Ik heb nu 3 sessies gehad waarin ik iets met salvia heb geprobeerd, de eerste keer heb ik een beetje gedroogd onversterkt blad geprobeerd, een gram of anderhalf in een paar pogingen achter elkaar. Dat was duidelijk psychoactief, maar verder dan iets 'off baseline' kwam het niet. De tweede poging was een zelf gemaakt vloeibaar extract, en dat had een te lage concentratie om echt mee te werken. De derde poging was gisteren, met 5x extract, een bong en een stormaansteker. Het deed niet veel, helaas, en ik vraag me af, hoe lang duurt het bij mensen hier voordat de salvia sessies echt dieper begonnen te gaan ?
Ook heb ik het idee dat het uitmaakt of je (sigaretten/shag) rookt in het dagelijks leven of niet. De mensen die ik ken die echt effect halen uit salvia roken allemaal niet tot nauwelijks, en de mensen die ik ken die er nooit echt iets van hebben gevoeld roken wel met enige regelmaat. Ik heb ook een jaar of 6 zware shag gerookt, en ben een paar weken gestopt, maar mijn longen zijn natuurlijk nog steeds niet mooi roze. Misschien maakt dit iets uit ?
Ook heb ik het idee dat het uitmaakt of je (sigaretten/shag) rookt in het dagelijks leven of niet. De mensen die ik ken die echt effect halen uit salvia roken allemaal niet tot nauwelijks, en de mensen die ik ken die er nooit echt iets van hebben gevoeld roken wel met enige regelmaat. Ik heb ook een jaar of 6 zware shag gerookt, en ben een paar weken gestopt, maar mijn longen zijn natuurlijk nog steeds niet mooi roze. Misschien maakt dit iets uit ?