De dagen na stoned zijn...

Mindgamer

Badass junkie
De dagen nadat ik een avond knetter lijp ben geweest, ervaar ik vaak als onplezierig. Ik merk toch wel, dat ik wat onzekerder ben, me minder goed kan concentreren, minder helder ben, dat mijn geheugen moeilijk doet en dat mijn woordenschat, achteruit gaat.

-Als ik deze dagen met mensen praat; dan maak ik fouten. Ik interpreteer dingen verkeerd, de en het woorden gebruik ik verkeerd (is altijd al een struikelblok geweest, maar ik heb het nu wel onder controle, alleen de zin lijkt wel weg te drijven of zo :confused: in deze thc kater dagen dan) En er zijn meer kritische momenten. Iets waar ik achteraf altijd over na denk en dan alles analyseer, zodat ik weet; wat er verkeerd ging en wat ik daar de volgende keer aan kan gaan doen.

Ik rook overigens puur en vaak gaat er zo'n 3 gram mijn longetjes in :stoned:

Mijn vraag is trouwens: hoe komt dit en wie ervaart dit ook zo?

acidboy

Badass junkie
Hehe, 3 gram puur roken op een avond... ja dan merk je wel wat van dat soort neveneffecten de dag erna. Voor jou omdat je er maybe wat gevoelig voor bent langer dan een dag..

Ik merk vooral dat ik gewoon 's ochtends minder goed uit mijn bed kom, en de eerste paar uurtjes wat duffer ben. Verder merk ik qua woordenschat en concentratie niet zo heel veel om eerlijk te zijn, geheugen wel, ik vergeet af en toe vrij kansloze kleine dingen, zo van: ik had net mijn sleutels in mijn hand... ze zijn nu kwijt, en dan heb ik ze gewoon op mn tafel gelegd ofzo, hetgeen ik me dan pas weer herinner op het moment dat ik ze zie liggen.

Ik neem aan dat je het niet te vaak doet, in verband met deze katers die je ervaart. Helemaal dan.. vind ik 3 gram puur op een avond veel te veel. Dus ik zou absoluut, gezien je ervaringen the days after, minder roken op zo'n avond. Dan is de kater logischerwijs ook minder hevig.

Mayan

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Hehe, 3 gram puur roken op een avond... ja dan merk je wel wat van dat soort neveneffecten de dag erna. Voor jou omdat je er maybe wat gevoelig voor bent langer dan een dag..

Zoals?
Ik heb zelden tot nooit neven effecten gehad van blowen, al rookte ik meer dan drie gram per avond.
Gewoon lekker uitslapen en je wordt wakker alsof er niets gebeurd was. (Althans ervaren gebruikers). Beetje sloomer als anders, maar na een uurtje ontwaken is dat weg he!

Ik was een tijd gestopt, maar door een bezoek aan Nederland toch maar de coffeeshop binnengesprongen. En na meer als een maand niet te blowen, heb ik de dag erna toch weinig van ondervonden.
Ik heb eigenlijk weinig neveneffecten (op honger en slaap na) mogen genieten van marijuana.

acidboy

Badass junkie
Mayan zei:
acidboy zei:

Zoals?
Ik heb zelden tot nooit neven effecten gehad van blowen, al rookte ik meer dan drie gram per avond.

Precies, per avond, da's heel anders dan sporadisch eens een avondje blowen, en dan 3 gram er doorheen roken... Bovendien kan het ontzettend persoonlijk zijn, de effecten en eventuele neven-effecten van blowen. Ik denk dat het gros van de blowers niet zo'n last heeft van die neveneffecten als dufheid, moeheid, apathie, niet op je woorden kunnen komen.. Maar we hebben niet het over het gros van de blowers.

shokora

Wijs gebruiker
Ik heb de dag meestal wel na-effecten, maar ik ervaar die geen hele dagen. Meestal is het 2 uur na ontwaken wel weer volledig over, ligt er wel een beetje aan hoe lang je geslapen en hoeveel je geblowt heb. Als je om 3 uur nog 2 joints (0.5g each) rookt en je staat om 9 uur 's ochtends weer op, lijkt het mij nogal logisch dat je je dan vaag voelt.

dollegekske

Bewuste gebruiker
nou volgens mij komt dit ook nog wle vaker voor hoor, ik ben ook altijd the day after onhandig, lusteloos, voel me klote en struikel over mijn woorden. tegen de avond is het meestal wel weer over maja dan steek ik er weer ene paar op en dan begint het weer opnieuw

misschien moet je een keer een paar dagen niet blowen kijken of jeje dan beter voelt.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Toch wel herkenbaar; na een avond veel blowen ben ik de dagen erna ook wat 'wazig'. Beetje afwezig, en minder sociaal. Nadenken kost me meer moeite en droom vaak weg. Je lichaam zit tenslotte nog vol thc.
Dit wordt dan onderdrukt door koffie ofzo. :stoned:

tomz0r

Badass junkie
Toen ik in een periode van een maand dagelijks iets meer dan een gram per dag rookte was ik de hele maand erna zo duf en moe en vaag als de pest.
Niet plezierig :wave:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik ben meestal ook wel wat schuchtiger en onzekerder na een avondje paffen, en idd woordconstructies en interpretaties kunnen ook tegensteken, sinds mijn laatste keer mdma heb ik besloten om alles positief te interpreteren en sindsdien is dat allemaal veeeel gemakkelijker geworden. jaja, morgen hoop ik voor school te kunnen werken dus best niet paffen vanavond :(

Bovenaan