De groetjes uit Suriname !!

cobhc

Belezen gebruiker
weer zon fail topic van mr lysergine die indruk wil maken haha

Echt een volwassen kleuter

TrippyShit

Badass junkie
:rolleyes:

Hij heeft gewoon wat te vertellen, en er zijn de nodige reacties dus er failed niks.
Ja jouw reactie, die failed. En nou geef ik je TOCH de aandacht, eigenlijk dom :wink:

Judas

Wijs gebruiker
anoniempje zei:
Mijn ervaring is dat negers graag mogen naaien en versnijden, en niet te vertrouwen zijn als het gaat om drugs.

Heb je gewoon pech gehad. De lekkerste & zuiverste white snow kreeg ik altijd van black brothers. Ben er helemaal klaar mee maar zou het persoonlijk nooit van een arabier afgenomen hebben. Maar wellicht is ook deze vooringenomenheid van mij een misverstand: In iedere cultuur tref je motherf*ckers & wereldgozers aan. Ook wat dealers betreft :wink:

anoniempje

Bewuste gebruiker
Daar heb je gelijk in ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn maar in het Noorden wel, Het ,ligt er ook aan waar je mischien de beste contacten hebt natuurlijk dan krijg je altiij het beste. :wink:

berten

Belezen gebruiker
yeti zei:
anoniempje zei:
Mijn ervaring is dat negers graag mogen naaien en versnijden, en niet te vertrouwen zijn als het gaat om drugs.

Heb je gewoon pech gehad. De lekkerste & zuiverste white snow kreeg ik altijd van black brothers. Ben er helemaal klaar mee maar zou het persoonlijk nooit van een arabier afgenomen hebben. Maar wellicht is ook deze vooringenomenheid van mij een misverstand: In iedere cultuur tref je motherf*ckers & wereldgozers aan. Ook wat dealers betreft :wink:

Idd heb ook eens de lekkerste snow van een black brother gekocht(zou ook nooit van een arabier ofzo kopen no offence). Ik kwam die tegen in Gent op weg naar het station en hij vroeg een vuurtje voor zn joint. We waren wat aan het babbelen over het uitgaansleven enzo en plots zei hij "i got flex with me, columbian flex from Rotterdam" en ik mocht wat op mijn tong leggen, dit was poedersneeuw en smaakte ongelooflijk bitter en naar mijn weten moet goeie snow heel bitter smaken. De verdoving was ook heel natuurlijk en heel anders dan pharmaceutische verdoving zoals die van lidocaïne. Zonder nadenken dan maar eentje gekocht voor 40€, had er geen spijt van: lang geleden dat ik nog zo gelukkig gevoeld heb van een lijn, constant glimlachen en ik barstte vol zelfvertrouwen. Ook had ik een loopneus en goed spul doet je neus snotteren, precies vloeistof die langs je keel naar beneden loopt echt top! Nuja niet dat het belangrijk is wat ik hier opzet en zelf raak ik het spul zelden aan, maar denk wel dat de echte zwarten nooit hun gerief zouden mengelen want de meesten willen hun eer hoog houden. Maar zoals gezegd: in iedere cultuur heb je smeerlappen, als je nu wit, zwart of bruin bent.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
cobhc zei:
weer zon fail topic van mr lysergine die indruk wil maken haha

Echt een volwassen kleuter

er is er maar eentje die nu zwaar failed .... en dat ben jij zelf superrukkertje ....

:kots:

OT::

Wat betreft de negert .... op zich ken ik hem niet. Hij heeft ook zijn best gedaan voor mij dus over hem geen slecht woord. Iemand van het CDA vertrouw ik minder .....

J0rrit

Badass junkie
Soma zei:
J0rrit zei:
Coke 1 gram op, weeg het erna, en dan heb je je antwoord toch ook.

Bedoel je basen? Zo werkt dat niet hoor volgens mij..

Niet basen. Ik bedoel, als je het opkookt, er crack van maakt dus, dan blijft er pure coke over, als je weegt hoeveel er over blijft, en dat is 800 mg van de 1000, dan is het 80 % puur, of zit ik ernaast?

Frisko

Badass junkie
J0rrit zei:
Soma zei:
J0rrit zei:
Coke 1 gram op, weeg het erna, en dan heb je je antwoord toch ook.

Bedoel je basen? Zo werkt dat niet hoor volgens mij..

Niet basen. Ik bedoel, als je het opkookt, er crack van maakt dus, dan blijft er pure coke over, als je weegt hoeveel er over blijft, en dat is 800 mg van de 1000, dan is het 80 % puur, of zit ik ernaast?
ligt eraan met wat de coke versneden is...
er zijn versijdingsmiddelen die gewoon meegekookt worden dus dit is nog geen hele goeie referentie... :)

Judas

Wijs gebruiker
Sorry Frisko,

maar met de beste wil van de wereld kan ik geen yayo op deze foto onderscheiden. Zie een overbelichte vlek & een hoop bruine brokjes, een soort turf of muizenkeutels en daar ga ik niet van watertanden. Van de best denkbare sos trouwens ook niet (meer).

Nichts bleibt fur die Ewigkeit.

Frisko

Badass junkie
yeti zei:
Sorry Frisko,

maar met de beste wil van de wereld kan ik geen yayo op deze foto onderscheiden. Zie een overbelichte vlek & een hoop bruine brokjes, een soort turf of muizenkeutels en daar ga ik niet van watertanden. Van de best denkbare sos trouwens ook niet (meer).

Nichts bleibt fur die Ewigkeit.

als dit bruin is ben ik een neger!!klik voor betere foto :wink:
neen yeti.
het ziet er in real life gewoon wit uit.
niet hagelwit maargoed.

iedereen die iets van coke kent weet dat coke er zo ongeveer hoort uit te zien :) :beer:

Judas

Wijs gebruiker
Ik had de slaap nog niet uit mijn ogen gewassen mijn beste Frisko & de klik ook over het hoofd gezien. Bekijk het nu met totaal andere ogen maar de mond blijft er nog droog bij.
U reputatie kennende heeft u deze portie in een nachtje geconsumeerd :grin:
Zal u wel goed bekomen zijn maar in het licht van uw gezondheid & uw vaderschap hoop ik dat de yayo u op een dag tegengaat staan. Voor altijd wel te verstaan. Toen ik onverwachts pleegvader van een kleine uit de familie werd, was dat het breekpunt voor mij om de voorraad door het toilet te spoelen.

Wens u een mooie zondag daar in Vlaanderen :wink:

Frisko

Badass junkie
yeti zei:
Ik had de slaap nog niet uit mijn ogen gewassen mijn beste Frisko & de klik ook over het hoofd gezien. Bekijk het nu met totaal andere ogen maar de mond blijft er nog droog bij.
U reputatie kennende heeft u deze portie in een nachtje geconsumeerd :grin:
Zal u wel goed bekomen zijn maar in het licht van uw gezondheid & uw vaderschap hoop ik dat de yayo u op een dag tegengaat staan. Voor altijd wel te verstaan. Toen ik onverwachts pleegvader van een kleine uit de familie werd, was dat het breekpunt voor mij om de voorraad door het toilet te spoelen.

Wens u een mooie zondag daar in Vlaanderen :wink:
beste yeti,

het ging mij er meer om om hoe het er moet uitzien!!
de substantie zelf doel ik dan op :)
dat het een ei is of van een blok komt maakt geen hol uit.
zoals u hier kunt lezen in dit topic is een ei ook geen garantie.
deze coke die ik laat zien is niet getest maar ik durf er voor te wedden dat het rond de 70% zal draaien.
en als ik bekijk hoeveel coke ik 1.5 jaar geleden gebruikte en nu beste yeti,
dan hoef ik mezelf dat laaste beetje ook niet te ontzeggen vind ik persoonlijk. :)
maarja wie ben ik!?

u bent gegroet,

Frisko :wave:

Judas

Wijs gebruiker
Waarde Frisko,

ik heb er het volste vertrouwen in dat je het gebruik onder controle hebt. Verder twijfel ik er niet aan dat jij een ware connaisseur bent op het gebied van sosa.
Om eerlijk te zijn denk ik nu achteraf dat ik op het moment van de bewuste post verduveld veel zin had om mijn neus te poederen en dat mijn reactie in de eerste plaats tegen mij zelf gericht was: ontkenning, projectie, frust, afzetten tegen de grootste begeerte via jouw foto want het valt niet altijd me om nee tegen de in een mens huizende stem van de coca te zeggen.

Houdt je goed jongen, was niet lullig bedoelt. Kan nou niet zeggen dat jij hier op DF het gebruik van sos aan loopt te moedigen. Kan ook niet voorspellen of ik mezelf wel of niet weer in een yayo-rush zal storten. Kan bij wijze morgen weer gebeuren als duistere motieven de overhand tijdens mijn handelingen krijgen.
En gezien mijn hartstochtelijke geschiedenis met dit verduveld lekkere goedje zal ik maar besluiten met de uitspraak ' wie zonder zonden is werpe de eerste steen '.

Chow,
Yeti

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou de klote neger heeft me eerst bijlaten betalen en toen de uitslag bekend werdt was ie verdwenen:

Negers en arabieren ....... je mag niet discrimineren ik weet het:

Het zijn goede mensen, maar handelen moet je nooit me ze doen.

De uitslag van zijn supercoke:

46% coke 1 % cafeine 1% fenacetine.

Ik weet genoeg, ALLE COKEDEALERS mogen langzaam en pijnlijk sterven.

:hearteyes:

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
Nou de klote neger heeft me eerst bijlaten betalen en toen de uitslag bekend werdt was ie verdwenen:

De uitslag van zijn supercoke:

46% coke 1 % cafeine 1% fenacetine.

Ik weet genoeg, ALLE COKEDEALERS mogen langzaam en pijnlijk sterven.

dude je bent echt een rund.
zoek je een fantsoenlijke dealer!!!

je zit godverdomme in nederland for fucking sake!!!
snap uberhaupt niet dat je blind iets koopt.
dan vraag je erom om gekloot te worden!!!!

mijn raad naar jou toe.laat de coke gewoon voor wat het is,
iemand die 1malig ergens gaat kopen word 9/10 genaaid.

mensen die echt GOEIE COKE hebben die hebben een soort van band met hun dealer zeg maar...
ik bv ben jaren geleden ook genoeg gekloot geweest,maar de afgelopen 6j heb ik altijd flake cocaine gehad,en van uitstekende kwaliteit,daar heb ik geen f*cking testcentrum voor nodig. :)

greetz

Frisko :rock:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ach jij Frisko dus ... weet zo wie zo niet wat je snuift .... ENNE DIE BAND NOEMT MEN EEN VERSLAVING ...

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
ach jij Frisko dus ... weet zo wie zo niet wat je snuift .... ENNE DIE BAND NOEMT MEN EEN VERSLAVING ...
deze post bewijst jou wijsheid bonie.
mijn kijk op jou is voorgoed veranderd sinds dit topic en vooral sinds deze reactie op mijn post van daarstraks :stoned: :wink:
het ga je goed,...

greetz

Frisko :beer:

4 fmp

Belezen gebruiker
Kut man Bonie. Nergens meer eerlijke handel te vinden dus :(
Of in ieder geval erg moeilijk....

Frisko

Badass junkie
ach ik had geen andere reactie verwacht van jou beunhaas.
maar goed dat speed voor stoere en ECHTE mannen is :beer: :rolleyes: :rolleyes:

greetz

cokesnuiver aka Frisko :stoned:

Frisko

Badass junkie
ahja natuurlijk dat jij coke zo afkraakt deranged :P
hollanders zijn veel te gierig,was ik even vergeten :sunglasses: :beer:

:beer:

4 fmp

Belezen gebruiker
Hollanders zijn gierig, teminste veel, daarom laat ie ook foto's zien van coke dealende gansters uit Italie. Statussymbool trots schaamteloos en succesvolle mensen, maar met een klein pikkie.

Op dat laatste punt is het dus weer goed dat we cokesnuivende hollanders zijn :) Snap je het nog met je speed-prikkie?

4 fmp

Belezen gebruiker
Das een fucking inhalator voor asmapatienten!!! Zijn die ook al verboden in de USA?

tsssssaaaa Lekker coke snuiveng jwt

Flameon

Badass junkie
@Yeti dat is inderdaad geen drugs, maar astma medicatie.

@Lysergine: Jammer dat het maar 46 procent coke was :(

r@r@

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
... de klote neger ...

In slechts een paar zinnen spreek je jezelf voortdurend tegen...
Enne: let alsjeblieft op je woorden... :angry:

R@r@

Judas

Wijs gebruiker
Flameon zei:
@Yeti dat is inderdaad geen drugs, maar astma medicatie.
Zeker weten dat hij die inhaler tot een soort coca-bullet omgebouwd heeft. Kortademig is ie in ieder geval niet meer :openmouth:

Bovenaan