De coffeeshop terneuzen

Rendeo

Belezen gebruiker
Miami brengt sinds een inval van justitie eind september geen drugs meer aan de man. De eigenaar en bedrijfsleider ontfermen zich dagelijks over de inkoop van de verdovende middelen, maar zij zitten in hechtenis. Lonink ziet het gedoogde verkooppunt het liefst zo snel mogelijk weer opengaan om de illegale handel in zijn gemeente te beperken. "Maar ik begrijp Miami. Ik kan hen niet dwingen om open te zijn. Dat neemt niet weg dat ik de gedoogvergunning intrek als er langdurig geen gebruik van wordt gemaakt. Maar dan hebben we het over een periode van een aantal maanden. Ik wacht nu nog enkele weken af. Wellicht dat volgende week, als de eigenaar van Miami is voorgeleid aan de raadkamer, alles weer anders is", aldus Lonink.

Channel0

Newbie
Ik merk de laatste tijd dat sommige Nederlanders Belgische wietrokers aanschouwen als overlast.
Dit omdat ze geen parkeerplaats vinden of omdat sommigen baldadigheden uithalen bij hun reisje naar onze noorderburen.
Moet ik dan ook zagen over het feit dat ze hier bij ons over de grens benzine of iets anders komen halen omdat het hier voordeliger is.
Waar gaat het verdomme naar toe in de wereld. Laat iedereen doen wat ze willen, als je maar respect hebt voor de medemens en je anderen niet op stang jaagt.
Laat de mensen van justitie zowel in Belgie zoals in Nederland zich bezighouden met serieuze zaken zoals corruptie, pedofilie, dronkenschap, diefstal, moord, rijden onder invloed van alcohol of drugs. Laat de mensen die thuis in alle rust een joint willen roken hun gang gaan.
Mijn vader was verslaafd aan alcohol en brak regelmatig thuis de boel af en viel zijn gezin lastig.
Maar alcohol is algemeen toegelaten en staat garant voor een groot deel van de inkomsten voor onze landen. Alcohol is trouwens geen soft drug maar een hard drug het maakt volgens mij meer kapot dan wiet of hasj.
Had men vele jaren geleden aardappelen verboden i.p.v. drugs aten we nu rijst.
Legaliseer die handel en informeer de mensen over de gevaren ervan, het zal veel bijdragen aan de economie van vele landen.
Laat degenen die willen drinken drinken, wie wil blowen blowen, wie wil neuken neuken enz.

ZI09

Bewuste gebruiker
Ach, toen Checkpoint nog open was liep het hier gewoon de spuigaten uit met die Belgen en Fransen. Hun massale aanwezigheid niet zo zeer, maar vooral het RIJGEDRAG. Het feit dat er gewoon levensgevaarlijke situaties ontstaan door jonge gastjes die om dope komen, dat verpestte de boel enorm. Dat kan en mag gewoon niet.

Voor de rest waren er wat kleine probleempjes met wildplassen enzo, maar dat is allemaal wel opgelost. Er wordt meer over "overlast" gesproken dan dat het er feitelijk is.
Het wordt eigenlijk ook wel een soort van aangemoedigd ook, zo is het altijd wel heel toevallig dat er in van die buurtbladen met artikelen over Checkpoint net altijd eronder een uitknipbaar iets stond wat je kon opsturen als je "drugsoverlast" meldingen had.

Maar verder heeft de gewone burger er in het algemeen niet zo heel veel moeite mee hoor.

Channel0

Newbie
Ik wil niemand op stang jagen, ik ben ondertussen een stuk in de veertig en ik begrijp sommige dingen wel.
Maar mensen die anderen lastig op èèn of ander lastig vallen heb je overal hé.
Mochten deze er niet zijn zijn konden we leven in een anrchy (de punk gedachte)

ZI09

Bewuste gebruiker
Channel0 zei:
Ik wil niemand op stang jagen, ik ben ondertussen een stuk in de veertig en ik begrijp sommige dingen wel.
Maar mensen die anderen lastig op èèn of ander lastig vallen heb je overal hé.
Mochten deze er niet zijn zijn konden we leven in een anrchy (de punk gedachte)

Natuurlijk heb je dat, maar het werden hier toch wel een beetje "drugstoeristen" die er met kop en schouders bovenuit staken.
Zelfs Belgische collega's hoorde ik er wel eens over klagen, terwijl zij toch echt meer pro België dan NL zijn.

Maargoed, allemaal niet zo boeiend ook. Jullie zijn bij de meeste medesmokers gewoon welkom.
:smoke:

Wacky

Badass junkie
Tuurlijk, maar er zijn maar een paar diep christelijk omwonenden nodig die zowieso al heel anti drugs zijn, en dan ook nog het idee hebben dat hun zondagsrust verstoord word door de drugstoeristen en dan gaan klagen. Als ze maar hard genoeg roepen....

Rendeo

Belezen gebruiker
ik weet nu dat ik volgende zomer mijn eigen plant ga kweken, gedaan met altijd zover te rijden en al die miserie

Sgt.Stedenko

Experimenterende gebruiker
ik probeer er nu definitief mee te stoppen. Tmoet ooit eens gedaan zijn. en ik kan toch niet altijd in ufo's geloven ?? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Mopsok

Newbie
Het zijn vooral de fransen die overlast bezorgen, altijd met een groep van 3/4/5 "stoere" mannetjes in een propvol peugeotje. Die maken daar een daguitstap van dus blijven zowiezo tijdje hangen ook.. denk voor ons belgen (ik toch) dat het meestal een kort ritje is om wiet en terug naar huis.

Sgt.Stedenko

Mopsok zei:
Het zijn vooral de fransen die overlast bezorgen, altijd met een groep van 3/4/5 "stoere" mannetjes in een propvol peugeotje. Die maken daar een daguitstap van dus blijven zowiezo tijdje hangen ook.. denk voor ons belgen (ik toch) dat het meestal een kort ritje is om wiet en terug naar huis.

ja idem hier moat.
ondertussen al 2 dagen gestopt :kots:

Paddoboy

Belezen gebruiker
overlast....
de vorige keer toen ik naar miami ging toen checkpoint al gesloten was
was er echt heeeel weinig volk...
en dan niet veel later nog eens geweest en weer zo weinig volk
die parking die daar staat, stonden ook niet zoveel auto's
hoe kan dit dan voor overlast zorgen??

ZI09

Bewuste gebruiker
Paddoboy zei:
overlast....
de vorige keer toen ik naar miami ging toen checkpoint al gesloten was
was er echt heeeel weinig volk...
en dan niet veel later nog eens geweest en weer zo weinig volk
die parking die daar staat, stonden ook niet zoveel auto's
hoe kan dit dan voor overlast zorgen??
Onderhand niet meer, er komt geen kip meer.

ZI09

Bewuste gebruiker
1. Lees het topic.
2. Ach , nu ik toch post; woensdag nog niet, vandaag niet gekeken, morgen check ik het even voor mijn zuiderburen.

groetjes,

Lionwelp

Newbie
ZI09 zei:
1. Lees het topic.
2. Ach , nu ik toch post; woensdag nog niet, vandaag niet gekeken, morgen check ik het even voor mijn zuiderburen.

groetjes,

Enorm sympathiek dat je dit doet, heel erg bedankt :mrgreen:

Rendeo

Belezen gebruiker
zolang de eigenaren vast zitten verkopen ze niets, normaal komen ze volgende week woensdag vrij

ZI09

Bewuste gebruiker
Net langs geweest, de trap naar de shop was een soort van bereikbaar gemaakt, maar het personeel onderaan zei nadrukkelijk "GEEN wiet en GEEN hasj te koop".
Vanaf woensdag weer zeiden ze.

Laten we het hopen...

Rendeo

Belezen gebruiker
ze doen in gent veel controle op wiet, gisteren iemand gepakt met 8 gr aan sint pieters station en vandaag controle op onze school, iemand die ze verdachten van dealen moest zich helemaal uitkleden zodat ze zagen dat die gast niets bij zich had ...

Sgt.Stedenko

ZI09 zei:
Net langs geweest, de trap naar de shop was een soort van bereikbaar gemaakt, maar het personeel onderaan zei nadrukkelijk "GEEN wiet en GEEN hasj te koop".

Laten we het hopen...
ja, ze zijn daar erg vriendelijk he :kots:

Paddoboy

Belezen gebruiker
Sgt.Stedenko zei:
ZI09 zei:

Laten we het hopen...
ja, ze zijn daar erg vriendelijk he :kots:

haha idd, ze zeggen niet eens hallo ofzo
ze knikken gewoon ff met hun hoofd om te laten weten; ey wtf moet je hebben
ochja i couldn't care less zolang ik men stuff heb :stoned:

BBB

Newbie
Eeeps,

Laten jullie weten als er weer voorraad is in de miami..

Bij mijn vorig bezoek was alles op...

Channel0

Newbie
die gasten, da kunnen flikken zijn.
aan hen, hou jullie godverdomme met serieuze zaken bezig.
ge zijt toch ook, jong geweest. :mrgreen:

ZI09

Bewuste gebruiker
Sgt.Stedenko zei:
BBB zei:
Eeeps,

en wanneer was uw vorige bezoek?
Hij was na mij aan de beurt :sunglasses: .

Woensdag gelijk even mijn slag gaan slaan hopelijk, en gram of 5 hasj zou mijn stash wel sieren.

Paddoboy

Belezen gebruiker
Zi09: dus is het nu officieel dat ze woensdag terug open gaan?
want wil dan al plannen om eens naar terneuzen te gaan de woensdag
mss kom ik je wel tegen :wink:

Sgt.Stedenko

ik ben nu al een week gestopt en mens, wat is tleven toch saai :kots: als je niets te doen hebt :tearsofjoy: .
Hopelijk gaat het wat beter binnenkort :openmouth:
vb, paranoia tot en met. Kging daarjuist naar de cinema in gent, ben terug gereden want ik werd zot van al die mensen :confused: had ik niet echt als ik blowde...
:wave:

Paddoboy

Belezen gebruiker
Kinepolis :grin:
ik heb juist omgekeerde
ik kom juist zot van veel mensen als ik stoned ben
ochja glad we are all different

BBB

Newbie
Sgt.Stedenko zei:
BBB zei:
Eeeps,

en wanneer was uw vorige bezoek?

Vorig bezoek was vorige week woensdag...
Blijkbaar zal het deze week dus weer lukken, maar als iedereen woensdag gaat zal het wer van korte duur zijn, zal mij al maar voorbereiden op de langere trip naar goes...

Lionwelp

Newbie
Zo te lezen blijkt het wel erom te gaan dat je er vroeg bij moet zijn omdat op = op... :angry:

Zijn de openingsuren ook verandert of zijn ze nog steeds vanaf 9:00 's ochtends open ?

Dank bij voorbaat :grin:

Paddoboy

Belezen gebruiker
op = op....
dus als ik morgen rond 3-4 uur namiddag ga, zal ik dan waarschijnlijk niets meer kunnen kopen? :confused:
en zo te horen zijn ze alleen de woensdag open ofzo?

Lionwelp

Newbie
Paddoboy zei:
op = op....
dus als ik morgen rond 3-4 uur namiddag ga, zal ik dan waarschijnlijk niets meer kunnen kopen? :confused:
en zo te horen zijn ze alleen de woensdag open ofzo?

het kan zijn dat ik het misinterpreteer hoor :smoke:
Maar de vorige berichtjes maakte ik uit (voor mezelf) dat het met een 'beperkte oplage' gebeurd momenteel ofzo.
Kan mis zijn natuurlijk :flushed:

*klein editje* ; berichtje 102 van ZIO9 staat geschreven dat ze nu woensdag weer open zouden gaan, maar dit is daarom nog niet gegarandeert.

Sgt.Stedenko

ben vandaag geweest, terug niet open (alleen het cafe). Dan doorgereden naar Middelburg, heb 5 gr NLX gekocht, nog niet van geproefd, straks misschien.
IK KAN HET TOCH NIET LATEN OM TE BLOWEN :grin:

Channel0

Newbie
Sgt.Stedenko zei:
ben vandaag geweest, terug niet open (alleen het cafe). Dan doorgereden naar Middelburg, heb 5 gr NLX gekocht, nog niet van geproefd, straks misschien.
IK KAN HET TOCH NIET LATEN OM TE BLOWEN :grin:

:confused: :openmouth: :wink:

Bovenaan