De eerste keer

Frances

Newbie
:confused: Ik ben opzoek naar mensen die me iets willen vertellen over hun eerste keer dat ze drugs gebruikte. En waarom ze dan juist verder gingen!
Dit is misschien een rare vraag maar je zou er mij een groot plezier mee doen!

Frances

Newbie
Nou ik wil het hebben over harddrugs! Iemand dat ik kende is gestorven aan een overdosis! En nu moet ik daar een project over maken!
Maar dat is niet echt simpel want ik weet niet echt welk zalig gevoel drugs je geeft en waarom mensen er dan juist mee verder gaan. Ik heb een paar keer gesnoven en eigenlijk vond 'k er niet zoveel aan!
Dus wat ik vooral wil weten is hoe je eerste keer is dat je een shot zet, waarom dat je datt nu juist doet en in wat voor roes het je brengt en of dat die dan zo zalig is dat je het blijft doen!
En ook hoe je lichaam op je verslaving reageert?

looyke

Experimenterende gebruiker
Welke harddrugs? Er zijn er zoveel...
Ik kan toch moeilijk over iedere drugs vertellen hoe t allemaal ging enzo...dan ben ik wel ff bezig

needlefreak

Bewuste gebruiker
Dus wat ik vooral wil weten is hoe je eerste keer is dat je een shot zet, waarom dat je datt nu juist doet en in wat voor roes het je brengt en of dat die dan zo zalig is dat je het blijft doen!

de meeste mensen die beginnen met spuiten, laten hun eerste shot zetten door ervaren shotters. zo is het ook bij mij gegaan. de eerste keer was ik heel nerveus maar na enkele seconden kreeg ik een zalig gevoel. waarom ik begon met shotten? als je drugs shot dan heb je een véél beter effect en je moet er dus veel minder van gebruiken om hetzelfde effect te hebben dan als je het snuift ofzo. daarom is het ook zo verleidelijk om altijd te gaan shotten. veel drugs kun je shotten. ik heb al heroïne (ook methadon),cocaïne,speed,XTC,LSD en alcohol geshot. wel even vermelden dat het heel gevaarlijk is!! ik raad zelf iedereen af om er niet aan te beginnen!

cold-lady

Experimenterende gebruiker
ik heb laatst voor de eerste keer XTC geslikt .... ja wat moet ik zeggen het beviel me eik wel :$
Ik werd er enorm gelukkig en vrolijk van....
ja dat was het wel ...
groetjes

Nillion

Newbie
Mijn eerste harddrugs ervaring was op m'n 17e

2 vrienden van mij deden welleens blowen, en ik wilde dat ook welleens doen. Ik had het al vaker gedaan, dus het was niet echt nieuw voor me. Totdat een van die twee een zakje speed tevoorschijn haalde. We zaten s'nachts buiten in een bushokje ergens buiten Breda, en hij legde een lijntje. Ik was ondertussen goed stoned, en heb uit nieuwschierigheid een lijn speed gesnoven. We hadden geen kaugom of water bij om de smaak te neutraliseren dus toen hij eenmaal doorkwam, heb ik flink moeten kotsen. Ik ben toen ziek naar huis gegaan, en heb het lange tijd niet meer gedaan.
Op mijn 19e heb ik het nogeens geprobeerd uit (wederom) nieuwschierigheid, maar dit keer met kaugom en water wat beter beviel.

Nu gebruik ik af en toe speed. Niet door de weeks, en niet elk weekend, dus ik heb ook niet veel nodig om een vaag gevoel te krijgen.

Bovenaan