DE eerste keer!!

Braindead

Newbie
Goede avond,

ik heb een vraag voor jullie komt omdat ik met een klein dilemma zit,

ik heb een kameraad van mij zover gekregen dat hij zeer binnenkort met mij en een groep vrienden lekker een avond gaat snoepen :stoned:

dit word zijn eerste keer zelf ben ik toch enig sinds wel ervaren nu heb ik goede pillen weten te regelen van 160-190mg zijn ze getest

ik zelf vind hard gaan 1 van de lekkerste dingen die er is dus voor mij ok geen uitzondering dat ik anderhalf in 1x drop , als ik dan toch ga , dan ok gelijk maar goed^^

maar mijn vraag is of het verstandig is hem een hele in 1x te geven , ik mijn eerste x nam anderhalf van pillen die waren getest op 140mg , misschien dat mijn dosis daarom ok zo hoog is omdat ik daar mee begonnen ben:| maar toen wist ik nergens wat van:P

aangezien deze persoon ongeveer, 70 kg is zou een dosis van 120 mg goed moeten wezen. maar deze pil is niet echt goed te breken waardoor hij ok gauw te weinig kan krijgen om hem goed in te laten slaan zoals een eerste keer hoort^^

graag wat advies en jullie gedachte hier over....

als dit wat slordig getypt is sorry voordat. ben nog niet echt bekend met forums en degelijke:wink:

Aalpoepert

Badass junkie
Halve moet voldoende zijn. Anders bijdroppen. Geef hem geen hele, dat kan te zwaar worden in één keer.

Ik begon ook met halve van 120mg, en daar ging ik kankerhard op.

Oh ja en je mag geen kanker zeggen op het forum.

Oom Klaas

Badass junkie
Als ze zo sterk zijn als je zegt gewoon een halve geven, daar had ik mijn eerst keer ook belachelijk veel plezier op. 100 mg vind ik persoonlijk de beste dosering om in 1 keer te nemen, daar boven word het mij al gauw te heftig.

DDeeJay

Belezen gebruiker
of bijt hem door terwijl hij nog in het stripzakje zit.. dan proef je niets en hij schiet niet weg :grin:

tip van de dag? XD

Braindead

Newbie
thanks, voor het advies

wist het denk ik zelf ok wel maar had even bevestiging nodig vooral als ik het boven opzolderr doe en me ouders er 1 verdieping eronder zijn^^

lijkt mij een halve inderdaad het verstandigst ^^

van mij mag deze topic verwijdert worden als dit zo werkt althans

groeten :wave:

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Braindead zei:
Goede avond,

dit word zijn eerste keer zelf ben ik toch enig sinds wel ervaren nu heb ik goede pillen weten te regelen van 160-190mg zijn ze getest
maar mijn vraag is of het verstandig is hem een hele in 1x te geven
aangezien deze persoon ongeveer, 70 kg is zou een dosis van 120 mg goed moeten wezen.

Moah, je lijkt redelijk goed antwoord te geven op je eigen vraag.
120mg lijkt me een goeie dosis. Echter vraag ik mij af hoeveel er nu in die pil zit... je zegt dat ze getest zijn maar alsnog "160-190" .. wat is het nu ^^?

Mijn advies is de pil kapot maken, 3 kwart van de pil(gruis/poeder) in een bommetje of capsule gooien en de rest later bij nemen.

Chris Pontius

Badass junkie
Miss J zei:
Chris Pontius zei:
Gewoon met een mesje druk zetten en hem breken; pas wel op dat ze niet wegschieten.

Of in honderd stukjes afbrokkelen... :angry:

Hehe, dan doe je toch echt iets verkeerd. Ik kreeg altijd gewoon 2 hele stukken'; de een soms net wat groter dan de ander, maar veel scheelde het niet.

yxes

Bewuste gebruiker
lovely space zei:
of haal gewoon een pillen snijder bij de apotheek kost helemaal niets :)

2,50 om precies te zijn :P tis ook nog es een crusher, bewaarbakje, en bekertje voor vloeibare medicijnen. niet dat je aan de andere functies heel veel hebt maar goed.

trippelh

Bewuste gebruiker
yxes zei:
lovely space zei:
of haal gewoon een pillen snijder bij de apotheek kost helemaal niets :)

2,50 om precies te zijn :P tis ook nog es een crusher, bewaarbakje, en bekertje voor vloeibare medicijnen. niet dat je aan de andere functies heel veel hebt maar goed.

Doe je iets niet goed als ik naar de apotheek ga krijg ik het zo mee

Bovenaan