De joint die ermee stopte?

Doodkapje

Wijs gebruiker
@osi : nee. mijn jointen zijn nooit te los gerold.

@dub23 : nee. jointen zijn ook niet nat.

gewoon wiet volgespoten met vieze rotzooi die er niet op thuis hoort...

Eier

Bewuste gebruiker
bdk zei:
tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret :grin:
Maar dat is een leugen van de regering, om het joint roken tegen te gaan, aangezien ze daar geen belasting over innen!

Hype

Bewuste gebruiker
Eier zei:
bdk zei:
tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret :grin:
Maar dat is een leugen van de regering, om het joint roken tegen te gaan, aangezien ze daar geen belasting over innen!
which is stupid enough in itself. But then again, andré rouvoet....

teertipie

ik geloof dat ik weet wat de oorzaak is van zo'n teertip. het heeft met meerdere dingen te maken denk ik. ik denk dat het uitmaakt hoe strak de tip is gedraaid, want in rook zitten natuurlijk teerdeeltjes. als het tipje te dun is dan gaat het teer zich ophopen, omdat het niet genoeg teer kan verwerken en zorgt uiteindelijk voor blokering. je ziet het ook als je je shaggie te strak draaid, dan vormen zich een soort pareltjes van teer in het vloei. maar een shaggie kan ook een teer tip hebben. dat komt voor als je te nat rookt bijvoorbeeld. dat smaakt echt kanker goor. ik had toen ik net begon met wiet roken heel vaak een teertip. uit die tijd stamt ook het begrip teertip in mijn woordenboek. ik denk dat het net als een inburner een fout van de draaier is.
het heeft niet te maken met de wiet of tabak het is gewoon een draai-fail. ik denk dat juist de open stukjes in je joint een teertip tegen gaan.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Misschien klinkt dit echt heel dom. In dat geval kan ik er ook nix aan doen, blond he?! :P

Maar ik heb dat ook wel eens. En heb het idee dat dat komt omdat er dan een "licht stukje tabak" voor je tip zit.

Als je een sigaret uit elkaar sloopt zie je meerdere kleuren tabak. Die lichte stukkies zijn soms wat breder. En als die dan voor je tip zitten, krijg je dat vieze zwarte teer in je tip.

Maar wat ik al zei... het kan ook heel blond klinken :flushed:

mercury.31

Experimenterende gebruiker
ik heb dit maar twee keer meegemaakt, en die twee keren had ik allebei een heel klein strak tipje, waar bijna geen rook door heen kwam, en toen kreeg ik die zwarte troep aan men tip hangen.
Sindsdien maak ik altijd een wat ruimere tip en heb er nooit meer last van gehad. Het lijkt me sterk dat het aan de wiet ligt, want ik rook bijna dezelfde wiet, voor bijna een jaar lang en toch is het me maar 2 keer gebeurd...

cropp

Badass junkie
mercury.31 zei:
ik heb dit maar twee keer meegemaakt, en die twee keren had ik allebei een heel klein strak tipje, waar bijna geen rook door heen kwam, en toen kreeg ik die zwarte troep aan men tip hangen.
Sindsdien maak ik altijd een wat ruimere tip en heb er nooit meer last van gehad. Het lijkt me sterk dat het aan de wiet ligt, want ik rook bijna dezelfde wiet, voor bijna een jaar lang en toch is het me maar 2 keer gebeurd...
bijna 3 jaar geleden he?

iSmokex

Bewuste gebruiker
zooo laatst heh las ik dit topic, en toen daarna ging ik naar buiten. En heb serieus bijna nooit wat hier beschreven staat, misg nu iets van 3 keer gehad ofzo en daarvoor al heeeeeeeeeeeeel lang niet. Dusja ik naar buiten en blowen, gebeurde het me :cry: Maar toen met een veiligheidsspeld doorgeprikt.

Bovenaan