• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

De hel van lean

Sunny Beach, 19 augustus 2017. Ik ging lekker met m'n strijders op vakantie. Alleen 1 minpunt van de vakantie was de dag dat ik in de eerste zin vermeld heb. Ik herinner het me nog als de dag van gister, schrik er soms wakker van en zit er soms over te dagdromen. Ik praat over het fenomeen Lean.
Dit klinkt als een heftig verhaal. Ik zal je het van te voren verklappen, dat is het ook. Ik neem je mee in één van mijn ergste drugsverhalen die ik met jullie deel op dit welbekende forum.

Mijn techno-stapmaat en ik knoeien wel eens met beïnvloedbare middelen op je lichaam 'a.k.a' drugs. We hebben veel geprobeerd in een korte tijd. (Ongeveer 9 maanden) Je kunt ons eigenlijk een jong getalenteerd pseudo duo van Mythbusters noemen. (Alleen dan van drugs ;D) We ontdekken veel in het 'snuif- en slik wereldje' en we houden wel van een gek avontuur. Vergelijkbaar met ons jeugdidool Ash Ketchum van Pokemon houden wij van een risicovoller en gevaarlijker avontuur. Deze dag deden we namelijk 'Lean' en ja je denk wat zou dat nou zijn. Het is dus een codeïne overschot in je lichaam waardoor je een lekker gevoel van zou krijgen. Mijn maat werd dus die dag denk ik eerder wakker dan ik en zat aan drugs te denken ofzo. En dacht dus aan Lean. Hij vertelde het idee tegen mij met mn afgezopen brakke kop en ik knikte ja dit moeten we doen. Die avond hadden we dus paracetamol gehaald met codeïne er in en we hadden het gefilterd met een koffiefilter zodat alle codeïne er uit ging. Het was echt experimenteren met een plan, ik voelde me net Heinz Doofenshmirtz hahahahaha. Nee maar zonder dollen, wij dus gemixed met Sprite het supplement opdrinken en de nacht voortborduren op een 'Lean' gevoel. Maar...... Niets is minder waar bij ons het gewenste gevoel werd verwacht werd het gebarricadeerd door een intense hel. Mijn maat had eerst een gevoel van dat hij naar de dokter moest, hij kon het vergelijken met dat bloedzuigers al z'n bloed uit z'n hersenen zogen. Hij zag alleen maar wazig en dacht serieus dat hij het einde van zijn leven had meegemaakt en hij zag bijna het witte licht en nee daarmee bedoel ik niet de cover van Marco Borsato. Maar zal niet leuk staan op je graf 'Sunny Beach'. In ieder geval hij kreeg het koud en op begeven moment trok hij weer bij en ik en mijn strijders dachten dat het een allergische reactie was. Maar... niks is minder waar ik kreeg hetzelfde als mijn maat. Ik zag zelfs niet goed de geile serveerster langs me lopen zo wazig werd ik. Het werd zo hevig dat ik hevig begon te zweten. Normaal zweette ik dus wanneer dat geile wijf langs me liep maar nu kwam het dus door Lean. Het ging op begeven moment over. Ik kreeg enkele minuten daarna extreme maagkramp. Dat was echt een marteling! Het leek net alsof ergens in de buurt Voldemort achter een bosje stiekem kwaadaardige spreuken op me af zat te vuren. Het ging maar niet over en op begeven moment lag ik op de grond en zag ik zag ik het niet meer zitten. De sterren aan de hemel zou mijn laatste blik zijn van het leven. Daarna had ik een sappige slice pizza gegeten en ging het wat beter. We namen de Bulgaarse taxi en gingen naar een techno club.
Toen we daar aankwamen kwam het kwaadaardige gevoel terug! Dat moment dacht ik echt aan Rennie maar dat had ik niet bij me. Op begeven moment zat ik bewegingen te maken als een dikke pad die met een poot ergens aan vast zit en niet los komt, alleen deed ik mn handen op mijn buik en trok ik een gezicht wat Carlo Boszhard van de tv-kantine mij niet kan na doen. Aan die laatste zin kan je wel zien hoe heftig de marteling was. Op begeven moment zat ik een half uur rondjes te lopen meer dan een gemiddelde spacer op Thunderdome kan ik je vertellen maar die trok waarschijnlijk een andere kop dan ik, een wat vrolijkere. Ik ging uiteindelijk met mijn strijders de technoclub binnen en het werd minder. Ik dronk wat water en begon redelijk op de technomuziek te beuken. Ik zag nog een bewaker wat drugs aan een meisje geven en ik voelde me helemaal thuis. Wat is er beter dan een technofeestje na een hevige domper daarvoor. Uiteindelijk zijn we met z'n alle naar huis gegaan en hebben we even geëvalueerd over deze ervaring. We hebben er veel over gespeculeerd en zijn tot conclusie gekomen dat we het nooit meer gaan doen in welke vorm dan ook! Aan het eind van de avond hadden we tot rust even met z'n alle een spuitje genomen. Dat laatste is verzonnen.

- David

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Sunny Beach, 19 augustus 2017.
Knap dat dit verhaal zich in de toekomst afspeelt...

Deze dag deden we namelijk 'Lean' en ja je denk wat zou dat nou zijn. Het is dus een codeïne overschot in je lichaam waardoor je een lekker gevoel van zou krijgen.
Misschien even beter je huiswerk doen de volgende keer, want lean is hoestdrank (waar zowel codeïne als promethazine inzit) gemixt met Sprite. Met andere woorden, promethazine miste bij jullie in de mix om het echt lean te noemen. Jullie hebben dus geen lean op, maar gewoon codeïne.

Verder ben ik door het gebrek aan alinea's wel afgehaakt bij je verhaal, op deze manier is het niet te lezen.

Bovenaan