De kempervennen :)

smoef

Newbie
Hallow,

ik ga met vrienden naar centerparcs voor een midweek in de Kempervennen noemt het, en dat zou in Brabant moeten zijn meer bepaald in de stad Westerhoven of zo :):)

Aangezien ik van Gent (Belgie) ben ken ik die streek niet, maar is er daar in de omgegeving ergens een coffeeshop? Of op weg als ik naar daar rij van uit gent?

Tnx

023User

Belezen gebruiker
Waarschijnlijk is er binnen een straal van 25 kilometer wel ergens een shop of dealer, heb afgelopen zomer in Centerparks zelf ook nog bijgekocht.

Maarja, googlen is het makkelijkst.

davie

Wijs gebruiker
Ligt in de Kempen en daar is niet veel. Ik denk dat Eindhoven dan het beste is. Ik denk dat het iets van 25 km rijden is, maar je kan binnen door rijden en heb dan bijna geen stoplichten. Kost je denk ik een uurtje op en neer, althans doe ik er zo lang over.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
als jullie toch in eindhoven gaan shoppen, zoek coffeeshop highlander in tongerlo in eindhoven, bestel highlander speciel dit is absoluut beste wiet van eindhoven

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
zommes zei:
Dan moet je effe kijken waar je langsrijd en met google zoeken in de betreffende steden...

Wat een warm welkom weer, en dat van een 'mod'.....

Maar ik zou even via Eindhoven scheuren net als de rest zegt, zo gebeurd.

caatje

Badass junkie
Spy-gisch zei:
zommes zei:
Dan moet je effe kijken waar je langsrijd en met google zoeken in de betreffende steden...

Wat een warm welkom weer, en dat van een 'mod'.....

ALs je dit soort "vragen" 101x voorbij ziet komen dan heeft de Mod. (of wie zo'n een soort antwoord zou geven) groot gelijk! Daarbij is het ook heel makkelijk om met Google te kijken hoe, wat en waar de dichtsbijzijnde coffeeshop zit. Sterker nog; het neemt minder tijd in beslag als jezelf hier aanmelden en hierover een topic te starten en maar wachten tot er iemand antwoord geeft.

Bovenaan