De drempel van het feest!

Cooper

Bewuste gebruiker
hej!

Elk keer als ik naar een feestje ga, dan moet ik even een soort drempel over. Ik heb wel veel zin,
maar soms heb ik even moeite met het inkomen en voel ik me enigszins ongemakkelijk.
Even aan de sfeer en de mensen wennen. Na een tijdje verdwijnt dat gevoel, dan voel je je er thuis en als je dikke pil naar binnenwerk dan klopt alles perfect. En daarna gaan de lichten aan :cry:

wie kent die drempel? beschrijf eens hoe je je dan voelt!

Drientje

DF-koning
Meestal ben ik al op het feest nog voordat het feest begint en rol ik er langzaam in. Dat is fijn maar ik snap je punt. Grote feesten met ik ook altijd eerst een rondje lopen en even checken waar de EHBO en de nooduitgang is voor ik echt los kan gaan.

Beanhead

Badass junkie
Ook niet echt last van, ik kies meestal alleen feesten waar ik écht naartoe wil. Plus meeste van de tijd toch iets van drugs op en dan voel ik al helemaal geen sociale moeilijkheid meer :)

En dat is dan vanaf het begin tot het einde helemaal gek worden (of totdat je energie op is natuurlijk)

Als ze me meesleuren naar zo'n saai cafefeest of parkconcert of weet ik veel wat dan voel ik me meestal niet echt op men plaats, dat is ook wel zoiets als die drempel, I guess.

edit: godver wat een fouten

Drientje

DF-koning
Nee maar naar een groot feest ga ik alleen met Unity en wij krijgen nogal eens doordraaiers aan de stand die even willen zitten of echt te hard gaan. Dan is weten waar de EHBO zit wel zo makkelijk.

Cooper

Bewuste gebruiker
Het ontstaan bij mij altijd vlak voor binnenkomst. Dan in zo'n rijtje staan, trapje op, kaartje kopen, af laten scheuren, stempel, garderobe --> even wachten. Zaal binnen, ff rondje lopen --> mensen checken...Trap op, kleine zaal checken, ff blijven dansen, drankje nemen in de lounge, pil erin, naar beneden in de grote daal dansen, naar boven om er eentje te smoken, chill dansen, inslag---> knetterlos!

en nachtje Simplon voor mij! :grin:

Dopezilla

Badass junkie
wobble zei:
Op keta heb ik altijd last van drempels
Heel bekend. :grin:

Overigens kom ik meestal ook rustig aan in de feeststemming op een feestje. Maar eens de muziek begint te knallen knal ik lekker mee. :grin:

Tenzij ik aan de drugs zit, dan knal ik al vanaf het begin.

Olle

langeman

Bewuste gebruiker
Ik begrijp wat je bedoelt, denk ik.... effe aclimatiseren. Ik loop altijd effe heen en weer op die drempel, zoek dan het randje op om erop te gaan zitten en daar een paffie te draaien. Daarna sta ik op om 'm aan te steken en spring ik al rokende van die drempel af.

Het heen en weer lopen moet je zien als het verkennen van het feest; effe de drugs uit m'n peur, bagage in een locker, een rondje lopen, muntjes halen en een sappie scoren. Als ik dan zover ben om te blowen dan gaat het feest beginnen. Alles daarvoor is voorpret.

Bovenaan