De inslag omzeilen

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Zijn er nog meer mensen hier die zon verschrikkelijke hekel hebben aan die inslag van die pil?
Vind het een kutmoment, krijg slechte gevoelens enzo..

Nou vorige keer sloeg die niet echt hard in, dat vond ik erg fijn..
Nu kan ik me niet meer herinneren of ik daarvoor wat gegeten had of niet..
Ik nam de hele tijd halfjes.

Weet iemand of het beter is om iets te eten, of om ze op de lege maag te slikken zodat ie minder snel binnenkomt.

:xtc:

Lauu

Badass junkie
het is zoiezo beter om goed te eten voor de trip sinds je zoiezo je eetlust kwijtraakt tijdens de trip dus eet je niks

en idd hij slaat harder en soms eerder in als je niks gegeten hebt omdat je maag dan gelijk de pil gaat verteren inplaats van het eten dat nog in je maag zit

en het is echt een klote gevoel als je wakker wordt na een xtc trip met een fokking lege maag imo

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Bedankt dat wou ik weten.
Ik neem aan dat hem niet moet nemen gelijk na het eten? (vanwege zon volle maag).
Wat voor eten raden jullie me aan? (heb sowieso al 500mg Vit. C op)

Lauu

Badass junkie
gekkehenkie zei:
Bedankt dat wou ik weten.
Ik neem aan dat hem niet moet nemen gelijk na het eten? (vanwege zon volle maag).
Wat voor eten raden jullie me aan? (heb sowieso al 500mg Vit. C op)

neem em half uurtje na het eten

Mr. Decay

Belezen gebruiker
goeie pasta, heb je veel energie om te verbranden, raad ook bananen aan! de pasta iig. vers met veel groente, doet je goed :wink: Ik doe dit altijd, veel en gezond eten voor de trip en heb nooit problemen gehad met mijn maag of whatsoever, in tegenstelling tot een vriend van mij die altijd friet en frikandellen eet voor zijn trip, die gast moet naderhand of tijdens de trip altijd kotsen.. Dus, gezond en redelijk wat, dan komt alles goed, en voor de afterchill een flesje detox van de albertheijn is ook een aanrader, de dips worden er zo een stuk minder op! feest ze! :smoke:

Fightforce

Experimenterende gebruiker
Op een goed gevulde maag je pil innemen, de XTC rush duurt dan overigens ook langer dan wanneer je m op een lege maag neemt..

Careless

Experimenterende gebruiker
Wat mij naast goed gezond eten voor je trip altijd helpt..

Bij mij is het geval dat een pilletje zon beetje op de minuut na na 3 kwartier insla, wat mij helpt zodat de pil geleidelijker opkomt inplaats van een inslag is een lekkere joint roken.
Gewoon eerst innemen, vervolgens op je gemak beginnen een jointje te draaien en aan te steken en vooral niet je gedachten op de inslag houden.
Des de meer ik er aan ga denken des de harder de inslag meestal is.

space scientist

Wijs gebruiker
ben ik nou zo gek, of ben ik de enigste die het juist heerlijk vind als een pil inslaat. Hoe harder hoe beter :grin: .

Probeer anders gewoon iets zodat je wel geniet als een pil inslaat, hoef je niet meer moeilijk te doen ook

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Makkelijke oplossing: Stel je neemt 1 goeie pil om je toppunt te bereiken, neem dan de volgende x eerst een helft, 5 min later nog een kwart, en 5 a 10 min later nog een kwart, zo komt het langzaam op toch?

Bovenaan