de baas

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hallo!

Ik weet niet of het aan het feit ligt dat ik net na lange tijd weer een lijntje gesnoven heb... Maar ik heb echt het gevoel dat ik coke de baas ben geworden. Eerst voelde ik me erg afhankelijk, ook tijdens het gebruik. Nu is dat niet meer. Sterker nog, dit halfje heb ik vrijdag gehaald en heb daarstrax pas mn eerste snufje genomen. Een tijd terug was dat dus geen optie :sunglasses:

Maar goed, ik geniet er nu ff van en als het strax op is kan me dat geen reet schelen! En nee, dan rij ik ook niet meteen om nieuwe haha.. Daar vind ik het gewoon te duur voor! Zo eens in de zoveel tijd moet wel kunnen denk ik. Sorry voor het lulverhaal maar ja, je weet het zelf ook wel als je sos ophebt ga je praten :P

Daaaaag :wave:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Haha heel goed van je, nu geniet je vast en zeker ook beter van je coke. Als je er echt van afhankelijk word maak je je zorgen over dat het ooit opraakt en wanneer je je nieuwe lijn gaat pakken.

Nu geniet je er waarschijnlijk beter van :wave:

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ja dat is ook zo. Heb het gevoel dat het beter werkt maar dat zal natuurlijk zijn omdat ik nu een onbezorgde gebruiker ben haha :sunglasses:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
lj_bob zei:
Ja dat is ook zo. Heb het gevoel dat het beter werkt maar dat zal natuurlijk zijn omdat ik nu een onbezorgde gebruiker ben haha :sunglasses:

Ik hoop voor je dat je het zo kan volhouden op deze manier :grin: Laat weten hoe het ging :wave:

lj_bob

Bewuste gebruiker
Zo, nu neem ik het laatste lijntje en ik heb er van genoten hoor! :) Het mooiste van alles is dat ik niet depri ben/ga worden nu dit mijn laatste lijntje is... Was dat int begin ook maar zo haha. Ik wens dit iedereen toe kan ik wel zeggen!

No mindfuck anymore :hearteyes:

El Retro

Wijs gebruiker
Ik ben jaloers op dit zo'n van gebruik. Chapeau! Vroeger was het bij mij ook zo, na de laatste snuif denken van: "Het is goed geweest, ik heb een leuke avond gehad." Nu is dat godverdegod, ik heb nog maar een halve gram.

lj_bob

Bewuste gebruiker
raar dat het bij mij dan juist andersom is.. Misschien komt het bij jou ook wel goed? Ik hoop het voor je!

L

Lid 3601

Gast
Leuk voor jou lj_bob :grin:

Ik ben ook een recreatief gebruiker en op die manier blijft het echt leuk. Ik doe het minder dan 1 keer per maand en zo is het echt iets om naar uit te kijken in plaats van een noodzaak.

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik ga niet andere richting uit... maar ja, mss nu effen genieten tot ik opdat punt kom waar ik niet meer geniet maar gwn denk aan die volgende lijn...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
lj_bob zei:
Zo, nu neem ik het laatste lijntje en ik heb er van genoten hoor! :) Het mooiste van alles is dat ik niet depri ben/ga worden nu dit mijn laatste lijntje is... Was dat int begin ook maar zo haha. Ik wens dit iedereen toe kan ik wel zeggen!

No mindfuck anymore :hearteyes:

Mijn gebruik is precies hetzelfde :grin: eens in de zoveel tijd haal ik eens een grammetje en daar kan ik dan zo een week mee doen, veels te duur ook haha

DjTrips

Bewuste gebruiker
hierop heb ik een vraag :tongueout:
als je nog niet lang bezig bent, en plots de 2 dagen later wakker word en het 1st wat in je kop schiet het volgende is : "La Cocaina".

bekend van de hele vette track "La Cocaina"

zou dit iets te maken hebben met beginverslaving, of gwn voorkeur voor het liedje

was echt zo van zoef wakker, rechtschieten, LA COCAINA !!

Imke

Badass junkie
DjTrips zei:
hierop heb ik een vraag :tongueout:
als je nog niet lang bezig bent, en plots de 2 dagen later wakker word en het 1st wat in je kop schiet het volgende is : "La Cocaina".

bekend van de hele vette track "La Cocaina"

zou dit iets te maken hebben met beginverslaving, of gwn voorkeur voor het liedje

was echt zo van zoef wakker, rechtschieten, LA COCAINA !!

Daar zou ik toch wel mee oppassen als ik jou was. :wink:

Sniffie

Experimenterende gebruiker
El Retro zei:
Ik ben jaloers op dit zo'n van gebruik. Chapeau! Vroeger was het bij mij ook zo, na de laatste snuif denken van: "Het is goed geweest, ik heb een leuke avond gehad." Nu is dat godverdegod, ik heb nog maar een halve gram.

Eens.

lj_bob

Bewuste gebruiker
@ DJTRIPS: Kijk maar uit :)

Neen het is niet zo raar, hoor. Heb je het veel doordeweeks gedaan?

Ik deed het voornamelijk doordeweeks inderdaad. Weekend geen tijd/zin. Heb er gisteren van genoten maar besef inderdaad dat 20 Euro voor een halve gram gewoon teveel is om een paar keer per week te nemen. Ik zie wel wanneer ik nu weer wat ga halen. Deze week in ieder geval niet meer :)

Bovenaan