De coffeeshop terneuzen

Rendeo

Belezen gebruiker
hallo,

TERNEUZEN - Coffeeshop Miami in Terneuzen verkoopt waarschijnlijk vanaf eind deze week weer softdrugs.
Het Openbaar Ministerie (OM) laat vandaag de drie verdachten vrij, onder wie de eigenaar en de bedrijfsleider van Miami. Zij zaten vast in verband met de vondst van tientallen kilo's softdrugs in aan de shop gelieerde panden.

Sinds de inval, eind september, verkocht de coffeeshop geen verdovende middelen meer, omdat alleen de eigenaar en de bedrijfsleider zich met de inkoop bemoeiden.

"Ze zijn vrij vanwege persoonlijke omstandigheden, maar ze blijven wel verdacht", zegt OM-woordvoerster Elke Kool. Miami-spreekbuis Hans van As verwacht dat de shop eind deze week weer softdrugs slijt. "Maar we overleggen eerst met onze advocaten, want stel dat het OM bij een nieuwe controle een gram te veel vindt... De eigenaar en bedrijfsleider zijn vrij zolang ze zich niet schuldig maken aan de vergrijpen waarvan ze nu worden verdacht."

Lionwelp

Newbie
Woorden schieten tekort voor deze hypocriete instelling van het OM imo...
Eerlijk gezegd zou ik in die mensen hun schoenen staan (de Miami) zou ik ook 2x nadenken alvorens weer te openen, want zoals geschreven, zie dat ze 1 gram teveel vinden bij een nieuwe razia, kunnen ze gaan brommen..

Gesproken over pesterijen, want dit is een duidelijke vrm van machtsmisbruik. Ze zouden zich beter met ernstigere zaken bezighouden dan dit.

Sorry hoor, maar moest toch eventjes wat stoom afblazen daaromtrend :angry:

ZI09

Bewuste gebruiker
Lionwelp zei:
Paddoboy zei:
op = op....
dus als ik morgen rond 3-4 uur namiddag ga, zal ik dan waarschijnlijk niets meer kunnen kopen? :confused:
en zo te horen zijn ze alleen de woensdag open ofzo?

het kan zijn dat ik het misinterpreteer hoor :smoke:
Maar de vorige berichtjes maakte ik uit (voor mezelf) dat het met een 'beperkte oplage' gebeurd momenteel ofzo.
Kan mis zijn natuurlijk :flushed:

*klein editje* ; berichtje 102 van ZIO9 staat geschreven dat ze nu woensdag weer open zouden gaan, maar dit is daarom nog niet gegarandeert.
Blijkt idd maar weer.

2e keer dat ik van het personeel verkeerde info krijg, lekker zo... :(

Vrijdag hopelijk dan (zoals in het artikel staat)

Wacky

Badass junkie
Toch lijkt me dat het makkelijk op te lossen is voor die shop houders.
Als je een shop hebt lijkt me dus dat je moet zorgen dat je iemand hebt die jou meerdere malen per dag 500 gram levert. Iemand die altijd handel heeft, niet in dienst is van de shop, zelfstandig werkt, maar waar je goede afspraken mee hebt wat betreft leveringen. Moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt mij. Betaal je een eurotje meer aan inkoop en ligt het risico geheel bij die handelaar. Zijn vast wel mensen die dat willen doen, en dat eurotje meer is best op te brengen als je een shop hebt.

miscreol

Newbie
ik ben al twee keer geweest van belgie naar miami en als ik er toe kom wat blijkt gesloten pff
weet iemand wanneer miami terug open gaat en hun openings uren enzo ?

:)

Rendeo

Belezen gebruiker
TERNEUZEN - Een bezoeker van een coffeeshop in Terneuzen kan vanaf mei 2009 nog maximaal drie gram softdrugs kopen.
Zie ook:

* Bergen op Zoom en Roosendaal sluiten coffeeshops

Althans, dat wil het Terneuzense college van burgemeester en wethouders bewerkstelligen. De bestuurders verwachten dat justitie en de landelijke politiek tegen die tijd zover zijn dat zij het huidige beleid (maximaal vijf gram per persoon) herzien. Ook pleit het college voor een koppeling van de klantregistratie van de twee gedoogde shops in Terneuzen, zodat klanten niet op beide plaatsen de maximale hoeveelheid per dag kunnen kopen. Verder wil het college de sluitingstijd van de shops vervroegen naar 22.00 uur, met uitzondering van vrijdag en zaterdag.

echt belachelijk dit... ze zagen over drugtoeristen maar dit laat ze wel meer komen ...

ZI09

Bewuste gebruiker
JUIST niet, als dit doorgaat kan je als toerist nog maar 3 gram fixen gek!
ipv 10.

En ik denk dat de animo dan wel flink minder wordt. Reistijd + benzinekosten voor 3 gram dope... dat is minder efficiënt dan in 1 bezoek 10 gram halen lijkt me.

Paddoboy

Belezen gebruiker
?? de shops in roosendaal zijn toch al niet gesloten !!?
want ging er morgen eens bezoekje aan brengen
:(

omg!! wat is er toch aan het gebeuren
halen ze nu letterlijk alle coffeeshops van de grens weg?

ZI09

Bewuste gebruiker
België en Frankrijk moeten als de donder eens gaan legaliseren voordat we in Nederland onze shops aan deze onzin kwijtraken.

Kortom: DE STRATEN OP EN PROTESTEREN VERDOMME! :grin:

IK denk dat op straat komen weinig zin zal hebben,
maar toch moet er iets gebeuren "VIVA LA REVOLUTION!!!" :smoke: :smilingimp:
wat is de update voor vandaag??
één van jullie deze ochtend naar miami geweest?
Is ie vandaag terug open?
het is wel een kutshop , maar beter dan niets.niewaar??

CDD

Experimenterende gebruiker
Ben gisteren naar Terneuzen gereden en Miami had geen voorraad, "na het weekend" zei de "dame" me. KUT!
Vanavond dan maar naar Roosendaal. De weed in de Liberty is overigens ook behoorlijk crap tegenwoordig, Christiana is beter, maar die geven dan weer maar max 5gr mee.

Kan iemand me vertellen welke shops er zijn in Middelburg/Goes, en eventueel ook shops in Tilburg?

Ben het overigens echt wel kotsbeu dat rondgerij, binnekort verhuis ik en zet ik een paar plantjes, gedaan met het gezever.

CDD

Beter nog : tot hoe laat zijn de shops in Tilburg open, iemand die me dat kan vertellen?

Coffeeshops Roosendaal en Bergen op Zoom dicht

Mail naar:

Naam afzender
Email afzender

Opmerkingen
Annuleren Verstuur

--------------------------------------------------------------------------------

(Novum) - De gemeenten Bergen op Zoom en Roosendaal sluiten alle coffeeshops om een einde te maken aan het drugstoerisme en de bijbehorende overlast. Dat hebben de gemeenten donderdag bekendgemaakt.

De West-Brabantse steden breken 'op een zo kort mogelijke termijn' met het gedoogbeleid omdat landelijk niets zou worden gedaan aan de drugsproblematiek in de grensgemeenten. De verwachting is dat het nieuwe beleid in februari officieel wordt vastgesteld en in mei werkelijkheid wordt.

Per week bezoeken ongeveer 25 duizend drugstoeristen Roosendaal en Bergen op Zoom. Volgens de gemeenten is het drugstoerisme de motor achter criminaliteit en heeft de bijbehorende overlast grote invloed op de lokale samenleving.

Eerder sloegen de grensgemeenten Maastricht en Terneuzen alarm over hun positie als bestemming van drugstoerisme. Als het aan het college van burgemeester en wethouders in Terneuzen ligt, wordt het gedoogbeleid daar een stuk soberder. De voorstellen worden op 13 november in de gemeenteraad besproken. De openingstijden van de shops in Terneuzen worden verkort en de maximale hoeveelheid die gekocht mag worden, wordt teruggebracht tot twee gram hasj of wiet per persoon per dag. Daarnaast wordt nauwer samengewerkt met België en Frankrijk om het drugstoerisme aan te pakken.

Terneuzen sloot eerder de grote coffeeshop Checkpoint, een van de twee coffeeshops in de stad. Volgens de gemeente nam het aantal drugstoeristen sindsdien met 75 procent af. Sinds enkele weken mag de andere coffeeshop, Miami, ook geen sofdrugs meer verkopen. De gemeente Terneuzen is door Bergen op Zoom en Roosendaal op de hoogte gesteld van het voornemen om de coffeeshops te sluiten. Extra overlast verwacht Terneuzen niet. Een woordvoerder verwacht dat Belgische en Franse drugstoeristen eerder uitwijken naar andere gemeenten waar nog wel coffeeshops zijn.

Burgemeester van Maastricht Gerd Leers (CDA) vroeg het kabinet herhaaldelijk om meer middelen in de strijd tegen drugsoverlast in grensgemeenten. De gemeente wil coffeeshops verhuizen uit het centrum naar de randen van Maastricht, maar de rechter stak daar eerder dit jaar een stokje voor. Nabijgelegen gemeenten waren naar de rechter gestapt omdat werd gevreesd dat de overlast zich daarheen zou verplaatsen.

Leers maakt zich zorgen over de maatregel van Roosendaal en Bergen op Zoom. "Het illegale circuit staat handenwrijvend te wachten", zei hij voor Radio 1. Leers denkt verder dat de overlast zich slechts zal verplaatsen en vreest dat ook Maastricht last kan krijgen van de sluiting van de coffeeshops in West-Brabant. Hij herhaalde daarom landelijk beleid van de regering te verwachten.

Burgemeester van Bergen op Zoom Han Polman (D66) zei op Radio 1 dat andere grensgemeenten en Vlaamse gemeenten geïnformeerd zijn en 'begrip hebben' voor de maatregel, ook al leidt die er mogelijk toe dat het probleem zich naar deze gemeenten verplaatst.

Burgemeester van Goes Dick van der Zaag (CDA) zegt nooit op de hoogte te zijn gesteld van het besluit. Hij is 'onaangenaam verrast' en vreest meer drugstoeristen in zijn gemeente. "Enig overleg was op zijn plaats geweest." Van der Zaag geeft aan de situatie de komende tijd scherp in de gaten te houden en waar nodig maatregelen te nemen om de situatie onder controle te houden. "Maar eerst moeten we zien wat de gevolgen zijn van de sluiting van de coffeeshops."

De Vereniging van Nederlandse Gemeenten laat weten dat gemeenten hun coffeeshopbeleid zelf mogen vaststellen. Als het aan de West-Brabantse gemeente Etten-Leur ligt, worden de drugsproblemen niet alleen op gemeentelijk niveau aangepakt. "Een gezamenlijke regionale aanpak zou gewenst zijn", laat een woordvoerder weten.

Het naburige Breda is wel op de hoogte gesteld van de voorgenomen sluiting van de coffeeshops. Burgemeester Peter van der Velden (PvdA) kent de situatie in de steden maar al te goed, omdat hij tussen 2000 en 2004 burgemeester van Bergen op Zoom was. Een woordvoerder van de gemeente noemt het sluiten van de coffeeshops een 'stevig, maar begrijpelijk besluit'. Vooruitlopen op een mogelijke toename van de overlast in Breda wil de woordvoerder niet. "Maar we gaan wel in de gaten houden of de problematiek rond drugs verergert."

BRON: NIEUWS.NL
Uitgegeven op Donderdag 23 oktober 2008 om 15:12:46 , bijgewerkt om 19:

CDD

Net wat rondgezocht en rondgebeld, de meeste shops in Tilburg blijken in de week tot 22u open te zijn, en zoals vandaag zelfs tot 23/24u, ideaal dus. Denk dat ik maar naar Tilburg rijd vanavond (en andere avonden, tot ik m'n plantjes heb).

Als ik het hier niet mag vragen dan bij voorbaat m'n excuses but here goes : weet er iemand of er shops zijn in Tilburg die meer dan 5gr meegeven? Je mag het me in PM laten weten.
En als deze vraag ongepast is dan mag dit bericht verwijderd worden natuurlijk.

vJete

Newbie
wanneer gaat het nu terug open in terneuzen, met zekerheid
moet toch iemand daar een goed zicht op hebben ?
of vergis ik me hierover

CDD

Gisteren dus naar Tilburg gereden, een aanrader. Eerst langs Africa, 5g NLX, dan de Rif, 5g White Widow en dan Toermaleyn nog 'ns 5g NLX. Eindelijk terug deftige weed, ipv een verzameling takjes en blaadjes. De rit is wel vrij kut, zeker 40 minuten in de file gestaan op die klote-E19, maar goed. Volgende keer maar 'ns overdag gaan. Mij zien ze iig niet meer in Terneuzen en Roosendaal, sluit die kloteshops daar maar :P

Rendeo

Belezen gebruiker
gisteren terug naar goes gegaan, high life, een zak high life special gekocht, maar ik kon beter in belgie zelf betere wiet kopen...

ZI09

Bewuste gebruiker
In Terneuzen is het nog steeds niks "na het weekend" las ik hierboven.

Ik zeg dat we aan het lijntje worden gehouden na de zoveelste belofte.

Musti

Newbie
Kan er mij iemand laten weten hoe da nu zit met de Miami. Open? Voorraad in huis?
Kwestie van niet overbodig heen en weer te rijden. (CO2 uitstoot beperken :smoke: en nie teveel overlast bezorgen hé)
Volgens bepaalde berichten zouden de openingsuren wijzigen? Iemand weet van deze uren?

Rendeo

Belezen gebruiker
Musti zei:
Kan er mij iemand laten weten hoe da nu zit met de Miami. Open? Voorraad in huis?
Kwestie van niet overbodig heen en weer te rijden. (CO2 uitstoot beperken :smoke: en nie teveel overlast bezorgen hé)
Volgens bepaalde berichten zouden de openingsuren wijzigen? Iemand weet van deze uren?

normaal willen ze sluiten om 22u, eind 2009 willen ze max 3 gr verkopen per klant, en daarna willen ze proberen om alleen aan lokale bevolking te verkopen...

afterx

Newbie
pfff ze zijn niet ernstig in miami...Ten eerste ze zeggen woesndag..daarna, na het week end enz.. :angry: niet ernrstig en niet vriendelijk...
als het wet om max 3g te koppen geacepteerd is...ik denk niet dat ik zal nog naar Nederland rijden.te ver voor zo weinig wiet :(
is iemand naar miami vandag gegaan?
Ik heb ook een andere vraag :mrgreen: is er veel controle(flikken)na of voor het tunnel naar goes?

Zelzate wil Miami weer open
dinsdag, 28 okt 2008 08:13 | Door: PZC

TERNEUZEN - Burgemeester Freddy de Vilder van Zelzate verzoekt zijn collega Jan Lonink van Terneuzen om coffeeshop Miami zo snel mogelijk te heropenen. Het ontbreken van een verkooppunt voor softdrugs in Zeeuws- Vlaanderen leidde de voorbije weken tot een toename van overlast door drugstoeristen in Zelzate en andere grensplaatsen.

Ook uit Maldegem kwamen verzoeken om een van de Terneuzense shops weer te openen. Volgens De Vilder is er de laatste weken sprake van een intensivering van de illegale handel in softdrugs.

"De handel steekt de kop weer op. Op parkings, bij speeltuinen en op het busplein. De autootjes met veel jongelui er in uit Henegouwen, West-Vlaanderen en Noord-Frankrijk duiken weer overal op. Na de sluiting van de Terneuzense shops nam de trafiek wat af, maar het verkeer op de R4 neemt de laatste tijd weer fors toe."

Ik hoop dat de gemeente Terneuzen snel actie onderneemt, want als er daar weer wordt verkocht is er tenminste in Zelzate weinig overlast." De Vilder begrijpt dat zijn verzoek aan Lonink wat hypocriet is. "Feit is dat België geen gedoogbeleid kent. Ik kan daar weinig aan verhelpen."

Miami stopte eind september na een inval van justitie met de verkoop van softdrugs. Na de vrijlating van de eigenaar en bedrijfsleider van de shop én overleg met de gemeente, hervat de shop deze week de verkoop.

De Vilder pleitte lokaal en federaal voor intensievere politiesamenwerking aan weerszijden van de grens bij het bestrijden van de overlast en het oprollen van kwekerijen. Dat pleidooi was niet voor niets. Vanaf 2009 kent de bestrijding van de softdrugshandel en de kweek van hennep bij de Belgische federale politie een hoge prioriteit.

Dit was tot nu toe volgens hoofdcommissaris Luc Boterberg in het district Dendermonde (de grensstreek) niet het geval. In het politiebeleidsplan 2009-2011 is er behalve meer aandacht ook meer geld voor de drugsbestrijding. Boterberg voorspelt vanaf de jaarswisseling meer acties in de grensstreek, al dan niet samen met de Zeeuwse politie.

bron: de ondernemer.nl

Sgt.Stedenko

afterx zei:
pfff ze zijn niet ernstig in miami...Ten eerste ze zeggen woesndag..daarna, na het week end enz.. :angry: niet ernrstig en niet vriendelijk...
als het wet om max 3g te koppen geacepteerd is...ik denk niet dat ik zal nog naar Nederland rijden.te ver voor zo weinig wiet :(
is iemand naar miami vandag gegaan?
Ik heb ook een andere vraag :mrgreen: is er veel controle(flikken)na of voor het tunnel naar goes?
:angry:

ZI09

Bewuste gebruiker
9060Zelzate zei:
Zelzate wil Miami weer open
dinsdag, 28 okt 2008 08:13 | Door: PZC

TERNEUZEN - Burgemeester Freddy de Vilder van Zelzate verzoekt zijn collega Jan Lonink van Terneuzen om coffeeshop Miami zo snel mogelijk te heropenen. Het ontbreken van een verkooppunt voor softdrugs in Zeeuws- Vlaanderen leidde de voorbije weken tot een toename van overlast door drugstoeristen in Zelzate en andere grensplaatsen.

Ook uit Maldegem kwamen verzoeken om een van de Terneuzense shops weer te openen. Volgens De Vilder is er de laatste weken sprake van een intensivering van de illegale handel in softdrugs.

"De handel steekt de kop weer op. Op parkings, bij speeltuinen en op het busplein. De autootjes met veel jongelui er in uit Henegouwen, West-Vlaanderen en Noord-Frankrijk duiken weer overal op. Na de sluiting van de Terneuzense shops nam de trafiek wat af, maar het verkeer op de R4 neemt de laatste tijd weer fors toe."

Ik hoop dat de gemeente Terneuzen snel actie onderneemt, want als er daar weer wordt verkocht is er tenminste in Zelzate weinig overlast." De Vilder begrijpt dat zijn verzoek aan Lonink wat hypocriet is. "Feit is dat België geen gedoogbeleid kent. Ik kan daar weinig aan verhelpen."

Miami stopte eind september na een inval van justitie met de verkoop van softdrugs. Na de vrijlating van de eigenaar en bedrijfsleider van de shop én overleg met de gemeente, hervat de shop deze week de verkoop.

De Vilder pleitte lokaal en federaal voor intensievere politiesamenwerking aan weerszijden van de grens bij het bestrijden van de overlast en het oprollen van kwekerijen. Dat pleidooi was niet voor niets. Vanaf 2009 kent de bestrijding van de softdrugshandel en de kweek van hennep bij de Belgische federale politie een hoge prioriteit.

Dit was tot nu toe volgens hoofdcommissaris Luc Boterberg in het district Dendermonde (de grensstreek) niet het geval. In het politiebeleidsplan 2009-2011 is er behalve meer aandacht ook meer geld voor de drugsbestrijding. Boterberg voorspelt vanaf de jaarswisseling meer acties in de grensstreek, al dan niet samen met de Zeeuwse politie.

bron: de ondernemer.nl

En een dikke vinger naar de burgemeester van Zelzate.

We moeten gewoon iets moois maken PRECIES op de grens. Nederlandse shop, Belgische nachtwinkel en een relaxt café erbij.

(En natuurlijk een subtropisch zwemparadijs :sunglasses: )

ZI09

Bewuste gebruiker
ZI09 zei:
Ach, toen Checkpoint nog open was liep het hier gewoon de spuigaten uit met die Belgen en Fransen. Hun massale aanwezigheid niet zo zeer, maar vooral het RIJGEDRAG. Het feit dat er gewoon levensgevaarlijke situaties ontstaan door jonge gastjes die om dope komen, dat verpestte de boel enorm. Dat kan en mag gewoon niet.

Voor de rest waren er wat kleine probleempjes met wildplassen enzo, maar dat is allemaal wel opgelost. Er wordt meer over "overlast" gesproken dan dat het er feitelijk is.
Het wordt eigenlijk ook wel een soort van aangemoedigd ook, zo is het altijd wel heel toevallig dat er in van die buurtbladen met artikelen over Checkpoint net altijd eronder een uitknipbaar iets stond wat je kon opsturen als je "drugsoverlast" meldingen had.

Maar verder heeft de gewone burger er in het algemeen niet zo heel veel moeite mee hoor.

Ik kom even op de site van gemeente Terneuzen en zoals ik hier typte, na welgeteld 11 regels staat het er al weer.

Informatiepagina week 44
- Peter en de Wolf
- Wegwerkzaamheden
- Natuurwerkdag op 1 november
- Vogels in de wijk
- Dag van de Kunstuitleen op 1 november
Lees verder

Informatiepagina week 42
- Expo week van de geschiedenis
- Overlast door drugs?

:')

FY

Musti

Newbie
Vandaag nog effe gaan zien naar miami. Helaas nog geen shop open. :(
Over mijn rijgedrag zeker geen klagen, mooi aan de snelheid gehouden tot ergernis van bepaalde plaatselijken. :confused:
Maar ze waren wel heel vriendelijk in de miami. Waarschijnlijk dit weekend open!?
Er is misschien nog hoop.
Als ze terug open zijn na het weekend, let me know.

nen niet overlast bezorgenden belg.

Sgt.Stedenko

Heb gisteren al de moeite niet meer gedaan om naar miami te rijden. Doorgereden naar Middelburg. En terug 5 gr NLX gekocht, hele droge, hele lekkere :grin: :stoned:

Rendeo

Belezen gebruiker
vrijdag naar goes gegaan, alle 2 de afritte zijn onderbroken, weet mijn weg daar niet dus was ik daar weer voor niets...

ZI09

Bewuste gebruiker
Rendeo zei:
vrijdag naar goes gegaan, alle 2 de afritte zijn onderbroken, weet mijn weg daar niet dus was ik daar weer voor niets...
Bordjes Goes volgen?
Bordjes centrum of station volgen(ik ga er van uit dat die daar wel ergens zijn). Parkeer ergens bij het station ofzo, centrum is op loopafstand en daar heb je de High Life(in het centrum).
Moet je nog makkelijker willen zijn is er ook gewoon een grote parking vóór de shop zelf, moet je het wel optijd zien natuurlijk. Maargoed, scheelt 5 minuutjes lopen ofzo.

Ik heb begrepen dat er een tweede shop is, maar zelf echt geen flauw idee waarrrrrrrrrrrr.

succes ermee

Channel0

Newbie
Viva revolution,

:confused: Onze maatschappij :confused:

Ik gebruik nu sinds het sluiten en vernauwen van het Nederlandse gedoogbeleid geen soft drugs meer.
En ik wordt hoe langer hoe woester van onze absurde, beknopte, ellendige samenleving.
Politiekers lijken corrupt. Veel belangrijke mensen in de politiek, bij justitie en in het zakenleven laten zich kaalplukken door één of andere minnares. Veel vaste kerkbezoekers bedriegen of mishandelen hun gezin. Alcohol is algemeen aanvaard (onze oostenrijkse rechtse vriend rijdt zich te pletter na een bourgondisch avondje)
In het midden oosten worden dagelijks vrouwen mishandeld, niemand die er een reet om geeft.
Neonazi's schelden wreemdelingen uit, who cares :confused:
Werkloze emigranten profiteren van mijn geld (overheidsuitkering, ocmw).
De europese gemeenschap (?), beter zou zijn de Europese Schap.Ieder land zijn eigen wet.
Ze wijzen elkaar met de vinger de schuld van allerlei problemen :angry:
De grote bankmaatschappijen spelen met onze spaarcenten en maken ons blaasjes wijs, who cares :confused:
We verwaarlozen ons gezin door ons gestresseerd leven, nobody cares :rolleyes:
Obama wordt president, een heel klein lichtje in de duisternis :openmouth:
(dit kan allen in het land van "The Golden oppertunities")
Bij ons is alcohol algemeen aanvaard, bij de Moslims niet.
De meeste moslims zijn extreem, de meeste christenen niet :rock:
Grootheden in de wereld moorden voor olie en macht :angry:
Mensen vermoorden elkaar voor hun geloof of overtuiging, who cares :confused:

ROKEN IS SCHADELIIJK,DRUGS ZIJN VERSLAVEND :smoke:
HARDDRUGS ZIJN MAKKELIJKER TE KRIJGEN OP DE ILLEGALE MAKT IN BELGIE DAN SOFTDRUGS.
EEN GRAMMETJE COCAÏNE VERSIEREN IN DE BUURT VAN GENT IS GEEN PROBLEEM :tearsofjoy:
MAAR GE MOET NE KEER PROBEREN OM WIET TE VINDEN :angry:

ZE JAGEN OP HET ENE EN HET ANDERE LEEFT OP :grin:

Kortom mensen zullen altijd zoeken naar een vorm van roes.
Genieten, iedereen zoekt in zijn leven naar genot, wat je graag doet wil je veel doen.
Het was altijd zo en zo zal het altijd blijven.

Iemand die hard drugs gebruikt speelt met zijn leven maar een depressief mens met zelfmoordneigingen houd je ook niet tegen (de meeten onder kennen wel zo iemand) :(
Laat ons allen samenleven en genieten van het leven, elk op zijn manier, elk met zijn behoeften en zijn noden :stoned:

MAAR, LET WEL, NIET TEN KOSTE VAN IEMANDS ANDERS GENOT EN GELUK.

KORTOM "Time for revolution" :rock: :rock: :rock: :rock:

Rendeo

Belezen gebruiker
ZI09 zei:
Rendeo zei:
Bordjes Goes volgen?
Bordjes centrum of station volgen(ik ga er van uit dat die daar wel ergens zijn). Parkeer ergens bij het station ofzo, centrum is op loopafstand en daar heb je de High Life(in het centrum).
Moet je nog makkelijker willen zijn is er ook gewoon een grote parking vóór de shop zelf, moet je het wel optijd zien natuurlijk. Maargoed, scheelt 5 minuutjes lopen ofzo.

Ik heb begrepen dat er een tweede shop is, maar zelf echt geen flauw idee waarrrrrrrrrrrr.

succes ermee

2de shop is net in de buurt, ik bedoel, ik rij op de snelweg, de afrit naar goes kan ik niet nemen want ze werken eraan, ik rij rechtdoor, volgende afrit is naar groe of zoiets. wie weet kom ik dan heel de andere kant uit en weet ik mijn weg niet meer, heb nu de weg opgezocht en had ik toch verder gereden, was ik totaal verkeerd :)

Sgt.Stedenko

Re: Viva revolution,

Channel0 zei:
:confused: Onze maatschappij :confused:

Ik gebruik nu sinds het sluiten en vernauwen van het Nederlandse gedoogbeleid geen soft drugs meer.
En ik wordt hoe langer hoe woester van onze absurde, beknopte, ellendige samenleving.
Politiekers lijken corrupt. Veel belangrijke mensen in de politiek, bij justitie en in het zakenleven laten zich kaalplukken door één of andere minnares. Veel vaste kerkbezoekers bedriegen of mishandelen hun gezin. Alcohol is algemeen aanvaard (onze oostenrijkse rechtse vriend rijdt zich te pletter na een bourgondisch avondje)
In het midden oosten worden dagelijks vrouwen mishandeld, niemand die er een reet om geeft.
Neonazi's schelden wreemdelingen uit, who cares :confused:
Werkloze emigranten profiteren van mijn geld (overheidsuitkering, ocmw).
De europese gemeenschap (?), beter zou zijn de Europese Schap.Ieder land zijn eigen wet.
Ze wijzen elkaar met de vinger de schuld van allerlei problemen :angry:
De grote bankmaatschappijen spelen met onze spaarcenten en maken ons blaasjes wijs, who cares :confused:
We verwaarlozen ons gezin door ons gestresseerd leven, nobody cares :rolleyes:
Obama wordt president, een heel klein lichtje in de duisternis :openmouth:
(dit kan allen in het land van "The Golden oppertunities")
Bij ons is alcohol algemeen aanvaard, bij de Moslims niet.
De meeste moslims zijn extreem, de meeste christenen niet :rock:
Grootheden in de wereld moorden voor olie en macht :angry:
Mensen vermoorden elkaar voor hun geloof of overtuiging, who cares :confused:

ROKEN IS SCHADELIIJK,DRUGS ZIJN VERSLAVEND :smoke:
HARDDRUGS ZIJN MAKKELIJKER TE KRIJGEN OP DE ILLEGALE MAKT IN BELGIE DAN SOFTDRUGS.
EEN GRAMMETJE COCAÏNE VERSIEREN IN DE BUURT VAN GENT IS GEEN PROBLEEM :tearsofjoy:
MAAR GE MOET NE KEER PROBEREN OM WIET TE VINDEN :angry:

ZE JAGEN OP HET ENE EN HET ANDERE LEEFT OP :grin:

Kortom mensen zullen altijd zoeken naar een vorm van roes.
Genieten, iedereen zoekt in zijn leven naar genot, wat je graag doet wil je veel doen.
Het was altijd zo en zo zal het altijd blijven.

Iemand die hard drugs gebruikt speelt met zijn leven maar een depressief mens met zelfmoordneigingen houd je ook niet tegen (de meeten onder kennen wel zo iemand) :(
Laat ons allen samenleven en genieten van het leven, elk op zijn manier, elk met zijn behoeften en zijn noden :stoned:

MAAR, LET WEL, NIET TEN KOSTE VAN IEMANDS ANDERS GENOT EN GELUK.

KORTOM "Time for revolution" :rock: :rock: :rock: :rock:

chill :stoned:

Bovenaan