof zorgt ook voor het effect :wink:

KoxBox

Badass junkie
Een van de weinige goede trip reports over LSA bijna alle ervaringen zijn slecht.
En zeg nu zelf iedereen had toch wel door dat het over LSA ging :grin:!

DutchCookie

Bewuste gebruiker
ik zit sinds een week op DF en je kan wel zien wat ik tot nu toe heb gedaan maar zelfs ik had door dat het over LSA ging mischien dat ik teveel over drugs lees of mischien dat je het gewoon te makkelijk maakte, hoe dan ook je wekt mijn interesse en ik ga ze zeker nog eens doen

dat word er dus een voor mn wishlist :grin:

spacebilly

Belezen gebruiker
moest je die zaden niet vermalen, in water oplossen en 12 uur laten staan, filtreren en opdrinken?

gr

Delcasa88

Bewuste gebruiker
spacebilly zei:
moest je die zaden niet vermalen, in water oplossen en 12 uur laten staan, filtreren en opdrinken?

gr
Nee hoeft niet.

Gewoon zo lang mogelijk op kauwen als je kan en doorslikken.
Thats all :)

Mooi dat TS zo'n goeie ervaring heeft gehad! Helaas was LSA bij mij de enige echt nare ervaring met drugs :openmouth:

Als MDMA een tegenover gesteld broertje heeft is dat LSA voor mij... (hoewel pure LSA een stuk positiever schijnt te zijn dan de gehele zaadjes op te eten...)

soldiermoney

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
kheb t altijd al willen proberen maar ik heb geen zin om te nekken of 30 minuten ziek te zijn
Misselijkheid zal zeer waarschijnlijk aanwezig zijn als je LSA hebt genomen. Ook ik ging over me nek, maar daarna voelde ik me heerlijk! Het nekken maakte geen drol meer uit, ik tripte als een indiaantje die de verkeerde nootjes heeft gesnoept :hearteyes:
Volgens mij komt het vaak voor dat mensen na het overgeven zich geweldig gaan voelen. (zie errowid) :wink:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Het is natuurlijk een hele opluchting, zelf ben ik altijd een beetje bang dat de het dan niet meer werkt.

Na dit gelezen te hebben toch wel benieuwd geworden. Kotsen maakt me niet zoveel uit.
Wie weet binnenkort een keertje.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik herken hier heel duidelijk dingen in van mij eigen LSA trip. Alleen was mijn LSA trip helaas wel overwegend negatief en heb ik mij nog nooit zo depressief gevoeld als toen...

Vind het overigens raar dat je het middel niet wilde noemen. Dit gaat naar mijn idee een beetje voorbij aan het doel van het DF.

Bovenaan