de kwekerij

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
iemand weleens zijn eigen wietplantjes gekweekt?, en kan dit ook bijvoorbeeld in je dakgoot (wat ik dus weleens mensen heb zien doen in onze hoofdstad :grin:)?

]x[

Experimenterende gebruiker
Ik weet van mensen dat ze het in de kas doen in de zomer maar voor de rest nix

hybrid

Newbie
Ja dat kan HEEEL veel geld opleveren

je spaart geld uit door lekker je eigen wiet te roken en niet meer bij de shop te hoeven halen. En je kan je wiet dan ook door gaan verkopen ( aan vrienden of aan shops)
Er zit erg veel wiet aan 1 plant en het is dus erg winstgeven om er 1 of meerdere te hebben.

ga binnen kort ook ff een plantje op me kamer zetten :stoned:

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
hybrid zei:

je spaart geld uit door lekker je eigen wiet te roken en niet meer bij de shop te hoeven halen. En je kan je wiet dan ook door gaan verkopen ( aan vrienden of aan shops)
Er zit erg veel wiet aan 1 plant en het is dus erg winstgeven om er 1 of meerdere te hebben.

op je kamer, moet je er niet een complete broeikas voor hebben, van wat ik laatst een keer op tv had gezien, gewoon een rijtjeshuis die een enorme kelder had waar een wietkwekerij van 5 bij 20 zat :grin:

mellowWw

Belezen gebruiker
hybrid zei:

Je zei Er zit erg veel wiet aan 1 plant en het is dus erg winstgeven om er 1 of meerdere te hebben.

maar hoeveel gram komt er nu aan 1 goede plant..dus met lamp en zo erboven...? zo ongeveer dan he...?
?¿?¿?¿?¿?

Greetzzz... :smoke:

Ik weet dat mijn vader, en later ook een vriend van mij, een plant op het balkon of voor het raam hadden staan. dus een complete kas is niet nodig, een raam op t zuiden is genoeg.

alleen is mijn vader (ik woon niet meer bij hem, maar bij mijn moeder) dat ie me niet wil uitleggen hoe je zo'n plantje kweekt. grr. vindt t flauw!

anyway, ik woon in amsterdam, en bij mij om de hoek zit een 'koop hier alles voor je eigen wietplantage' (heet anders, weet zo snel niet hoe) winkeltje. dus ik denk dat ik dara van de week maar eens binnenstamp...

maar heeft hier iemand nog tips ofzo?

Bovenaan