De coffeeshop terneuzen

Rendeo

Belezen gebruiker
TERNEUZEN - Coffeeshop Miami in Terneuzen gaat morgen om 12.00 uur weer open.

De eigenaar en adviseurs zijn bereid tegemoet te komen aan de strengere eisen die de gemeente stelt aan het gedogen van de verkoop van softdrugs, zegt woordvoerder Hans van As.

Eén van de belangrijkste voorwaarden is dat voortaan niet meer dan drie gram per persoon over de toonbank gaat, twee gram minder dan landelijk gebruikelijk is. De gemeente wil de rol van de laatst overgebleven legale coffeeshop in Terneuzen terugdringen. " Meer passend bij de aard en de omvang van de regionale behoefte", aldus burgemeester Jan Lonink. "Het gedoogbeleid is nooit bedoeld geweest voor de export."

Tot de 'vrijwillige' sluiting eind september trok Miami dagelijks zo'n achthonderd tot duizend klanten, vooral uit België en Frankrijk. Dat aantal moet gehalveerd, vindt de gemeente. De openingstijden van Miami worden aangepast. Na tien uur 's avonds gaat de tent dicht, aldus Van As.

Zaterdag in de bijlage Spectrum: 'Op zoek naar softdrugs in Terneuzen na de sluiting van Miami en Checkpoint'

De PZC organiseert op maandag 2 december een coffeeshopdebat in Porgy & Bess in Terneuzen.

:) :beer:

Musti

Newbie
En nog altijd hetzelfde geleuter in de miami? :confused: Open of nie ? Voorraad of gene voorraad?
Op den lange duur moet ge er van ... :kots:
If somebody knows a little bit more, pleaaaaaaaaaaaaase let me know :smoke:

Sgt.Stedenko

Experimenterende gebruiker
Terug naar middelburg gereden. Nlx gekocht. Die zit er bijna door :openmouth: . Lekkere weed maar je blowt er wel te veel van :P

afterx

Newbie
wie weet als miami open of niet is? ik zal morgen naar miami gaan maar ik zou graag zeker zijn dat de shop open is. alvast bedankt :grin:

afterx

Newbie
ik bevestig dat miami open is :) ..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)

ZI09

Bewuste gebruiker
afterx zei:
ik bevestig dat miami open is :) ..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)

Daar hebben we in Nederland een woord voor: "Kanker".

Kanker Terneuzen, kanker Miami, kanker overheid, kanker kanker kanker kankerzooi.
kkRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr.

Sgt.Stedenko

pfff, ik rij liever 120 km voor 5 gr nlx dan 60 km voor die kutmiami. Er is maar één voordeel van de miami ====>knappe vrouwen :mrgreen:
Had vandaag gehoord op de radio dat ze maar 50 klanten per dag zouden toestaan :tearsofjoy: X3 gram = 150 gram / dag :tearsofjoy:

ZI09

Bewuste gebruiker
Knappe vrouwen bij de Miami?

Je neemt zelf knappe vrouwen mee als je gaat shoppen of wat? :grin:

Checkpoint, daar zaten een paar schoontjes.

Sgt.Stedenko

alee, toch één knappe vrouw. En er werkte daar vroeger nog zo een knap ding, maar tis al een jaar ofzo dat ze er niet meer werkt :cry:

Sgt.Stedenko

ZI09 zei:

Herinner je nog die dat altijd in het zwart gekleed was, gothic stijl. Haar haar was bros en lang. Dan had ze haar haar afgedaan. DA was een snel ding :mrgreen: Jammer genoeg zeiden we niet veel tegen elkaar want ze verstond mijn dialect niet :kots: :angry:

ZI09

Bewuste gebruiker
Sgt.Stedenko zei:
ZI09 zei:

Herinner je nog die dat altijd in het zwart gekleed was, gothic stijl. Haar haar was bros en lang. Dan had ze haar haar afgedaan. DA was een snel ding :mrgreen: Jammer genoeg zeiden we niet veel tegen elkaar want ze verstond mijn dialect niet :kots: :angry:
Ja ze is nu blond.
Ken haar wel van zien, heeft ook al lang een vaste vriend :P

Rendeo

Belezen gebruiker
heeft iemand al een bezoek gebracht aan de miami? heb gehoord dat de politie daar op die parking staat? iemand die ik ken heeft een nachtje in de cel mogen zitten omdat hij 5gr bij hem had, wtf

Sgt.Stedenko

Volgens mij zijn wij,Belgen, niet meer welkom daar. Dus een goude tip. Doorrijden naar Middelburg (voor zolang het nog duurt :smoke: )

afterx

Newbie
@ Rendeo: ik heb geen flikken gezien.....alleen op de nederlandse grens (van belgie naar ndls), ik had geen probleem.....
een goeie tip: probeer om een wagen met een nummerplaat van frankrijk te volgen, als er controle op de grens zijn, ze zullent zeker de fransen controleren :mrgreen:

Sgt.Stedenko

ik begrijp het toch niet goed (wss omdat ik dom ben :P )
1. Miami mag maar 3 gr per persoon verkopen.
2. Miami mag maar 50 klanten per dag serveren.
dan nu de vraag:
Waarom blijft die dan open tot 22:00?? Ik denk dat ze de 50 klanten al zullen gehad hebben tegen dit uur :confused:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Iedereen zegt ook daarom dat de maimi gesloten is en nietmeer opengaat.
Tegen de middag is hij meestal al terug gesloten omdat hij alle klanten al heeft gehad.

Sgt.Stedenko

Ik ben vanmiddag naar Miami geweest. Ik denk dat ze gewoon blijven doorverkopen ipv die 150 gr/dag. Er staat alleen op een blad papier aan de ruit : "Maximum 3gr/persoon en paspoort verplicht".
De weed is wel duur vind ik.
En ja hoor, ik werd bediend door een schoonheid :hearteyes:
Dat meisje met haar lang blond haar. Wat een knap ding! :hearteyes:

moO

Newbie
Sgt.Stedenko zei:
Ik ben vanmiddag naar Miami geweest. Ik denk dat ze gewoon blijven doorverkopen ipv die 150 gr/dag. Er staat alleen op een blad papier aan de ruit : "Maximum 3gr/persoon en paspoort verplicht".

Hoe duur is de wiet dan geworden?
Weet je ook hoeveel wiet soortjes en hasj soortjes er nog verkocht worden?

Sgt.Stedenko

moO zei:
Sgt.Stedenko zei:

Hoe duur is de wiet dan geworden?
Weet je ook hoeveel wiet soortjes en hasj soortjes er nog verkocht worden?

Ze hebben 2 soorten weed: Crystal skull en nog een. De Crystal kost 10 euro per gram en de andere 12 euro.
Ik had 3 gram crystal gekocht maar die was echt slecht! :kots:
Van de hasj weet ik niets (ik smoor dat niet echt)
Doorrijden naar middelburg of goes raad ik u aan

Rendeo

Belezen gebruiker
vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit

ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol

ZI09

Bewuste gebruiker
Rendeo zei:
vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit

ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol
:grin: :grin:

Je moet het ook niet serieus nemen hoor. Vage humor daar :grin:

Ik kwam er een keer binnen, "mag ik 5 gram libanon"
die dude:
"nee"

Toch zo van die momenten dat je even denkt "eh :confused: "
En als ze je hoofd dan zo zien vertrekken hebben ze ook weer eens gelachen :grin:

Ik vind die grap ook alleen achteraf wel leuk, me in hun verplaatsend. Op dat moment zelf vond ik het maar stom. Hehe.

moO

Newbie
ZI09 zei:
Rendeo zei:

die dude:
"nee"

En als ze je hoofd dan zo zien vertrekken hebben ze ook weer eens gelachen :grin:

Ik vind die grap ook alleen achteraf wel leuk, me in hun verplaatsend. Op dat moment zelf vond ik het maar stom. Hehe.

prijs van de snow white nog steeds 7-8 euro, of als fors gestegen? :d

Sgt.Stedenko

Rendeo zei:

ja, die langewapper is wel "de plezantste thuis" :kots:
en van vriendelijkheid "heeft hij geen kaas gegeten" :grin:

Rendeo

Belezen gebruiker
ZI09 zei:
Rendeo zei:

hehe nee :P vorige keer waren ze met 3 aan de kassa, die vent en 2 vrouwen, niemand stond bij die vent en hij zegt " stink ik ofzow " :grin:

Rendeo

Belezen gebruiker
moO zei:
ZI09 zei:
Rendeo zei:

die dude:
"nee"

prijs van de snow white nog steeds 7-8 euro, of als fors gestegen? :d

10 euro , amnesia haze is 12 euro :P

ZI09

Bewuste gebruiker
Rendeo zei:
ZI09 zei:
Rendeo zei:

hehe nee :P vorige keer waren ze met 3 aan de kassa, die vent en 2 vrouwen, niemand stond bij die vent en hij zegt " stink ik ofzow " :grin:
:grin:

"ja naar wiet"

Sgt.Stedenko

kom ik net thuis van miami. Zat die verkoopster met haar geverfd haar een stuk af te snijden van die top. Resultaat, een dikke tak tussen mijn 3 gram snow white. :angry: Ik haat da mens wa :angry:.
Kwam ik vorige week mensen tegen die zelf kweekten en voor mij een prijsje gingen maken. Al niets meer gehoord van die gasten :angry:
Dus de vraag is nu: wie is er de loser, ik of hen. Ik duidelijk :angry:

Rendeo

Belezen gebruiker
nja dat is miami :P vraag me eigenlijk af of ze wel nog goed kunnen draaien, op de keren dat ik gegaan ben was er niets van volk..

vorige week vrijdag kwam ik terug van goes, ik was nog niet uit goes of ik zag al controle, gelukkig stonden ze op de baan in het heen gaan, maar ik denk niet dat het voor drugs was, 4-5 combi's en niet zoveel agenten, toch wel ff schrikken :P

hadden ze hier in belgie ook maar shops waar je rustig kan roken en poolen ofzo :(

Sgt.Stedenko

Er loopt daar geen kat meer rond. Behalve om 12:00 als het opengaat hebben ze wel 5 klanten ofzo :openmouth: . Verkopen ze daar wat degelijk materiaal in Goes? Want de volgende keer is het richting daar. Weg met de geverfde blauwe smurfen in de Miami! :grin:

Rendeo

Belezen gebruiker
Sgt.Stedenko zei:
Er loopt daar geen kat meer rond. Behalve om 12:00 als het opengaat hebben ze wel 5 klanten ofzo :openmouth: . Verkopen ze daar wat degelijk materiaal in Goes? Want de volgende keer is het richting daar. Weg met de geverfde blauwe smurfen in de Miami! :grin:

bwa dat valt mee, alleen moet je soms ook al veel betalen om goeie te krijgen

Bovenaan