De benzo's hebben me weer te pakken!

De Zandman

DF-koning
Eigenlijk te verwachten, maar toch weerjfoute koek.
De etizolam een week of twee genomen, 1 mg, en nu wil ik stoppen.
Uiteraard plafonddienst vannacht gehad, en nu voel ik me toch al stevig kut.
Energieverlies, nergens geen zin in hebben, hoofdpijn, domweg afkickverschijnselen. Na twee weken al is het mis! Ik wilde een paar nachten goed slapen, en dat ging super goed, en dan zeg je.. o jezelf ik kan vandaag niet achter het stuur want ik voel me niet bepaald senang als ik moet rijden...dus rijd ik niet, en moet ik er weer vanaf komen en dit kost altijd kruim. Jazeker!
De eerste drie dagen zijn kut. Daarna knap je langzaam op, dat weet ik, hoe dit gaat, en na 6 dagen moeten de nare effecten weer weg zijn.
Tanden op elkaar zetten nu, dus!

Paranoize.

Badass junkie
Energieverlies, nergens geen zin in hebben, hoofdpijn, domweg afkickverschijnselen. Na twee weken al is het mis! Ik wilde een paar nachten goed slapen, en dat ging super goed, en dan zeg je.. o jezelf ik kan vandaag niet achter het stuur want ik voel me niet bepaald senang als ik moet rijden...dus rijd ik niet, en moet ik er weer vanaf komen en dit kost altijd kruim. Jazeker!
De eerste drie dagen zijn kut. Daarna knap je langzaam op, dat weet ik, hoe dit gaat, en na 6 dagen moeten de nare effecten weer weg zijn.
Bij mij begint het altijd na een tijd van abstinentie met de gedachte, weer ff een dagje die dag word een paar dagen... Dan denk je een weekje, die week worden 2 weken en dan merk je alweer een redelijke afkick
Dan ga ik nog verder en eer ik ermee kap zit ik alweer in een full blown relapse
Maar ze werken int begin altijd heel effectief bij mij voor medische redenen
Dus het is gwn een hele kutsituatie met die rotmedicijnen..

Spyro

DF-koning
Ik begrijp het echt niet. Ik slik soms 5-10 mg meerdere malen per week de laatste tijd. Moet echt stoppen I know, maar het helpt zoveel bij mijn klachten.

Ik heb nog nooit afkick hiervan ervaren. Is dat voor sommige mensen nou gewoon veel moeilijker om verslaafd te raken of hoe zit dat?

Desalniettemin, sterkte! Even doorzetten.

L

Lid 147679

Gast
wees blij dat het MAAR. twee weken was
en je de klappen van de zweep kent.
wil je praten of doen klamp me gerust aan, toen ik laatst withdrawl had was je der ook voor me, zo'n dingen vergeet ik niet
sterkte
je hebt al langer wakker geweest lag ik in je legioen tijden, als beproeving
voor jou is dit een wandelingetje in het park man
blaas die spookkastelen in je hoofd maar snel weg

Spyro

DF-koning
Ik begrijp het echt niet. Ik slik soms 5-10 mg meerdere malen per week de laatste tijd. Moet echt stoppen I know, maar het helpt zoveel bij mijn klachten.

Ik heb nog nooit afkick hiervan ervaren. Is dat voor sommige mensen nou gewoon veel moeilijker om verslaafd te raken of hoe zit dat?

Desalniettemin, sterkte! Even doorzetten.
Iemand?!

L

Lid 147679

Gast
ja ik weet hier wat over, anders even etizolam topic van mezelf lezen

daar heb ik uitgebreid beschreven over de keren dat ik wel en niet withdrawl had.

en mijn gok, analyse mss wrm dat zo was

bedoel de gebruiker @Mezelf niet moi hee, das altijd verwarrend lol

Paranoize.

Badass junkie
Heb je dat echt nodig om te ontspannen?
Helaas wel ja
Voor lichamelijke en mentale klachten
Niet om fuckedup te worden alsof ik een fles whiskey naar binnen knal
Maar op de lange termijn is het niet een oplossing
Gebruik alleen nog kratom,diazepam, soms wiet, en soms beetje alcohol
Gestopt met anti depresiva, anti psychotica, harddrugs

De Zandman

DF-koning
Het is kut dat je er zo snel hooked aan raakt, die verrekte benzo's.
Voor mij is het stoppen even doorbijten, peanuts van wat ik reeds doorstaan heb.
Het is meer als waarschuwing bedoeld, dit topic
Je zit binnen de kortste keren weer aan die zooi vast!.
Dat is waar het om gaat.
Denk je " even te kunnen slapen" dan blijkt dat je benzo's aan het stapelen bent!
Ach, dit is even een paar dagen, en dan is het weer over.....

L

Lid 147679

Gast
Het is kut dat je er zo snel hooked aan raakt, die verrekte benzo's.
Voor mij is het stoppen even doorbijten, peanuts van wat ik reeds doorstaan heb.
Het is meer als waarschuwing bedoeld, dit topic
Je zit binnen de kortste keren weer aan die zooi vast!.
Dat is waar het om gaat.
Denk je " even te kunnen slapen" dan blijkt dat je benzo's aan het stapelen bent!
Ach, dit is even een paar dagen, en dan is het weer over.....
true, her en der moeten we het toch nog eens benadrukken, maar echter waarschuwingen

werken niet voor de meesten, ze lezen graag de horrorverhalen, maar het is maar door schade en schande dat men leert.

En ja dan liggen ze nachtenlang wakker deze topics te googlen en te herlezen, veel veel te laat

mitchieee

Wijs gebruiker
ik heb deze maand ook best wat benzo’s op voornamelijk om in te slapen na drugs gebruik(ketamine soorten ) en tog wa vroeger wille gaan slapen, of na het trippen om tog snel in slaap te komen.. ik heb nu dus de 3de dag dat ik gewoon niet in slaap kom en anders 3 uurtjes slaap en tog sochtends wakker worden om 7 uur als ik om 4 ging slapen en dan elk uur wakker worden.. bij mij is het voornamelijk ook eti geweest dit ga ik mezelf ook nooit meer aandoen en blijf ver weg van de benzos nu ik dit zo heb gehad, en dan betrap je je zelf op je gedachtes om tog nog iets te nemen om te slapen.. gelukkig ken ik daar tegenin gaan

L

Lid 147679

Gast
ik heb deze maand ook best wat benzo’s op voornamelijk om in te slapen na drugs gebruik(ketamine soorten ) en tog wa vroeger wille gaan slapen, of na het trippen om tog snel in slaap te komen.. ik heb nu dus de 3de dag dat ik gewoon niet in slaap kom en anders 3 uurtjes slaap en tog sochtends wakker worden om 7 uur als ik om 4 ging slapen en dan elk uur wakker worden.. bij mij is het voornamelijk ook eti geweest dit ga ik mezelfet m ook nooit meer aandoen en blijf ver weg van de benzos nu ik dit zo heb gehad, en dan betrap je je zelf op je gedachtes om tog nog iets te nemen om te slapen.. gelukkig ken ik daar tegenin gaan
Ik heb heel veel dingen misbruikt

Maar in mijn drie cleane jaren
Dacht ik minstens wekelijks aan benzo's terug...cravings ,dan semi cravings en
Vals romantische gedachten rondom benzodiazepines.
Vreemd genoeg heeft het me veel problemen gebracht maar mijn brein blijft er verslaafd aan

mitchieee

Wijs gebruiker
ik zie dit ook gelijk als een leerpunt, over dat ik het niet moest onderschatten, ook al heb ik niet dagelijks gebruikt maar meestal wel een hogere dosis in plaats 1 maand denk ik 2 maanden 1 ste maand elke week en deze maand volgensmij wel 3-4x per week.. gelukkig heb ik het niet echt compleet misbruikt en heb ik de ontwenningsverschijnselen beperkt voor me zelf hoop wel dat de slaaplozeheid minder wordt deze week

Nihilist88

Badass junkie
Met Etizolam heb je dan nog een vd bravere en vind deze samen met Flualprazolam en Bromazolam goed vr af en toe, na stim, soms weken niets. Begin dit jaar zat ik ook nog met bijna dagelijks benzo gebruik, slapen zonder was hel en uiteindelijk na anderhalve week benzo-loos n kut slapeloze nachten nam ik Mirtazapine en/seroquel en sindsdien neem ik enkel nog benzo na een stim of na slecht slapen door verkoudheid fzo. Aja en Clonazolam en Flunitrazolam zijn pas heavy n best te mijden.

De Zandman

DF-koning
dat is ie zeker , wij zijn .......hn naast zandman de held
Hooooo ik ben geen held, dat zegt Tasja ook!
Alleen heb ik een beetje teveel meegemaakt in het leven.
Ik kan er een boek over schrijven!
Zal ik maar niet doen, want niemand gaat dat lezen vrees ik.
Anyway. Tasja had het druk vannacht...
Ook door de ontwenning veel nare dromen. Dus het arme beest moet extra aan de bak omdat ik weer zonodig te lang benzo's heb gebruikt.
Beetje dom zou ik er nu van zeggen en de rest gaat dan ook de plomp in a.h.w.
Stoppen met deze troep! ( die wél degelijk goed werkt de eerste week.)

Bovenaan