anoniempje zei:Mijn ervaring is dat negers graag mogen naaien en versnijden, en niet te vertrouwen zijn als het gaat om drugs.
yeti zei:anoniempje zei:Mijn ervaring is dat negers graag mogen naaien en versnijden, en niet te vertrouwen zijn als het gaat om drugs.
Heb je gewoon pech gehad. De lekkerste & zuiverste white snow kreeg ik altijd van black brothers. Ben er helemaal klaar mee maar zou het persoonlijk nooit van een arabier afgenomen hebben. Maar wellicht is ook deze vooringenomenheid van mij een misverstand: In iedere cultuur tref je motherf*ckers & wereldgozers aan. Ook wat dealers betreft![]()
cobhc zei:weer zon fail topic van mr lysergine die indruk wil maken haha
Echt een volwassen kleuter

J0rrit zei:Coke 1 gram op, weeg het erna, en dan heb je je antwoord toch ook.
Soma zei:J0rrit zei:Coke 1 gram op, weeg het erna, en dan heb je je antwoord toch ook.
Bedoel je basen? Zo werkt dat niet hoor volgens mij..
ligt eraan met wat de coke versneden is...J0rrit zei:Soma zei:J0rrit zei:Coke 1 gram op, weeg het erna, en dan heb je je antwoord toch ook.
Bedoel je basen? Zo werkt dat niet hoor volgens mij..
Niet basen. Ik bedoel, als je het opkookt, er crack van maakt dus, dan blijft er pure coke over, als je weegt hoeveel er over blijft, en dat is 800 mg van de 1000, dan is het 80 % puur, of zit ik ernaast?
als dit bruin is ben ik een neger!!klik voor betere fotoyeti zei:Sorry Frisko,
maar met de beste wil van de wereld kan ik geen yayo op deze foto onderscheiden. Zie een overbelichte vlek & een hoop bruine brokjes, een soort turf of muizenkeutels en daar ga ik niet van watertanden. Van de best denkbare sos trouwens ook niet (meer).
Nichts bleibt fur die Ewigkeit.
![]()

beste yeti,yeti zei:Ik had de slaap nog niet uit mijn ogen gewassen mijn beste Frisko & de klik ook over het hoofd gezien. Bekijk het nu met totaal andere ogen maar de mond blijft er nog droog bij.
U reputatie kennende heeft u deze portie in een nachtje geconsumeerd![]()
Zal u wel goed bekomen zijn maar in het licht van uw gezondheid & uw vaderschap hoop ik dat de yayo u op een dag tegengaat staan. Voor altijd wel te verstaan. Toen ik onverwachts pleegvader van een kleine uit de familie werd, was dat het breekpunt voor mij om de voorraad door het toilet te spoelen.
Wens u een mooie zondag daar in Vlaanderen![]()

dude je bent echt een rund.lysergine25 zei:Nou de klote neger heeft me eerst bijlaten betalen en toen de uitslag bekend werdt was ie verdwenen:
Negers en arabieren ....... je mag niet discrimineren ik weet het:
Het zijn goede mensen, maar handelen moet je nooit me ze doen.
De uitslag van zijn supercoke:
46% coke 1 % cafeine 1% fenacetine.
Ik weet genoeg, ALLE COKEDEALERS mogen langzaam en pijnlijk sterven.
![]()

deze post bewijst jou wijsheid bonie.lysergine25 zei:ach jij Frisko dus ... weet zo wie zo niet wat je snuift .... ENNE DIE BAND NOEMT MEN EEN VERSLAVING ...

Frisko zei:ahja natuurlijk dat jij coke zo afkraakt deranged :P
SOMMIGE hollanders zijn veel te gierig,was ik even vergeten![]()
![]()
![]()
lysergine25 zei:... de klote neger ...
Negers en arabieren ....... je mag niet discrimineren ik weet het:
Het zijn goede mensen, maar handelen moet je nooit me ze doen.
![]()
Deranged zei:Dit alles neemt niet weg dat cocaine voor homo's is.
Zeker weten dat hij die inhaler tot een soort coca-bullet omgebouwd heeft. Kortademig is ie in ieder geval niet meerFlameon zei:@Yeti dat is inderdaad geen drugs, maar astma medicatie.