• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

De ''andere'' eerste keer..;)

Mijn eerste keer xtc was Qbase 2010..
Het was mijn 3e grote feest, na Harbass en Decibel.
Juist omdat ik op die 2 feesten zo ongelooflijk veel mensen zag die gebruikte, werd ik er zelf ook nieuwschierig naar. Opzich heel vreemd, aangezien ik echt heel erg anti-drugs was..
Maar op de een of andere manier sprak het me aan, de sfeer, iedereen die zo ongelooflijk los ging en geen agressie, wat je wel vaak ziet bij alcohol..
Ik was met een groepje van 5, waarvan 3 al redelijk ervaren waren met xtc.
Ze hadden ook genoeg bij zich, en ik en een vriendin hadden ons voorgenomen om deze dag voor het eerst te gaan gebruiken.

Aangekomen op het feest eerst een paar drankjes gedaan en rondje gelopen om even alles te bekijken, daarna gingen we naar de bunker op het vip-deck, en we besloten dat het nu maar moest gaan gebeuren. Samen met mijn vriendin (alleen had ik het nooit gedurfd) nam ik een halve blauwe VW.
We begonnen met dansen, we waren redelijk zenuwachtig, wisten ook totaal niet wat te verwachten. Ik weet nog dat mn vriendin zei '' Ik hoop dat het geen pijn doet als het begint te werken ofzo'' :wink:
Na 20 minuten voelden we allebei nog helemaal niks, 10minuten daarna ook nog niet, terwijl ons verteld was dat het na een halfuur wel merkbaar moest zijn.
Afijn, mijn vriendin en ik waren het er al snel over eens dat het gewoon nep pillen waren, en dat het nu na 3 kwartier heus niet meer zou gaan werken ineens,

We gingen maar even naar het toilet, en dan konden we ook gelijk wat te drinken halen,
Opweg naar het toilet hadden we het er nog over, we vonden het jammer, maar ach; we hadden meer feestjes overleefd zonder xtc:)
Het was redelijk druk bij de wc, en terwijl ik daar stond, begonnen mijn benen, handen, en alle haren op mn hoofd te tintelen.
In een klap leek ik verdoofd voor alles wat er om me heen gebeurde.
Dit duurde een paar minuten, en intussen waren er al een paar wc-hokjes vrij, maar ik? Ik stond daar maar te staan met een glimlach, ik hoefde totaal niet meer naar het toilet! Ik stond heerlijk, maar tegelijkertijd wist ik ook niet wat ik nu moest doen.
Intussen was mijn vriendin terug van het toilet, ze keek me eens goed aan en zei; ''Jij voelt t ook he?!
We gingen naar de bar, en lieve god, wat was het heerlijk om mijn ene been voor mijn andere te zetten. Alsof ik op water liep!
We haalden wat te drinken bij de bar, en mn vriendin wilde even zitten, en ik ging uiteraard even mee.
We zaten daar, glimlachend, te kijken naar alle mooie mensen, en met onze handen door het gras, dat voelde heerlijk..
We hebben zo een halfuur gezeten, gekletst en genoten; en gingen terug naar de bunker.
Daar stond de rest van ons groepje, ze keken ons lachend aan, wij lachte terug en gaven een duimpje; zonder een enkel woord was alles duidelijk..

We begonnen met dansen, en wat voelde dat heerlijk, de lichten, de muziek, de mensen, alles was zo geweldig!
Ondertussen stak ik de ene sigaret met de andere aan, roken was zo lekker!
Iedereen die me aansprak gaf ik een heel kort antwoord terug, want ja; ik wilde niet gezellig kletsen, ik wilde alleen maar genieten van de muziek en de dansende mensen!
Mijn vriendin kreeg het even benauwd, dus gingen we weer even naar buiten om te chillen en vooral veel te roken.
Er zat een jongen naast ons waar we een heel lang en persoonlijk gesprek mee voerden, geen idee meer waarover, hij gaf ons lolly's, de lekkerste lolly die ik ooit gehad had.. En ik heb wel 100x gezegd hoe dankbaar ik hem was voor die lolly..:wink:
We waren de rest van ons groepje kwijt, maar ach, het kon ons niks schelen.
We stonden weer op, we liepen zielsgelukkig over het terrein, bleven af en toe ergens staan om een praatje te maken, te dansen, of om even te chillen..
Na een uur of 2/3 zakte het gevoel af, mijn benen en mn rug waren ondertussen ook gevoelig door al het dansen, en besloten onze groep te zoeken voor nog een laatste halfje.
Na een uur dwalend rond te hebben gelopen, zoeken was immers op dat moment best moeilijk als je iedereen met een zonnebril en schmink op zn gezicht zag door de hallucinaties, zagen we ze en namen we allebei nog een kwartje. De pijn in mijn benen en rug verdween weer, echter kreeg ik al van 2 van ons groepje te horen dat ik echt stond te kauwen en dat mijn pupillen mega groot waren. Kritisch als wij dames zijn kochten we een zonnebril, die we met moeite afgerekend kregen want we zaten compleet in ons eigen wereldje.

We hebben de hele avond/nacht nog heerlijk staan dansen, chillen, gekletst en rondjes gelopen..
En toen was het klaar. De muziek ging uit, de lichten ook.
Ik kon wel janken.. Was dit het? Het moest doorgaan, wij waren nog lang niet klaar..
Maar helaas.. We hebben nog een halfuurtje gezeten en uitgespaced, toen naar de kluisjes, de taxi in.
Eenmaal terug waren we gesloopt, kapot.
De douche was heerlijk, ik heb nog 2 uur wakker gelegen in bed en ben gaan slapen na een van de leukste nachten van mijn leven.
En drugs? De verhalen erover zijn slecht, maar de geweldige momenten die je hier dankzij meemaakt zijn ook echt wel veel waard!

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Jaren geleden me laatste pilletje gehad, en nu ik dit lees krijg ik weer zin :P

Bovenaan