de hele zaterdag plat

Skippy

Wijs gebruiker
afgelopen weekend hadden ik en mn maat pillen gehaald, dit keer TP.
Die kende ik nog niet, we hadden een hele leuke avond, die vrijdag, we waren met veel mensen, de volgende dag rond 12 uur gingen we maar een keertje slapen, en werden zondag rond 10 uur 's ochtends pas wakker! :openmouth:

Heeft iemand van jullie dit ook gehad?
Dit heb ik nog nooit gehad zo lang slapen echt bizzar, en zonde ook, maar zal het wel nodig gehad hebben.
En ik weet niet of je hier over de pillen zelf mag praten, maar ze waren wel goed, maar niet getest, kent iemand deze TP 's?
Het zijn blauwe ronde, met TP erop duidelijk.

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
ik space hem nu nog van het wknd maar dan van iets anders wel lachuh opzich maar aankomend wknd heb ik een afspraak staan en ja daar moet ik me wel goed op voorbereiden anders weet ik niet wat er met me gebeurd :rolleyes:

Mac...

Badass junkie
Tja slaaptekort en je lichaam uitputten kan resulteren in lange nachten slapen, ook al vind ik dit wel erg bizar, mja

En over die pillen :smilingimp:

Skippy

Wijs gebruiker
lieky speedfreaky zei:
ik space hem nu nog van het wknd maar dan van iets anders wel lachuh opzich maar aankomend wknd heb ik een afspraak staan en ja daar moet ik me wel goed op voorbereiden anders weet ik niet wat er met me gebeurd :rolleyes:

wat voor wild weekend heb jij gehad dan? en slaap je dan ook zo lang
als ik?

Psykaholik

Wijs gebruiker
meestal als ik mdma heb gepakt slaap ik kort eig
val wel altijd zo goed als direct in slaap als ik ga liggen maar slaap dan maar 5a6 uurtjes ofzo
ma voel me de dag erna wel nie slecht ofzo meestal word ik wakker rook ik een joint ga ik eten derna ff chillen en kunnen we er weer tegen aan gaan :P

Bollie

Bewuste gebruiker
na ghb gebruik val ik ook altijd als een blok in slaap. Meestal zelfs nog als de ghb aan het werken is.

Bovenaan