de juiste manier om coke uit te koken?????

de juiste manier om coke uit te koken?????

• drugs

Stemmen: 0 0,0%
  • cocaine

Stemmen: 1 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

vanzon

Newbie
Wie kan mij vertellen hoe ik coke kan uitkoken met ammonia???
Dat je de coke in ammonia moet koken weet ik wel, maar wat zijn de beste verhoudingen, hoe lang laat je het koken, hoe krijg je de uitgekookte coke weer uit je ammonia. (soms blijven er harde brokken achter, maar soms ook enkel drappige coke).

weet wel dat als je dit nog noit gedaan hebt het wel problemen met zich mee brengt

ik weet wel hoe het moet maar volgens mij mag ik dat hier niet op het forum posten

Ik denk wel dat je het gewoon mag plaatsen, recepten zijn immers niet legaal. Maar dit is base-coke neem ik aan. Ik zou zeggen kijk maar uit want het is heel erg verslafend, als je het nog nooit gedaan hebt denk dan maar eens 10x goed na voor je het doet, voor je het weet zit je er aan vast en kan je niet meer zonder!

Ik weet wat het is, ik weet wat het inhoud maar ik wil gewoon weten wat nu de exacte en juiste manier is. :smoke:

Wees nou verstandig, Begin er niet aan. Het feit alleen al dat je wilt weten hoe het zit geeft naar mijn idee al aan dat je hier erg gevoelig voor bent. Nu heb alles nog onder controle, maar als weet hoe het werkt misschien op een dag niet meer. Je gebruik zal dan toenemen. En je krijgt op den duur ook lichamelijke klachten. Je krijgt gaten in je longen, Je tanden en gehemelte rotten weg, Je huid wordt bleek. En als je zover bent zal je moeten besseffen dat je verslaafd bent omdat je gebruik een gewoonte is geworden omdat je niet meer zonder kunt... BESEF JE ZELF WEL WAAR JE MET DEZE IMPULSIEVE NAIEVE GEDACHTE AAN BEGINT? Begrijp me niet verkeerd want dit is een oprechte waarschuwing want deze vorm van gebruik is niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk zeer verslavend.
Ga nou niet je grenzen verleggen, dat heb je al gedaan door te snuiven, hou het daarbij. Deze grens ligt immers al ver genoeg,Vind je ook niet?
met vr.groet,Sneeuwuil :wave:

Bedankt voor jullie adviezen, wijze raad, en bezoorgzaamheid, maar is er ook iemand die mij het juiste antwoord op mijn vraag kan geven. DE JUISTE MANIER VAN COKE UITKOKEN!!!!?????

is wel moeilijk volgens mij , en idd 1ste keer verneuk je altijd. kijk gewoon regelmatig naar jamy oliver mischien laat hij weleens wat los.

pak een kaars of aansteker en hou er een eetlepel met amoniac boven en strooi de coke in de amoniac vlammetje aan en het gaat koken (snel) pak een mesje ofzo en haal het puntje door de vloeistof heen totdat er een klontje vastzit aan de mespunt!!
maak het klontje klein en roken maar

Terug
Bovenaan