• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

De grootste badtrip ooit.

Gisteren heb ik de ergste badtrip gehad die ik me maar kon voorstellen.

ik had rond 4 uur me paddo's geoogst want om 8 uur zouden me vrienden komen.

Om half 9 hebben we de paddo's gegeten. ik heb de hele flush verdeeld over 4 mensen. omdat ik geen gramweegschaal heb, wist ik niet hoeveel gram iedereen eigenlijk ophad. Maar laat ik zeggen 10 a 15 steeltjes. Veel kleine van 5 cm, maar ook een paar grote van? 10 a 15 of zo.
We zaten met zijn 5en op het bed(de 5e was het broertje van een vriend van me, maar die deed niet mee) En we zaten tv te kijken. Alles verliep normaal en we zaten te wachten op dát gevoel, dat zo prettig is.

De lol begon toen ik perongeluk op AV drukte op me afstandsbediening, ik dacht dat een vriend van me D, me tv had gesloopt die al 5 jaar oud is. We zagen het nummer 32 van groot naar klein worden, natuurlijk hoort dat zo, maar ik zag dat sneller en moest dood lachen. Een vriend van mij die het voor het eerst deed L, zei dat dat zo hoorde, maar het ging zo snel voor mij ogen heen en weer dat ik de lol er wel in zag. L vond het allemaal maar nep en dacht dat ik gewoon lollig wou zijn.

Op een gegeven moment draaide alles gewoon om, we kregen allemaal de slappe lach, en D zag een knuffel van mij, met spelden erin en zat er de heletijd naar te staren omdat hij dacht dat het een cactus was. Daardoor moest ik ook doodlachen, J die lag op het bed helemaal dood te lachen om niets. L deed alsof hij ook in onze wereldje zat, maar later bleek dus dat hij er geen fuck van had gevoeld en dus gewoon hilarisch wou zijn.

Het werd wat te druk in mijn kamer, dus gingen we allemaal naar de computer kamer slash woonkamer. Het muziek klonk zo grappig in onze oren, ik heb me doodgelachen. En ik zag al hun hoofden gewoon rare vormen krijgen. Al mijn vrienden bleven doorlachen en weet ik veel wat allemaal, maar mijn wereld draaide van wit om naar zwart.
Ik begon helemaal hysterisch te worden, van wat als de buren ons horen?
wat als mijn moeder thuis komt en me zo ziet? In het echte leven is dat allemaal nog geen eens zo erg, maar op dat moment dacht ik dat het me eind zou worden.

L wou naar buiten, en ik niet want ik wist zeker met de hoeveelheid die ik op had, kom ik niet thuis. D en zijn broer waren al naar buitengegaan, en ik achtervolgde hun op me blote voeten naar beneden(ik heb een portiekwoning) L deed de deur achter me dicht, zodat ik niet naar binnen kon, ik flipte hem echt. Toen ze eindelijk open deden schreeuwde ik dat ze naar buiten moesten gaan. L wist niet dat ik een badtrip had, en begon dus vrolijk me uittelachen. ik gaf hem een vuist in zijn gezicht. Mijn eigen beste vriend. Op dat moment wou ik ze alleen maar weg hebben. ik wou alleen zijn. Maar dat was een grote fout, als ik nou gewoon mee naar buiten ging, was de lol er nog geweest.
Toen ik eenmaal thuis was. heb ik 10 keer heen en weer gelopen omdat ik niet wist wat ik moest doen. Toen ik uit het raam keek naar mijn vrienden wat ze gingen doen, hoorde ik een stem dat ik moest springen en ik zag het helemaal voor mij. Natuurlijk was die stem er niet, maar ik hallucineerde hem.

Ik liep naarmijn kamer en ging zitten met een paar suikerklontjes in me hand. Ik hoopte dat dat het zou afremmen. Toen ik me ging omkleden lag ik halfnaakt onder de dekens. de dekens voelde ik nog geen eens. het licht was aan en de tv ook. Alles bleek eerst nog grappig te zijn, ik keek naar mijn gordijnen, naar mijn luxeflex, en naar mijn luipaarde grond.
Wel hilarisch dat het was, die 5 minuten.

Ik dacht dat ik anders moest slapen. Ik deed alles uit, en probeerde te slapen. Dat had ik niet moeten doen. Ik kreeg steeds beelden voor me hoe ik zelfmoord kan plegen en ik begon op me wang te bijten. Zelf voelde ik niet hoe hard ik beet of hoeveel wang ik er afgebeten heb. Pas vandaag zag ik dat me beide wangen helemaal kapot zijn en opgezwollen.

Toen het licht dus uit was, zag ik mensen voor mij, een meisje bij mij gordijn, en ik hoorde steeds stemmen en rare geluiden. ik wou iemand om mij heen op zijn minst een warme deken, maar het voelde alsof ik daar bloot lag. Ik voelde zelf niet of het warm of koud was.

Ik deed het licht weer aan. Ik keek in de spiegel en me pupillen waren erg groot, maar ook had ik veel angst in mijn ogen.
ik deed de tv aan, en zat de heletijd te woelen in me kamer. Ik keek naar de deur, toen naar het raam, ik voelde me echt heel opgesloten. Maar ik probeerde toch iets te doen zodat ik afleiding had, maar alles deed ik in een kring. De afstandbediening lag steeds op de zelfde plek, en ik deed een kwartier lang de zelfde dingen. licht aan, licht uit, naar de spiegel kijken, naar de afstandbediening, dan naar de grond en tenslotte naar de tv.

Toen ik naar de tv keek, werd alles blauw en rood. En de ondertiteling ging over mij.
Ik heb heel wat problemen binnen mijn relatie, en het staat op ontploffen, maar het verbreken is bijna even moeilijk als je eigen ouders vermoorden om het maar zo te zeggen. Ook ben ik teveel gehecht.

Ik las in de ondertiteling bijvoorbeeld '' je probeert wel een vriendje te zijn maar dat lukt je toch nooit'' Dat zijn mijn woorden, die ik ooit heb gezegt tijdens een ruzie tegen mijn vriend.
En er stond ook van '' je komt aan met een bosje bloemen, en ben ik niet genoeg voor je''. Op een gegeven moment zag ik overal op welke programma dan ook, de ondertiteling '' je bent het niet waard'' en dat ik het gewoon moest doen. Ik heb elk programma in blauw rood gezien, als slecht en goed. En al mijn problemen kwamen op tv. Zelf was alles een beetje grijskleurig in me kamer, en ik hoorde me konijn steeds aan de tralies knagen, maar als ik keek was hij rustig aan het slapen. Waarschijnijk waren het gewoon geluiden die zich herhaalden in mijn trip.

Steeds vertelde iemand mij dat ik zelfmoord moest plegen.
Steeds als er een probleem ontstond in me hoofd tijdens de trip, zoals van ''wat als ...''
of '' hoe zou het met me vrienden zijn, '' of
'' wat als ik stop met ademen''
want de reden waarom ik niet durfde te slapen was omdat ik bang was om dood te gaan. Ik was zo in de war dat ik dacht dat ik misschien wel kon stoppen met ademen opeens.
Maar elke keer als er dus een probleem was, bleek iemand het te fixen. Bijvoorbeeld als ik zorgen maakte over me vrienden omdat ik ze zomaar naar buiten had geflikkerd, zei iemand weer tegen mij dat het wel goed gaat met ze. Maar dan een minuut later zei iemand weer tegen mij dat ze misschien wel rare dingen hebben gedaan en nu een badtrip hebben door mij.

Ik was zo in de war gisteren. Ik heb me echt verschrikkelijk gevoeld. Ik heb die avond/nacht op de tv me hele leven gezien. Het klinkt echt fucking raar, maar echt de keuzes waar ik voorheen mee zat kwamen op tv. De problemen waarmee ik zat, kwamen ook op tv. voornamelijk met mijn vriend.
Ook elke keer als ik dacht van, wat als me vriend hier achter komt, want we zouden eigenlijk de eerste flush samen proberen. En ik dacht ook dat mijn vriend me had gebeld, maar dat was niet zo. Maar elke keer als ik gewoon iets dacht wat misschien gebeurd kon zijn, dacht dat het ook zo was, en maakte het me alleen nog maar meer in de war.

Ook zat ik vast in eensoort van tijdsvertraging. Ik liep bijvoorbeeld vooruit, maar dan zie ik niet dat ik vooruit loop, voormij zie ik gewoon dat ik nog sta, en als ik dan stop met lopen dan pas zie ik het beeld dat ik eigenlijk hoorde te zien ondertussen dat ik ergens heen liep.

Dit was echt de ergste trip. Ik weet niet wat er mis ging. Ik was echt vrolijk en zo.
Maar als ik nu er over na denk, denk ik dat ik het met teveel personen heb gedaan als eerste. Want vorig jaar heb ik het gedaan met me vriend, en toen ging alles goed. In elk geval wacht ik zelf nog wel voordat ik er weer aan begin. Want dit heeft me toch wel laten schrikken.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Heftige ervaring, gelukkig ben je gewoon gaan liggen en heb je geen gekke dingen gedaan, alleen gedacht.
Op zich kwam er na elke negatieve gedachte weer een relativerende, positieve gedachte. Wel prettig.

take care,
Erwin

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt heftig... Hoe zagen de mensen eruit die je hallicuneerde? Zag je 'echt' mensen met huid enzo of zag het er weer anders uit?

Wel een kutstreek om je buiten te sluiten, is niet iets wat je moet doen tijdens 't trippen.
4-5 mensen is voor mij te veel tijdens trippen op paddo's, 3 vind ik meer dan genoeg.

Naja.. bedankt voor je report en succes met 't verwerken enzo

raging_bull

Bewuste gebruiker
Dat omdraaien van wit naar zwart lijkt me raar om mee te maken. Eigenlijk zijn het problemen die er wel degelijk zijn, maar die de paddo's verergeren.

- Ouders mogen het niet weten
- Buren mogen je niet horen
- enz..

Je moet er eigenlijk achter komen wat er nu precies je bad trip triggerde.. Daar leer je enorm veel van. Achteraf is het allemaal een gorte inschattings fout geweest, alleen zie je dat niet in als je onder invloed bent.

Wat ik persoonlijk altijd belangrijk vind is dat ik weet hoeveel ik heb ingenomen.. Als je niet weet hoeveel je hebt gehad dan kun je para worden en gaan denken dat je veel te veel gehad hebt. Door die kleine dingetjes uit te zoeken en rekening mee te houden voor je gaat trippen scheelt je een hoop elende.

azgaza

Badass junkie
Jezus dat is best heftig. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt met paddo's, maar ik weet wel dat paddo's erg.. mindfucked kunnen zijn. Nouja iniedergeval heb je het gewoon overleefd zonder overhaaste (onverstandige) beslissingen te maken. MIsschien volgende keer (als die er nog komt) een lagere dosis?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Goed beschreven, het is wel een interessante trip.

Maareh... Het is onhandig (en dom) om niet te weten hoeveel je ergens van neemt. Daarnaast heb je paddo's volgens mij onderschat. Als ik je verslag zo lees, klinken er wat psychische problemen in door (neiging tot zelfdestructie om maar wat te noemen). Dit soort dingen komen niet uit het niets, oftewel: een zelfonderzoek zou wellicht op zijn plaats zijn, in ieder geval voordat je nog eens gaat trippen. Tot zover mijn advies.

Bedankt voor je verslag.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Heftig hoor ...

Hoe gaat het met je vriend ?

Is de vriendschap ook voorij ?

Paddo zijn geen speelgoed ...

Dat denkt iedereen ondertussen wel in dit land.

zeer sterke drugs zijn het en kunnej e goed verneuken.

Het is ook niet te peilen omdat het aanbod constant wisselt.

Met lsd als je je eigen vel hebt weet je gewoon hoe en wat.
Met paddos zijn te verschillen te groot, je maaginhoudt en je geestleijke toestand zijn zo beinvloedend.

Stonie

wat inderdaad dom van me was, is dat ik dus niet wist hoeveel ik in had genomen, zelf kan ik niks bedenken wat fout ging, we waren gewoon de hele tijd lol aan het maken en shit, en echt in een fractie van een seconde draaide alles opeens om,en bleek de lol opeens weg te zijn.

Me vriendje weet het nog niet, en me vrienden weten ook niks van mijn badtrip.

L, die zei dat het allemaal nep was en shit, kreeg de trip pas nadat hij naar buiten was geflikkert door mij.
Verder had niemand ergens last van of wat dan ook.

Ik kan echt niks verzinnen wat fout ging. Ik had het echt erg leuk en zo, en het was lachen gieren brullen maar opeens niet meer.

Zoiets als je bijvoorbeeld dood lacht om een grap, en dat dan iemand je verteld dat je hond dood is of zo, dan lach je niet meer verder. om het maar zo te zeggen.

In elk geval, ben k er niet echt uit. En ik weet dat paddo's geen speelgoed zijn, en ik heb ze niet echt onderschat of wat dan ook.
Misschien dacht ik dat ik me blij voelde toen ik ze in nam, maar was het niet zo.
Ik weet het niet.

edit: De mensen die ik zag waren niet echt realistisch met huid en shit, eerder verzonnen figuren die ik hallucineerde.

Leola

Experimenterende gebruiker
Wow, echt ontzettend freaky! Lijkt me ontzettend akelig, vooral als iets of iemand tegen je zegt dat je eigenlijk gewoon zelfmoord moet plegen. Wel goed dat je je er wel hebt weten uit te redden. Maar vreemd dat het zo kan omslaan, misschien was het de omslag om naar buiten te gaan, was dat even een te grote verandering. Misschien, maar dat moet wel kunnen denk ik zo toch.

Take care

Dat is best jammer Frances, want met paddo's kan je ook heel veel lol hebben hoor,
maar bij elk drugs zit de risico eraan vast dat het fout kan gaan.
of het nou paddo's zijn, lsd, coke of wat dan ook.

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Wow, zeer heftig!
Zo zie je maar hoe veradelijk paddo's kunnen zijn.

Heb toevallig gister zelf ook een bad trip gehad, maar door te relativeren en me vast te houden aan leuke momenten ben ik er weer uit gekomen, zal proberen z.s.m. een report te schrijven, als ik me weer wat meer dingen heb herinnerd!

mooi report!

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Jammer dat het niet leuk was. Hoop dat je het idd wat kunt relativeren en er objectief naar kunt kijken, zodat je er misschien weer sterker uit komt.
Btw wel kutactie van je "vrienden" dat ze je tijdens je trip buiten hebben gesloten. Kan op zo;n moment echt verkeerd vallen.

paupie

Bewuste gebruiker
zo'n angstige blik in de spiegel met grote pupillen enz. komt mij bekend voor. Bij mijn laatste trip had ik precies hetzelfde en het was toen bij mij net op het randje van bad gaan.

neti

Badass junkie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Volgens mij waren die problemen al aanwezig in jezelf, die negatieve gedachten, de paddo heeft ze gewoon naar het oppervlak gebracht, daar hoeft niet altijd een aanleiding voor te zijn, misschien omdat je ze al te lang (onbewust?) opkropt? Ik zou zeggen, wees blij dat je deze ervaring gehad hebt, je gaat nu veel makkelijker deze problemen kunnen verwerken. Je gaat je hier later zowieso veel beter door voelen! :wink:

Dit zijn echt intressante ervaringen van de paddo, ondanks dat het op de moment zelf hééél kut is :rolleyes: Dit vind ik ook zo mooi aan de paddo :)

greetz, en nog veel succes met het verwerken!

Argulas :wink:

Temptation

Belezen gebruiker
wtf??? horen dat iemand zegt dat je zelfmoord moet plegen???
misschien maar beter met je stiekeme handjes van ons therapeutische snoepjes afblijven, voor je misschien ook een poging tot vliegen doet???

wat voor soort paddos waren het eigenlijk? dat zie ik nergens staan :wink:

het waren mexicaanse. Ik heb overigens tijden me lachbuien geen kleuren gezien,alles was alleen grappig enkreeg rare vormen.
en bij me 1e trip heb ik ook geen rare kleuren gezien?? ook alleen maar rare vormen?

in elk geval ben ik nu bezig met mijn tweede flush, na deze kweekset ga ik misschien een stapje hoger, :tongueout: maar ik hou het nog op mexicaantjes hihi.

Ik hoef het niet echt te verwerken,en een paar van jullie haddengelijk, ik voelde me daarna echter wel stukken beter.
Maar toch, als het wel bij mij zelf ligt, ben ik toch wel een beetje bang dat het dadelijk weer gebeurt.
in elk geval, is het geen groot probleem gebleven.
ik weet alleen wel dat die dag de meest kutte dag van me leven was

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Ben het helemaal eens met Argulas.

Ben zelf ook een keer behoorlijk bad gegaan en dat werd ook door iets kleins en onbenulligs veroorzaakt (ik had de volgende ochtend vroeg een afspraak, dom dom dom). Uiteindelijk behoorlijk wat over mijzelf te weten gekomen, en de ervaring zelf was behoorlijk psychotisch. Maar sinds die trip ging het vele malen beter met me en kwam ik uit een dal. De paddo heeft toen gewoon een aantal zwakke punten laten zien. En het kan je een hele grote spiegel voorhouden met al je (negatieve) gedachtes.

Aan jou het advies (van mij en je paddo) om wat te gaan doen met de dingen die je dwars zitten. Achteraf was zelfs mijn bad trip een van de beste dingen die me overkwam...

Wel voorzichtig zijn met jezelf! Succes!

Bovenaan