• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

De grootste kick van m'n leven

Coldwaver

Newbie
Hallo beste forumleden! Ik ben een jongen van 27 jaar uit Belgie, en ik wil hier mijn eerste ervaring met mdma delen.

Zo'n 9 maand geleden heb ik mijn allereerste ervaring gehad met mdma in tabletvorm, xtc dus. Eigenlijk best laat, aangezien ik altijd al (sinds m'n adolescentie) vrij benieuwd ben geweest naar het waarom van het feit dat dit zo'n populaire drug is.
Het is zo dat ik al aardig wat ervaring had met speed, wat voor mij in combinatie met alcohol nog steeds het ideale middel is om een leuke, lange avond te hebben, vooral omdat het het gevoel van dronkenschap nogal onderdrukt. Met teveel drank op val ik waar dan ook in slaap of word ik misselijk, en da's de bedoeling niet vind ik. Maar dat terzijde.

Begin maart van dit jaar was dan toch het moment aangebroken dat ik eens zo'n pilletje zou proberen. Er stond een veelbelovende undergroundparty in een middeleeuwse fuifkelder op het menu waar ik al maanden naar uitkeek, en zeg nu zelf : is er een beter moment om xtc uit te proberen dan in zo'n setting , met al je beste vrienden/vriendinnen en gelijkgezinden om je heen, met je favoriete muziek?
Om eerlijk te zijn waren mijn verwachtingen niet al te hoog. Ik dacht dat het een speedachtig effect zou hebben, misschien met wat meer euforie of zo. Een goede vriend van me had de pillen geregeld en deed me er eentje cadeau, omdat het mijn eerste keer was. Dat was altijd al één van mijn basisprincipes : geen pillen van onbekenden aannemen of kopen. Zo heeft mijn moeder het me ook altijd geleerd. :mrgreen:

Maar goed, het moet zo rond middernacht zijn geweest dat ik mijn pilletje naar binnen kapte met een slok bier. De sfeer was al gemoedelijk, ik zag veel bekende gezichten binnenkomen, en de avond kon beginnen. Zo'n klein uurtje later voelde ik tot mijn verbazing nog helemaal niks, en ik begon al te vrezen dat het waardeloze pillen waren, of dat de dosis te laag was. En plots was het daar, als een donderslag bij heldere hemel : wwwwWWWWHAMMMmmm...! Een onbeschrijfelijk gevoel, tintelingen door heel m'n lijf, vuurwerk spatte alle kanten uit, ik wist werkelijk niet wat me overkwam, alle remmen los. Wat een rush!

En het wordt nog veel beter. Ik moest namelijk over een kwartiertje plaatsnemen achter de draaitafels, omdat ik één van de drie Dj's was die avond... Als ik er nu aan terugdenk, snap ik nog steeds niet hoe ik dat tot een goed einde heb kunnen brengen. Ik huppelde door heel de zaal en vertelde iedereen die het wou weten dat ik zometeen de vetste schijven zou draaien, soms met een knuffel erbij. Sommigen verklaarden me voor gek, anderen vonden het dan weer geweldig.
Mijn openingstrack die ik oplegde was deze : http://www.youtube.com/watch?v=wp9_RAnAjSg
Zoals jullie kunnen horen een nummer met een lange aanloop, om vervolgens helemaal los te barsten. En dat deed het publiek ook, tot mijn grote jolijt. De kick die ik ervoer op het moment dat de dansvloer volstroomde om los te gaan op dit nummer, was te mooi voor woorden. Zo heb ik een hele set van anderhalfuur uitgespeeld, één lange 'DJ trip' op mdma. Ik besef maar al te goed dat het evengoed allemaal in het honderd had kunnen lopen (ik draai met vinyl), maar mijn dosis was net perfect om dit nog aan te kunnen. Ik zal het in elk geval nooit vergeten :grin:

De DJ die na mij kwam was een travestiet die ik redelijk goed ken, en voor zover ik me kan herinneren kon ik met m'n handen niet van zijn kont en heupen blijven terwijl hij stond te draaien (hij vond het niet erg). Nadien ben ik met m'n vriendin gaan kussen, met een heleboel mensen gaan flirten/praten/knuffelen etc, en hoewel het een heel lange avond was, leken de uren net minuten en begon het goedje langzaam maar zeker uit te werken. Ik zou hier nog meer kunnen vertellen, maar er zijn helaas wat zwarte gaten en ik ga ze niet opvullen met verzinsels.

Wat een nacht!

Madbadger

Newbie
Klinkt heerlijk!

Zelf heb ik helaas geen enkele extreme passie (zoals muziek maken of een sport beoefenen) of extreem talent, maar kan me voorstellen dat dat toch nog een extra dimensie is dan.

Zelf ben ik 26j. Beginnen smoren op mijn 15, en van mijn 18 tot op heden zeer intensief (lees: dagelijks, met enkele periodes wel minder tot niet, maar zeer schaars). Harddrugs heb ik altijd op afstand gehouden en kwam er ook niet extreem veel mee in aanraking. Was zelfs de enige van mijn klas (6de middelbaar) die sigaretten rookte (niets om trots op te zijn hoor, integendeel, maar om een beeld te scheppen). Ook al 1x paddo's gedaan, als ik ongeveer 20 was.

Iets langer dan een jaar geleden mijn eerste keer speed gedaan. Had het nooit verwacht, maar het gebeurde spontaan. Vervolgens eens coke. Nadien kwam xtc. Nadien kristallen (mdma). En daarna truffels.

Verder ga ik niet. Spuiten en consoorten zijn uit den boze en voor lsd heb ik enige angst.

Mijn favoriet blijft inderdaad de eerste keer xtc. Met niets te vergelijken voor mij. Ik zou zo terug zappen naar dat moment. Zeer herkenbaar altijd. Moest dat het algemene gevoel zijn (zonder gevolgen): niemand depressief en niemand eenzaam. :sunglasses:

Coldwaver

Newbie
Bij mij was de eerste keer speed ook spontaan, kreeg een lijntje aangeboden bij een vriend thuis. Idem met coke, maar dat heb ik nog maar 2 keer gedaan en zelf nooit gekocht omdat goeie kwaliteit voor een correcte prijs hier moeilijk te vinden is. K'vind speed sowieso leuker.

Morgenavond ga ik me weer aan een pilletje wagen, het is inmiddels alweer 2 maand geleden :hearteyes:

Bovenaan