De ergste nachtmerrie.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Sup mensen,

Eergister ben ik samen met een vriend aan de kristallen+1 pil(die een vriend waarvan ik 't kocht erbij kreeg) gegaan. Gewoon een topavond gehad en lekker gespaced, de kristallen waren denk ik niet erg sterk en de pil heb ik geen flauw idee van, maar we hebben toch lekker gespaced.

Nou heb ik gister iets raars meegemaakt.. ik had die nacht de hele nacht niet geslapen en ging gister dus ff slapen (liggen, en ben in slaap gevallen), nou heb ik volgens mij een droom (nachtmerrie) gehad, waar letterlijk alles wat KON foutgaan, ook fout ging. Dat ik opgepakt werd en moest zitten voor bepaalde dingen, dat bepaalde dingen in m'n leven naar boven kwamen waardoor m'n hele leven verneukt werd en als ik een normaal leven wou lijden ik beter kon verhuizen. Dingen die ook echt ZOUDEN kunnen gebeuren..maar het leek zo realistisch dat toen ik wakker werd, ik me af vroeg of het nou echt gebeurd was of niet. Het was geen lucide droom, ik wist eigenlijk niet eens dat ik eht gedroomd had, maar ik had daarna zo'n rotgevoel en twijfelde gewoon of ik het echt mee had gemaakt of niet..

Ik heb wel vaker gehoord dat mensen erg realistische dromen hebben na een nacht XTC, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik twijfelde gewoon serieus of het echt gebeurd was..

Heeft iemand iets als dit eerder meegemaakt?

Btw; aangezien mijn serotonine waarschijnlijk ook op 0 stond, en je na een nacht X erg realistische dromen hebt, kan het zijn dat ik gewoon het slechte van het slechtste droomde omdat ik me toch al zo down/depressief voelde..maar dit was gewoon ECHT raar..

EternalParanoid

Experimenterende gebruiker
033Amnesia zei:
Sup mensen,

Eergister ben ik samen met een vriend aan de kristallen+1 pil(die een vriend waarvan ik 't kocht erbij kreeg) gegaan. Gewoon een topavond gehad en lekker gespaced, de kristallen waren denk ik niet erg sterk en de pil heb ik geen flauw idee van, maar we hebben toch lekker gespaced.

Nou heb ik gister iets raars meegemaakt.. ik had die nacht de hele nacht niet geslapen en ging gister dus ff slapen (liggen, en ben in slaap gevallen), nou heb ik volgens mij een droom (nachtmerrie) gehad, waar letterlijk alles wat KON foutgaan, ook fout ging. Dat ik opgepakt werd en moest zitten voor bepaalde dingen, dat bepaalde dingen in m'n leven naar boven kwamen waardoor m'n hele leven verneukt werd en als ik een normaal leven wou lijden ik beter kon verhuizen. Dingen die ook echt ZOUDEN kunnen gebeuren..maar het leek zo realistisch dat toen ik wakker werd, ik me af vroeg of het nou echt gebeurd was of niet. Het was geen lucide droom, ik wist eigenlijk niet eens dat ik eht gedroomd had, maar ik had daarna zo'n rotgevoel en twijfelde gewoon of ik het echt mee had gemaakt of niet..

Ik heb wel vaker gehoord dat mensen erg realistische dromen hebben na een nacht XTC, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik twijfelde gewoon serieus of het echt gebeurd was..

Heeft iemand iets als dit eerder meegemaakt?

Btw; aangezien mijn serotonine waarschijnlijk ook op 0 stond, en je na een nacht X erg realistische dromen hebt, kan het zijn dat ik gewoon het slechte van het slechtste droomde omdat ik me toch al zo down/depressief voelde..maar dit was gewoon ECHT raar..

Ik heb zo'n realistische nachtmerie droom ook gehad 1 keer maar, voel de schok van toen nog steeds, het was bij de eerste xtc innames :xtc:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
je moet eens een goeie +-200mg mdma kristallen in een bommetje doen en dan gewoon gaan slapen,das gewoon echt super,de realistische dromen die ik ooit gehad heb :grin: .

Miss J

Bewuste gebruiker
evil_kermit zei:
je moet eens een goeie +-200mg mdma kristallen in een bommetje doen en dan gewoon gaan slapen,das gewoon echt super,de realistische dromen die ik ooit gehad heb :grin: .

En en dan ook terwijl je nog "wakker" bent, echt heel vaag maar wel leuk :grin:

nicole1973

Belezen gebruiker
Ja erg is dat... nog nooit gehad dat je ook pijn werkelijk kon voelen? Dat is pas echt drama dat je valt en keihard neer komt en je hersenen blijkbaar een signaal afgeven..bah..
Ik heb er geen patroon in kunnen ontdekken of je nou eens paar weekendjes feest hebt gehad of dat je na 3 maanden niks weer eens wat neemt. Dus ik denk dat het echt aan je lijf ligt

Grz Nic

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Dat wat jullie hierboven zeggen..

Hele realistische dromen hebben/de gekste dromen hebben maar "wakker" zijn?

Bedoelen jullie lucide? (http://www.ld4all.com als je niet weet wat het is)

Daar houd ik me eigenlijk veel mee bezig dus als dit echt zo werkt ga ik het binnenkort is proberen :P

(Droog je dan trouwens niet uit, alsje zo lang gaat slapen maar zo'n droge bek door de MDMA hebt?)

Spor

Wijs gebruiker
033Amnesia zei:
Hele realistische dromen hebben/de gekste dromen hebben maar "wakker" zijn?

Zeker kan dit ! Zelf inegin heel vaak meegemaakt, kwam ik van de discotheek of whatever af, nog teringleip, ging ik liggen met mijn ogen dicht, stond ik daar weer gewoon binnen, wetend dat het niet echt was maar er gebeurde wel vanalles

Een vriend van me heeft een keer een hele avond op de pillen met zijn ogen dicht voor een ventilator gelegen. Bij stand 1 dacht hij dat hij op het strand lag met een briesje, stand 2 ergens op een berg of zoiets en bij stand 3 was ie aan het rijden op een motor :sunglasses: is ie echt uren mee bezig geweest

En verder wat het dromen betreft... Ik droom eigenlijk bijna altijd heel realistisch en ik gebruik bijna nooit mdma / xtc. Maakt ook niet uit wat ik wel of niet gebruik, lijkt allemaal geen invloed te hebben op mijn dromen. Zelfs zware benzo's hebben er geen invloed op, wat heel vreemd is omdat je met benzo's op geen REM slaap zou kunnen hebben.

Bovenaan