De ideale high.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Beste mensen

Na door een vendor opgelicht te zijn (door een '-' niet te zien in de domeinnaam heb ik ondertussen een nieuwe vertrouwde vendorngevonden op aanraden van iemand.

Nu is mijn vraag: wat is de ideale toepassing voor mij?

Welke high ik wil bereiken?
Beetje euforisch, maar het meest belangrijke.. ik wil de hallucinaties bereiken die je krijgt als je veel te veel mdma pillen in je mik hebt. Dingen zien.. zoals een reuzenrad in het midden van je tuin, een hele grote kermis langs het kanaal. Een vliegende auto.. jullie kennen het wel.

Welke chemicals heb ik nodig om dit effect te bereiken?

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Zo werkt psychedelica niet. Het vervormd de werkelijkheid in patronen maar laat je niks zien wat er niet is. Enkel vervormd.

Als je echt gekke dingen wil zien kan je beter DMT doen.
Ik vroeg dus ook niet om een psychedelica. Maar een research chemical die de hallucinaties kan immiteren van mda (stof van mdma die voor dz hallucinaties zorgt)

mitchieee

Wijs gebruiker
als je zulke hallucinaties wil hebben moet je tog overstappen naar een zeer gevaarlijke trip plant hehe:) mdma hallucinaties zijn zonder te twijfelen naar mijn idee de meest geweldigste raarste realistischer dan de realitijd hallucinaties’

ik gebruik om de 3-4 maanden xtc dan misbruik ik t stiekem ook om t laaste moment nog te kunnen hallucuneren niet goed maar wel fijn

je gaat deze hallucinaties nergens anders mee kunnen krijgen’ en je moet er ook maar weer gevoelig voor zijn’ mijn vrienden hallucineren er nooit van ik gelukkig wel🥺🤩

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
als je zulke hallucinaties wil hebben moet je tog overstappen naar een zeer gevaarlijke trip plant hehe:) mdma hallucinaties zijn zonder te twijfelen naar mijn idee de meest geweldigste raarste realistischer dan de realitijd hallucinaties’

ik gebruik om de 3-4 maanden xtc dan misbruik ik t stiekem ook om t laaste moment nog te kunnen hallucuneren niet goed maar wel fijn

je gaat deze hallucinaties nergens anders mee kunnen krijgen’ en je moet er ook maar weer gevoelig voor zijn’ mijn vrienden hallucineren er nooit van ik gelukkig wel🥺🤩
Ja precies, gewoon onbeschrijfbaar. Zit je 2 uur lang tegen iemand te praten, komen je ouders binnen en vragen aan je tegen wie je bezig bent. Like wtf.
Ik nam rond de 10 tot 12 pillen 200mg+ op een tijdsspan van 6 tot 8 uur. Zeer onverstandig, zou het ook niet meer doen. Resultaat is dus dat MDMA me gewoon moe maakt en ik er letterlijk van ga slapen. :(

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Maar had dus gehoord dat er methylenedioxyemphetamine (MDA / Sally) vrij komt bij het gebruik van methyleendioxymethamfetamine (MDMA / XTC).
Die MDA zelf kan gemaakt worden op plantaardige basis, nu vroeg ik me af of dit ook gewoon zo lekker is als je alleen MDA gaat nemen? Kan hier wel aankomen alleszins, maar dat is toch niet zo helemaal hetzelfde denk ik dan? Of je moet al een serotonine releaser erbij nemen, buiten MDMA weet ik geen, zijn er andere RC die inwerken op je serotonine?

mitchieee

Wijs gebruiker
ik heb nog geen trip report gezien van mda waarbij iemand zwaar ging trippen wellicht kijk ik verkeerd en stuur me dat report maar door:) ‘ en als je alleen mda neem is het volgensmij bijna het zelfde als mdma’ en je ken het wel samen toevoegen mdma en mda,
en er zijn een aantal die werken op je serotonine
3mmc als je een bommetje maakt
6apb
en vast nog wel een paar

Laatst bewerkt:

mitchieee

Wijs gebruiker
Ja precies, gewoon onbeschrijfbaar. Zit je 2 uur lang tegen iemand te praten, komen je ouders binnen en vragen aan je tegen wie je bezig bent. Like wtf.
Ik nam rond de 10 tot 12 pillen 200mg+ op een tijdsspan van 6 tot 8 uur. Zeer onverstandig, zou het ook niet meer doen. Resultaat is dus dat MDMA me gewoon moe maakt en ik er letterlijk van ga slapen. :(
vaak die momentjes gehad ja haha’ gister nog bij me vriend’ ik denk ik vraag nog aan hem of het gordijn bewoog door de wind’ maar er was geen wind’ voor mij ging dat gordijn zwaar naar voren door (de wind)

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
vaak die momentjes gehad ja haha’ gister nog bij me vriend’ ik denk ik vraag nog aan hem of het gordijn bewoog door de wind’ maar er was geen wind’ voor mij ging dat gordijn zwaar naar voren door (de wind)
Haha heerlijk toch, ik vind even die trip report niet meer terug is ook al jaren geleden natuurlijk. Ik ben sinds kort pas terug bezig met drugs na een pauze van 2 jaar.

Anyway, terwijl ik voor jou die trip report aan het zoeken was kwam er 'tryptamines' te voorschijn bij een MDA trip report. Is dit de verzamelnaam voor stoffen die hallucinaties zoals MDMA aanmaken?

Proxima

Badass junkie
De enige combo waar ik ooit levensechte hallucinaties op heb gezien was Mescaline met wiet.

Ik had 600mg Mescaline-Hcl genomen en op de piek daarvan wiet gerookt.

Ik zag toen in de bomen een levensechte boomhut, ik kon er van alle hoeken naar kijken en als ik mijn ogen dicht deed en weer open was de boomhut er nog steeds.

En nee, er was in de realiteit echt geen boomhut daar. 😅

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
De enige combo waar ik ooit levensechte hallucinaties op heb gezien was Mescaline met wiet.

Ik had 600mg Mescaline-Hcl genomen en op de piek daarvan wiet gerookt.

Ik zag toen in de bomen een levensechte boomhut, ik kon er van alle hoeken naar kijken en als ik mijn ogen dicht deed en weer open was de boomhut er nog steeds.

En nee, er was in de realiteit echt geen boomhut daar. 😅
Toch niet gaan nachecken de volgende dag? 😅

Ik kon ook altijd zo in de bladeren van bomen allerlij vormen zien. Dit ging dan van draken tot demonen enzovoort, ik kon dit ook gewoon sturen in wat ik wou zien. Echt een heel creatieve en uitzonderlijke ervaring.

Proxima

Badass junkie
Toch niet gaan nachecken de volgende dag? 😅

Ik kon ook altijd zo in de bladeren van bomen allerlij vormen zien. Dit ging dan van draken tot demonen enzovoort, ik kon dit ook gewoon sturen in wat ik wou zien. Echt een heel creatieve en uitzonderlijke ervaring.
Uiteraard nog een keer gekeken de volgende dag.

En het was overigens een bijzonder grote boomhut die eigenlijk ook niet kan bestaan in zulke bomen.

Met Mescaline alleen is het kijken naar de taken en bladeren van bomen ook al iets bijzonders, je begrijpt in 1 keer waarom de boom zo groeit.

De wiet maakte het overigens pas hallucinerend, wiet op Mescaline is voor mij bizar sterk.

CuriousExplorer

DF-koning
Wait wut.
2,4 GRAM mdma op 8u?

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Uiteraard nog een keer gekeken de volgende dag.

En het was overigens een bijzonder grote boomhut die eigenlijk ook niet kan bestaan in zulke bomen.

Met Mescaline alleen is het kijken naar de taken en bladeren van bomen ook al iets bijzonders, je begrijpt in 1 keer waarom de boom zo groeit.

De wiet maakte het overigens pas hallucinerend, wiet op Mescaline is voor mij bizar sterk.
Haha lekker.
Been there, werkte niet. Deed wss iets verkeerd.
En anders "slaaptekort" 😄
No thanks, na 3 dagen geen pep meer te doen ben ik blij dak daar vanaf ben.
Wait wut.
2,4 GRAM mdma op 8u?
Yess.. jong en onbezonnen. Laat ik erwel bijzeggen dat van de 3 maanden regel geen gebruik werd gemaakt en 3x in de week gebruiken geen uitzondering was dit gedurende een perjode van een jaar. Ik merk gewoon aan mezelf dat dit me hersenschade heeft toegebracht.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Misschien gewoon een dag of 3-4 wakker blijven, dan ga je vanzelf hele rare dingen zien die je met MDMA ook ziet :sunglasses:.

Ik denk dat 4-HO-MET inderdaad een goede optie is met de euforie en de visuals als ik de tripreports lees.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Misschien gewoon een dag of 3-4 wakker blijven, dan ga je vanzelf hele rare dingen zien die je met MDMA ook ziet :sunglasses:.

Ik denk dat 4-HO-MET inderdaad een goede optie is met de euforie en de visuals als ik de tripreports lees.
In combinatie met of gewoon alleen 4-HO-MET? Ik ben een iets ervaren tripper, 4 tot 5 keer dragon dynamite truffels al gedaan. Weet de trip altijd wel te appricieren en te sturen.

CuriousExplorer

DF-koning
Haha lekker.

Been there, werkte niet. Deed wss iets verkeerd.
Sowieso. Salvia is 1 van de meest extreme nochtans.
No thanks, na 3 dagen geen pep meer te doen ben ik blij dak daar vanaf ben.
Het lijkt wel het meest op mdma hallucinaties imo.
Yess.. jong en onbezonnen. Laat ik erwel bijzeggen dat van de 3 maanden regel geen gebruik werd gemaakt en 3x in de week gebruiken geen uitzondering was dit gedurende een perjode van een jaar. Ik merk gewoon aan mezelf dat dit me hersenschade heeft toegebracht.
Als het dat maar is. Er zijn mensen die dergelijke niet overleven.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker

Het lijkt wel het meest op mdma hallucinaties imo.

Als het dat maar is. Er zijn mensen die dergelijke niet overleven.
Ach ja. Het was idd vaak op het randje. We leven maar ene keer denk ik dan en heb er nog altijd geen spijt van! Het heeft momenten opgeleverd waarvan ik als ik bejaard ben nog van kan genieten.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
In combinatie met of gewoon alleen 4-HO-MET? Ik ben een iets ervaren tripper, 4 tot 5 keer dragon dynamite truffels al gedaan. Weet de trip altijd wel te appricieren en te sturen.

Ik maak een grapje over dat wakker blijven haha..
Als je je verdiept in het trippen met bijv. truffels dan zal je al gauw merken hoe veel beter en mooier dat is dan de MDMA hallucinaties.. hoewel die soms natuurlijk wel grappig zijn.

Ik heb toevallig laatst voor het eerste salvia pogingen gedaan en het heel rustig opgebouwd.
Snap nog steeds niet wat er allemaal gebeurde haha... Kan ook niet zeggen of ik het nou echt leuk vond, alleen het blijft iets mysterieus en dat lokt me haha..

Ga het vast ooit nog wel eens mee verder..

Laatst bewerkt:

Proxima

Badass junkie
als je zulke hallucinaties wil hebben moet je tog overstappen naar een zeer gevaarlijke trip plant hehe:)
Tegen mijn vrienden vertel ik altijd over datura en aanverwante planten:

Mensen die dit nemen eindigen op 1 van deze drie plekken: het politiebureau, het ziekenhuis of op de begraafplaats.

De verhalen over deliriants zij erg vermakelijk om te lezen maar tegelijkertijd ook een goede waarschuwing om deze nooit maar dan ook echt nooit te gebruiken.

Boyman

Bewuste gebruiker
Dat is echt een absurde hoeveelheid! Ik heb nooit gehallucineerd van MDMA, zo te lezen moet ik daarvoor het tiendubbele gaan slikken :upsidedown:

Wat de anderen hier ook al zeiden, ik denk niet dat 4-HO-MET het stofje is wat jij zoekt. Het geeft, net als truffels, wel flinke visuele en auditieve "hallucinaties" maar je gaat zeker geen dingen/objecten zien die er niet zijn. Tenzij je daarvan ook een hele hoge dosis ga nemen misschien? Hetzelfde geldt voor LSD en truffels denk ik.

Het soort hallucinaties wat jij beschrijft dat lees ik eigenlijk alleen in tripreports van mensen die deliriants gebruiken: Datura, dramamine, slaapmiddelen enz (buiten hoge doses MDMA om). Dan ben je echter ook zo ver heen dat je de realiteit en je hallucinaties niet meer van elkaar kunt onderscheiden. Sowieso zijn de verhalen nooit erg prettig dus ik weet niet of dat is waar je op zit te wachten.

Mocht je het toch voor elkaar krijgen op de een of andere manier dan kijk ik je tripreport in ieder geval tegemoet!

Bovenaan