De geur verbergen?

xSx

Newbie
Na het blowen, hoe kun je de geur dan het beste verbergen?
dat je ernaar gaat ruiken enzo.

tomz0r

Badass junkie
Buiten blowen met de wind mee.
Zoet drinken, kauwgom en deodorant. Spuit veel deodorant in je nek. Zo deed ik het altijd op school in mijn beginnerstijd als blowend 14-jarig jochie. Helemaal para dat de docenten het zouden ruiken.
Gelukkig werd ik na een tijdje wat makkelijker :P

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
Voor de idle joint pakke men:
-1 lege AH-weekend bolletjeszak
-wat koperdraad
-je favoriete asbak

-Buig en vouw het koperdraad zodat het een opstaande cilinder vormt die net in de asbak past.
-plaats de lege bolletjeszak over het koperdraad zodat het rechtop boven de asbak staat.

Voor de rokende joint pakke men:
-1 tuinslang
-1 luxe oosterse waterpijp slang + mondstuk
-optioneel-
-1 plastic busje
-Actief koolstof

-plak de waterpijpslang aan de tuinslang (als de tuinslang langer is dan je longinhoud groot, dan slaat vrijwel alle rook in de slang neer)
-vul de bus met actief koolstof (bv Norit) en voorzie beide kanten van het busje met een lap stof als filter en plak aan tuinslang.

De rook van de joint in de asbak verdwijnt in de zak, en je blaast uit via de waterpijpslang.
Al is de rook nu vrijwel weg, er is nog wel wat geur.
Verder slaat de rook van pure joints sneller neer en is dus ook aan te raden
Een perfecte addition is ook zo'n stopcontact geurdngetje van AH zoals ambipur.

Als dit alles niet toereikend is kun je ook nog doorslaan en de etherische olie uit je toppen halen, mengen met actief koolstof (Norit), filteren, en weer mengen met het originele (of andere) plantmateriaal. Dan zijn alle geurstoffen eruit gefilterd.

...maar Ambipur werkt dus wel ok :wink:

****edit.. owwwwww je wilt Zelf niet naar wiet ruiken.....zegdatdan :wink:

tomz0r

Badass junkie
Ohja, wat ik ook deed was een flexibel takje dubbelvouwen en daartussen mijn joint vast houden. Hielp wel :tearsofjoy:

Opa

Bewuste gebruiker
Buiten blowen...
Wat dacht je van die alcohol-doekjes om je handen schoon te maken?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
je jas aan, of een andere blouse. of niet vlak na het blowen naar binnen lopen.

iets met knoflook eten helpt ook.

cropp

Badass junkie
zoet en sterk eten en drinken, een plens water door je gezicht op de wc, je handen wassen met water en zeep en je jas uit waarin je hebt zitten blowen.

een sigaret zou ook wel helpen

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Geen deo die ochtend, en een flink stuk gaan fietsen, zodat je naar zweet stinkt. na het blowen lekker douchen, en er is intussen niemand die de wietlucht ruikt.

Bovenaan